تشک بادی روی آب گرد پشتی دار

AHDS-007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب گرد پشتی دار محصولی از شرکت AIRHEAD برای استفاده تمامی سنین بخصوص بزرگسالان به منظور تفریحات آبی روی آب های آرام و غیر مواج می باشد. این تشک بادی شناور ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که به دلیل داشتن ضخامت قابل قبول در برابر دمای مختلف و فشار آب مقاومت لازم را خواهد داشت. همچنین این جنس بدنه در برابر نور و گرمای آفتاب نیز مقاومت لازم را خواهد داشت بنابراین با خیالی آسوده قابل استفاده در فضای باز خواهد بود. تشکی که از تکیه گاه بادی گرد سرخود برخوردار بوده که به خوبی اعضای کمر را در بر می گیرد تا محلی راحت برای نشستن و تکیه دادن ایجاد کند. از دیگر ویژگی های این تشک روی آب می توان به طراحی مواج قسمت رویه اشاره نمود، طراحی صورت گرفته باعث ایجاد محلی راحت برای نشستن شده که جریان هوا را نیز به خوبی از خود عبور خواهد داد. با توجه به کم حجم بودن محصولات بادی در هنگام بسته بندی ، به سهولت می توانید تشک بادی روی آب گرد پشتی دار را با خود به سفر ببرید .

 نوع پشتی دار
 قطر 170 سانتي متر
 ارتفاع 65 سانتي متر
 تحمل وزن 250 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ 
 نوع پمپ -
 وزن 5.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده Airhead
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 دارای نشیمنگاه با ضخامت بالا
 قابل استفاده در آب های آزاد
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب گرد پشتی دار از نمونه تشک های بادی طراحی شده با ابعاد بزرگ می باشد که به همین واسطه می تواند برای استفاده چند نفره قابل استفاده باشد ، این محصول برای تفریحات آبی تولید شده است که می توانید با خرید تشک بادی روی آب گرد پشتی دار ساعت ها بر روی آب شناور مانده و بر روی آب ریلکس کرده و حمام آفتاب بگیرید . دراز کشیدن بر روی آب یکی از لذت بخش ترین تفریحاتی است که شرکت ایرهد با تولید این محصول ، بستر را برای تفریحات آبی فراهم نموده است . کیفیت ساخت تشک بادی روی آب گرد پشتی دار نیز بسیار بالا بوده که به واسطه جنس عالی محصول ، این کیفیت بالا را از تشک بادی خواهیم داشت . و اما در ادامه مطلب قصد داریم با بررسی بیشتر محصول ، شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی روی آب گرد پشتی دار آشنا کنیم .

طراحی و ساختار تشک بادی روی آب گرد پشتی دار

می توان گفت طراحی ظاهری و ساختار تشک بادی روی آب گرد پشتی دار شبیه به صدف است که بخش کف آن تشک و همچنین بخش پشتی آن به عنوان یک تکیه گاه مورد استفاده قرار گیرد . استفاده از تکیه گاه در تشک بادی روی آب می تواند به شما این اجازه را بدهد تا بتوانید در حالت نشسته نیز از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرید . ابعاد بزرگ محصول سبب شده است تا تشک بتواند تا 210 کیلوگرم را تحمل کند که با احتساب قطر 170 سانتی متری آن می توان گفت که بستر برای استفاده 2 تا 3 فرد بالغ فراهم شود . بخش تکیه گاه و همچنین سطح نشیمنگاهی تشک بادی روی آب گرد پشتی دار به صورت مواج ساخته شده است تا اینچنین انعطاف پذیری سطوح تشک بادی روی آب گرد پشتی دار نیز انعطاف پذیر باشد و فشاری به اندام ها در استفاده طولانی وارد نشود . طراحی مرتفع و قطور تشک بادی روی آب نیز می تواند شما را از سطح آب بالاتر نگه داشته و از وارد شدن آب به داخل تشک نیز جلوگیری کند .

جنس تشک بادی روی آب گرد پشتی دار

جنسی که شرکت ایرهد برای ساخت تشک بادی روی آب گرد پشتی دار استفاده کرده است به مانند شرکت های بزرگ دیگر همچون اینتکس و بست وی ، از لایه های ضخیم و مقاوم پی وی سی می باشد ، این لایه ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به واسطه ضد آب بودن و همچنین انعطاف پذیری بالای خود در برابر رطوبت و همچنین فشار و وزن وارد شده از سمت افراد کاملا مستحکم باشد . تمامی بخش های تشک بادی از جمله سطح تشک ، بخش های کناری و همچنین تکیه گاه آن از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است .

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب گرد پشتی دار

در کنار برخی از محصولات بادی پمپ باد وجود دارد که در صورت نبود این کالا می توانید آن را از فروشگاه تهران اینتکس که نمایندگی رسمی فروش محصولات بادی و لوازم همراه آن ها می باشد خریداری کنید ، بهترین پمپ برای استفاده و راه اندازی تشک بادی روی آب گرد پشتی دار ، پمپ باد دستی می باشد که نیازی به برق نداشته و قدرت خوبی برای راه اندازی دارد ، همچنین وزن سبک و حجم کمی داشته و قیمتش ارزان است ، به همین دلیل نیز بهترین گزینه برای راه اندازی می باشد . برای سریع تر شدن روند راه اندازی بهتر است تشک را به صورت کامل پهن کرده و سپس راه اندازی را انجام دهید .

آسیب ها و تعمیرات تشک بادی روی آب گرد پشتی دار

یکی از مشکلاتی که بعضی مواقع ممکن است برای تشک بادی روی آب رخ بدهد ، سوراخ شدن و آسیب دیدن بدنه محصولات بادی است که در این صورت می توانید با تعمیرات تشک بادی روی آب خود ، مشکل را برطرف ساخته و به مانند روز اول از تشک بادی استفاده کنید . برای اینکار می توانید با تهیه برچسب تعمیرات خودتان تعمیرات را انجام داده و یا برای اینکار ، محصول آسیب دیده خود را تحویل فروشگاه اینتکس داده تا نمایندگی به صورت تخصصی تشک را تعمیر نماید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...