تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس

intex 56835

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس از مدل تشک های بادی روی آب طراحی شده به صورت حلقه ای می باشد که برخلاف حلقه های بادی کف آن نیز پوشیده می باشد و می تواند به عنوان یک شناور بسیار خوب توسط تمامی افراد مورد استفاده قرار بگیرد . این تشک بادی روی آب با ساختار بسیار عالی که دارد ، برخلاف بسیاری از تشک های بادی روی آب ، قابل استفاده در رودخانه ها و آب های مواج و خروشان می باشد ، بنابراین اگر به دنبال ماجراجویی و استفاده از تشک های بادی در آب های نسبتا مواج هستید ، بدون شک تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس گزینه مناسبی برای شما خواهد بود .

البته بهتر است که به نکات ایمنی نیز توجه داشته باشید و خطرات احتمالی را نیز در نظر داشته باشید . با توجه به پشتی و تکیه گاه خوبی که برای تشک بادی در نظر گرفته شده است ، شما می توانید بسیار بهتر و راحت تر از تشک استفاده کرده و همچنین در صورت نیاز با گرفتن دستگیره هایی که در کناره ها قرار دارد ، حفظ تعادل بهتری را داشته باشید . این محصول ویژگی ها و خصوصیات ساختاری بسیار زیادی دارد که در ادامه و در بخش نقد و بررسی به صورت جامع و کامل به بررسی آن خواهیم پرداخت که توصیه می کنیم حتما آن را مطالعه نمایید .

توصیه های مهم در خرید تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس

در خرید های تشک بادی روی آب نیاز است تا هدف خود را از داشتن تشک بادی روی آب مشخص است، زیرا این محصولات بسیار متنوع هستند که برخی از آن ها بیشتر جنبه تفریحی داشته و برخی دیگر نیز بیشتر برای ریلکس کردن و گرفتن حمام آفتاب با شناور ماندن بر روی آب مناسب می باشند ، همچنین اگر به دنبال تشک های بادی روی آبی هستید که بتوانید از آن ها در بیشتر آب ها به مانند دریا و آب های آزاد استفاده کنید ، بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که حفظ تعادل خوبی در آب های مواج و خروشان داشته باشند که تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس یکی از مناسب ترین تشک ها برای استفاده در آب های نسبتا مواج تر بوده که به همین دلیل نیز دو دستگیره در طرفین آن قرار داده شده است که می توانید از آن ها گرفته و حتی تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس را به جایی توسط طناب مهار متصل کنید . 

ویژگی های تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس

ویژگی ها و خصوصیات تشک های بادی روی آب گرد سبب شده است تا مشتریان زیادی علاقه مند به خرید مدل هایی همچون تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس باشند ، چرا که شناوری آن ها بر روی آب بسیار بی نظیر بوده و همچنین فضای کمی را اشغال می کنند و در صورت راه اندازی نیز فضای ایده آل و حالتی بسیار راحت را برای شما در اختیار قرار خواهند داد تا برای مدت طولانی بتوانید بر روی آب شناور مانده و به تفریح بپردازید . در بخش نقد و بررسی بیشتر به ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس پرداخته شده است که می توانید با مطالعه آن اطلاعات کامل تری را کسب نمایید .

تعمیرات تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که در صورت آسیب دیدن تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس چه کاری بایستی انجام دهیم ؟ آیا تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس محصول یکبار مصرف بوده و در صورت آسیب دیدن بایستی آن را دور بیاندازیم ؟ شرکت تولیدی اینتکس ، با در نظر داشتن امکان آسیب دیدن محصولات بادی ، برچسب هایی را نیز با عنوان برچسب تعمیراتی شامل لیبل های ضخیم از جنس بدنه محصولات بادی و همچنین چسب مخصوص را ارائه کرده است که به سادگی می توانید پس از یافتن محل آسیب دیده ، بخش سوراخ شده و یا آسیب دیده را یافته و به بهترین شکل آن قسمت را تعمیر کرده و مجددا از محصول بادی خود استفاده کنید . شما حتی می توانید محصول بادی خود را برای تعمیرات به فروشگاه تهران اینتکس تحویل بدهید .

  • تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس
  • قطر : 135 سانتی متر
  • ارتفاع : 35 سانتی متر
  • جنس بدنه : pvc طرح چرم
  • وزن محصول : 1.5 کیلوگرم
  • ظرفیت : 1 نفر
  • برند : اینتکس
  • حداکثر تحمل وزن : 100 کیلوگرم
  • رده سنی : +8 سال
  • دارای طناب ایمنی در کناره ها
  • دارای پشتی و تکیه گاه
  • دارای دستگیره تعادل
  • راه اندازی ساده
  • قابل استفاده از پمپ های باد متنوع
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 56835

تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس از تشک های بادی روی آب بسیار محبوب و پر فروش برند اینتکس می باشد که با ساختار متفاوت و به صورت حلقه ای طراحی شده است که به همین واسطه بسیار مناسب برای استفاده در بیشتر آب ها می باشد . شرکت اینتکس در کنار تولید انواع تشک های بادی روی آب کودک ، اقدام به تولید و فروش تشک بادی روی آب بزرگسال نیز کرده است که به مراتب ابعاد بزرگ تری داشته و می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کند . با توجه به ساختار و ویژگی های بسیار خوب این تشک بادی روی آب و فروش بسیار عالی آن ، فروشگاه اینتکس نیز در این بخش به نقد و بررسی بیشتر محصول پرداخته است تا به نحوه تولید و ساختار این محصول و همچنین ویژگی ها ، جنس و نحوه راه اندازی و مراقبت از محصول را به شما عزیزان معرفی کرده و آن را به صورت کامل بررسی کند .

تولید تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس

برای تولید تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس از لایه های ضخیم و بسیار عالی استفاده شده است که ساختار این تشک بادی روی آب توسط اینتکس در ابتدا به صورت حلقه ای ساخته شده است که برخلاف حلقه های شنا بادی موجود در فروشگاه اینتکس و بازار ، قسمت کف آن نیز پوشیده بوده و می تواند به عنوان یک قایق یا تشک بادی روی آب بر روی آب شناور بماند . طراحی ظاهری تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس نیز به صورت چریکی طراحی شده است که در بدنه آن نیز دو دستگیره قرار دارد تا افراد بتوانند با گرفتن آن تعادل خود را به خوبی حفظ کنند . همچنین یک جا برای قرار دادن نوشیدنی ها وجود دارد که به شما اجازه خواهد داد تا نوشیدنی ها و لیوان های خود را نیز همراه خود به وسط آب ببرید .

در بخش پشتی تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس یک تکیه گاه بادی طراحی شده است که به شما اجازه خواهد داد تا بهتر و راحت تر از تشک بادی روی آب استفاده کنید و فشاری به کمر و گردن شما وارد نشود . در کناره های تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس طناب مهاری قرار دارد که دور تا دور حلقه را احاطه کرده است تا اینچنین شما بتوانید در صورت نیاز تشک بادی روی آب را به قسمتی از خشکی و یا به دیگر تشک های بادی روی آب متصل کنید تا جریان آب شما را جابجا و از محل مورد نظر دور تر نکند . همچنین شما می توانید زمانی که داخل آب هستید با گرفتن این طناب استراحت کرده و حتی خود را به بالای تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس بکشید .

جنس بدنه تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس

رویه این تشک ساخته شده از نوع PVC می باشد که بسیار مقاوم است . پی وی سی امروزه به یکی از بهترین مواد اولیه برای ساخت محصولات بادی تبدیل شده است زیرا ویژگی های بسیار خوب آن ، آن را منحصر به فرد کرده است . از جمله ویژگی های بسیار خوب پی وی سی یا وینیل می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد که لازمه تشک های بادی روی آب نیز ضد آب بودن محصولات است ، همچنین این جنس حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نمی کند زیرا مواد اولیه آن شیمایی یا سمی نیست . طول عمر پی وی س نیز بسیار بالاست و دلیل کیفیت بالای تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس نیز همین موضوع است .

راه اندازی و مراقبت از  تشک بادی روی آب گرد یک نفره اینتکس

بر روی این محصول چندین محفظه باد قرار گرفته است که به سادگی می توانید با یافتن دریچه ها و از طریق آن محصول را راه اندازی کنید. در ابتدا باید یک عدد پمپ باد برای باد کردن این محصول خریداری کرده و سپس با باز کردن هر یک از محفظه ها و قرار دادن این پمپ باد بر روی ان به سادگی و در عرض چند دقیقه اقدام به باد کردن این محصول کنید . البته تهیه پمپ باد کاملا اختیاری بوده و حتی شما می توانید بر حسب نیاز خود از پمپ های باد دیگری نیز استفاده کنید اما بهترین نوع پمپ برای این محصولات بادی پمپ های باد دستی هستند که نیازی به برق هم ندارند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...