تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس

intex 56804

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
430,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس با طراحی بسیار زیبا ساخته و تولید شده است که با توجه به ابعادی که دارد می تواند توسط یک نفر مورد استفاده قرار بگیرد . این محصولات برای استفاده در آب ها به خصوص آب های آرام و ساکن همچون استخر ها طراحی شده است که می تواند با شناوری بسیار خوب خود بر روی آب ، به شما این اجازه را بدهد تا بر روی آب شناور مانده و اینچنین به استراحت کردن و تفریحات آبی و ریلکس کردن بر روی آب بپردازید . ساختار بسیار عالی این تشک می تواند وزن های بسیار بالا را به خوبی تحمل کند ، به همین دلیل نیز مناسب برای تمامی سنین می باشد .

حجم بسته بندی بسیار کوچک آن می تواند به شما اجازه دهد تا به سادگی تشک بادی روی آب یک نفره خود را در سفر ها نیز به همراه داشته باشید . طراحی رنگی و زیبای این تشک ، می تواند جلوه زیبایی را به آن بخشیده و لذت استفاده از آن را دوچندان کند . طراحی مواج و همچنین طراحی بالشدار تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس توانسته سطحی بسیار عالی را برای استراحت کردن ایجاد کند تا اینچنین احساس خوشایند و راحتی را در هنگام استفاده داشته باشید . 

ویژگی های تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس


داشتن ویژگی های بسیار خوب در تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس سبب محبوبیت آن نزد مشتریان شده است که می توان به کم حجم بودن آن در هنگام بسته بندی اشاره کرد که به سادگی می توانید محصول بادی خود را حتی در سفر ها به همراه داشته و از داشتن چنین وسیله بازی و سرگرمی حتی در سفر ها نیز لذت ببرید . تشک های بادی روی آب مدل های مختلفی دارند که با توجه به طراحی خاصی که دارند می توانند حالت های مختلفی را برای شما برای استفاده بدهند .

با توجه به ساختار مسطحی که تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس دارد شما می توانید به صورت دراز کش از آن استفاده کنید که بسیار مناسب برای استراحت کردن و ریلکس کردن بر روی آب خواهد بود . از ویژگی های بسیار خوب دیگر تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس می توان به تحمل وزن بسیار بالا و خوب 100 کیلوگرمی آن اشاره کرد که به سادگی می تواند وزن هر فرد بزرگسالی را تحمل کند ، بدون اینکه مشکلی برایتان بوجود آید . 

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس

تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس دارای بالش بادی بوده و ساختار یکدستی دارد که به همین منظور نیز تنها بر روی بدنه یک دریچه باد قرار گرفته است که از آن طریق می توانید تمامی بخش های تشک بادی روی آب را راه اندازی کنید . برای اینکار شما می توانید از پمپ های بادی استفاده کنید که می توانند با قدرت و سرعت بیشتری پمپاژ باد را به داخل دریچه محصولات بادی انجام دهند . شاید بهتر باشد که برای راه اندازی تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس از پمپ های باد غیر برقی استفاده کنید که نیازی به برق نداشته و می توانید از آن ها در سفر ها و جاهایی که برق نیست ، استفاده کنید .

به همین دلیل پمپ های باد دستی یا پدالی مدل های مناسبی خواهند بود . در این میان شما می توانید از پمپ های باد فندکی که به کمک برق ماشین و با اتصال به جافندکی ماشین کار می کنند استفاده کنید . همچنین مدل هایی نیز طراحی شده و در فروشگاه اینتکس نیز موجود است که به صورت شارژی بوده و می توانید با شارژ کردن آن ، در مکان هایی که برق نیست از پمپ باد استفاده کنید .

مراقبت از تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس

بدنه تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس در برابر ساییدگی ، فشار زیاد و ضربه های قوی و البته برخورد با جسم های تیز و برنده می تواند آسیب بببیند ، که شاید مهم ترین و البته تنها ترین عیب محصولات بادی باشد که هیچ یک از محصولات بادی از آن مستثنی نیست . بنابراین توصیه می شود که با توجه به موارد گفته شده از تشک بادی به خوبی استفاده کنید و حدالامکان از آن بر روی زمین و خشکی استفاده نکنید و حتی در صورت استفاده ، از زیرانداز استفاده کنید . میزان باد تشک بادی بایستی به اندازه باشد و بهتر است از پمپ های باد قوی و کمپرسور های باد برای باد کردن تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس استفاده نکنید 

  • تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس
  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 86 سانتی متر
  • ارتفاع : 25 سانتی متر
  • نوع جنس: pvc شفاف و رنگی ( وینیل )
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم
  • وزن: 1 کیلو گرم
  • ابعاد بسته بندی : 24*23*8 سانتی متر
  • رده سنی : +14 سال
  • دارای برچسب تعمیرات
  • قابلیت راه اندازی با پمپ های باد
  • کد محصول: intex 56804

تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس از نمونه تشک های بادی طراحی شده بسیار زیبا برای استفاده بر روی آب می باشد که به واسطه ساختار صاف و مسطحی که دارد با نام تشک بادی شناخته می شود . این محصولات می توانند شناور های بسیار خوبی بر روی آب باشند تا اینچنین بتوانید ساعت های طولانی را با استفاده از این محصولات بادی بر روی آب شناور مانده و دراز کشیده و استراحت کنید . این محصولات در اشکال مختلف و برای سنین مختلفی تولید شده است که بایستی در هنگام خرید تشک بادی روی آب خود به آن توجه داشته باشید . 

ساخت و طراحی تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس

تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس از جدید ترین تولیدات برند اینتکس می باشد که با ساختاری بسیار مقاوم و ظاهری زیرا و دوست داشتنی تولید شده است . ساختار کلی تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس به صورت مستطیلی بوده که طول آن 180 سانتی متر و عرض آن 86 سانتی متر می باشد ، به همین واسطه نیز به راحتی هر فردی می تواند از آن استفاده کند . و اما مهم ترین ویژگی تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس تحمل وزن 100 کیلوگرمی آن است که به خوبی اجازه خواهد داد تا افراد بزرگسال نیز بتوانند از محصول استفاده کنند ، چرا که افراد کمی هستند که وزن بالاتر از 100 کیلوگرم داشته باشند .

برای تولید و ساخت تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس از لایه های انعطاف پذیر و مقاومی استفاده شده است که کاملا ضد آب بوده که اینتکس به خوبی از آن استفاده کرده است . در بخش های بعدی در رابطه با جنس بدنه تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس که pvc نام دارد ، توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد . طراحی رنگی و استفاده از مواد هفت رنگ در لایه های میانی تشک بادی روی آب ، جلوه زیبا و خوشایندی را به محصول بخشیده است تا در هنگام استفاده بر روی آب و البته تابش نور خورشید جلوه دوست داشتنی به خود بگیرد .

ویژگی های ساختاری تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس

هر تشک بادی روی آبی ممکن است از ویژگی های ساختاری مختلف و منحصر به فردی برخوردار باشد که در این بخش قصد داریم تا ویژگی های ساختاری تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس را اشاره کنیم . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس دارای بالش بادی سرخود می باشد که طراحی آن شبیه به ابر می باشد .

این بالش بادی به شما اجازه خواهد داد تا زمانی که بر روی آب هستید ، بتوانید با قرار دادن سر و گردن خود بر روی بالش از وارد شدن فشار به سر و فرو رفتن آن به داخل آب جلوگیری شود . و اما از دیگر مزیت ها و ویژگی های تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس می توان به داشتن رویه مواج محصول اشاره کرد که این رویه کامفورت می تواند به فرم پذیری هر چه بهتر تشک بادی روی آب کمک کند تا افراد احساس بهتر و راحتی خوبی را داشته باشند . 

جنس بدنه تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس

شرکت اینتکس به مانند تمامی محصولات بادی خود برای تولید تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس نیز از جنس بسیار مرغوب و عالی pvc استفاده کرده است چرا که ویژگی ها و مزایای بسیار خوب این جنس بیشتر شرکت های تولیدی بزرگ و معروف را مجاب به استفاده از لایه های این جنس کرده است زیرا استفاده از لایه های پی وی سی یا همان وینیل می تواند کیفیت محصولات را به صورت چشمگیری افزایش دهد و ویژگی های بیشتری همچون ضد آب و ضد حساسیت بودن با به محصولات اضافه کند .

از این رو نیز می بینیم که علاوه بر تولید و ساخت تشک بادی روی آب ، حتی برای تولید محصولات بادی دیگر همچون استخر بادی ، حلقه شنا بادی ، جکوزی بادی ، تخت بادی و ... نیز استفاده شده است . پی وی سی ها در برابر نور خورشید نیز مقاوم هستند بنابراین نگران استفاده از محصول در استخر ها و یا دریاچه های روباز نباشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...