تشک بادی روی آب یخچال دار

bestway 43130

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یخچال دار یکی دیگر از نوآوری های شرکت بست وی می باشد که با طراحی جدید و بسیار زیبایی همراه شده است. این کالا که در نوع خود بی نظیر است از بدنه سه تکه شامل نشیمنگاه پشتی و دسته ها بهره می برد و دسته های آن دارای جای بطری است. ویزگی متمایز این کالا در مقایسه با سایر تشک های روی آب یخچال آن است که در قسمت پایینی آن تعبیه شده است و جنس آن مشابه برزنت ضد آب بوده که با قرار دادن یخ داخل آن می توانید به عنوان یخچال نیز از آن استفاده کنید و بطری ها مختلف را با قرار دادن درون آن خنک نگه دارید. البته می توانید با خارج کردن این یخچال فضای بیشتری برای قرار دادن پا داشته باشید. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و عالی تشک بادی روی آب یخچال دار می توانید با هزینه یک تشک بادی روی آب ، دو وسیله بادی برای تفریحات بادی خود داشته باشید . برای کسب اطلاعات بیشتر از موجودی و قیمت تشک بادی روی آب یخچال دار با شماره تلفن های فروشگاه تهران اینتکس تماس حاصل فرمایید .

 نوع پشتی دار
 طول 231 سانتی متر
 عرض 107 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
طرح رویه رنگی، شفاف، ساده
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 6.25 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای تکیه گاه بادی سرخود
 دارای جای مخصوص بطری
دارای یخچال سرخود
 دارای شکاف مخصوص پا
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب بادی یخچال دار از طراحی منحصر به فرد و متفاوتی ساخته شده است که ویژگی ها و خصوصیات بسیار خوب آن موجب شده است تا این تشک از فروش بسیار خوبی برخوردار باشد . برند سازنده معروف آن یعنی شرکت بست وی ، تشک بادی روی آب یخچال دار را با کیفیت بسیار بالا ساخته است که کیفیت مطلوب آن نیز به دلیل استفاده از اجناس مقاوم و درجه یک به همراه طراحی بی نظیر محصول شده است . تشک های بادی روی آب همانطور که از نامشان مشخص است از بدنه بادی تشکیل شده و می توانند شناور خوبی بر روی آب باشند ، همچنین طراحی تشک مانند آن می تواند بستر را برای دراز کشیدن افراد فراهم کند تا در استخر ها و آب های دیگر لذت استراحت کردن و ریلکس کردن بر روی آب را برده و ساعات خوشی را برای خود رقم بزنند .

طراحی و تولید تشک بادی روی آب یخچال دار

طراحی و تولید تشک بادی روی آب یخچال دار همانطور که از نام محصول مشخص است ، دارای تشک بادی پشتی دار است که موجب آن شده است تا افراد بتوانند به صورت دراز کش و یا نشسته از تشک بادی استفاده کنند . وجود پشتی و تکیه گاه در تشک های بادی می تواند به شما اجازه دهد تا به راحتی نشسته و بتوانید اطراف خود را نیز به راحتی مشاهده کنید و نوشیدنی های خود را بنوشید . وجود جالیوانی هایی در بدنه می تواند به شما اجازه دهد تا به همراه خود نوشیدنی هایتان را برده و در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید . بخش پشتی و سطح تشک به صورت مواج طراحی گردیده است که این طراحی می تواند فرم پذیری سطح تشک را افزایش داده و از وارد شدن فشار زیاد به اندام ها در صورت استفاده طولانی جلوگیری کند ، از این رو احساس راحتی بیشتری خواهید کرد . در بخش انتهایی تشک ، همانطور که در تصاویر نیز مشخص است ، یخچالی وجود دارد که می توانید ، نوشیدنی های خود را در آن قسمت قرار دهید . شما می توانید این قسمت را از یخ پر کرده و نوشیدنی های خود را میان یخ قرار داده تا همواره خنک بماند . وجود درب برای یخچال نیز می تواند از برخورد نور آفتاب به نوشیدنی ها جلوگیری کرده و داخل یخچال را خنک تر نگه دارد .

جنس بدنه تشک بادی روی آب یخچال دار

برای ساخت قسمت های بادی تشک بادی روی آب یخچال دار از لایه های مقاوم و با دوام پی وی سی استفاده شده است که آن را وینیل نیز می نامند . pvc یا وینیل ضد آب بوده و انعطاف پذیری خوب آن می تواند در برابر ضربه و فشار مقاومت بیشتری داشته باشد . و اما بخش یخچال تشک بادی روی آب ، از پارچه پلی استر ساخته شده است که این پارچه نیز ضد آب بوده و از بهترین اجناس برای ساخت یخچال و ترکیب آن با تشک بادی روی آب می باشد .

راه اندازی تشک بادی روی آب یخچال دار

برای راه اندازی و استفاده از تشک بادی روی آب یخچال دار تنها نیاز است تا بخش های بادی آن را راه اندازی کنید که این کار تنها به باد زدن محصول منتهی می شود ، بنابراین نیازی به نصب چیزی نبوده و تشک نیازی به اینکار نداشته و یخچال نیز متصل به آن است . شما می توانید برای راه اندازی از پمپ باد استفاده کنید تا روند راه اندازی سریع تر شود .  لازم به ذکر است که مدل تشک بادی روی آب یخچال دار فاقد پمپ باد بوده که می توانید آن را به صورت مجزا خریداری کنید .

توصیه های نگهداری تشک بادی روی آب یخچال دار

برای نگهداری از تشک بادی روی آب یخچال دار توصیه هایی مطرح است که بایستی به آن ها توجه شود ، زیرا این محصولات بادی به دلیل داشتن بدنه نازک ممکن است در صورت برخورد اجسام تیز و برنده آسیب ببیند . بنابراین در نکته اول بایستی از برخورد اینگونه از اجسام به بدنه جلوگیری کنید . از سوی دیگر نباید تشک بادی بر روی سطوح زبر ساییده شود . پریدن بر روی تشک به آن آسیب وارد می کند . باد زیاد می تواند منجر به آسیب دیدن لایه ها شود . زمانی که از تشک بادی روی آب یخچال دار برای مدتی کوتاهی به مانند دو تا چند روز استفاده نمی کنید ، می توانید بدون خالی کردن باد محصول ، آن را از آب خارج کرده و در سایه قرار دهید . باقی ماندن تشک بادی به مدت یک تا سه روز در درون آب مشکلی را برای آن ایجاد نمی کند . و اما اگر برای مدت طولانی قصد استفاده از تشک بادی روی آب یخچال دار را ندارید ، محصول را شسته و آبکشی کنید ، سپس آن را بر روی طناب و در محیط باز پهن کنید تا خشک شود ، پس از آن محصول را جمع آوری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...