تشک بادی روی آب یک نفره بست وی

bestway 44037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
430,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره بست وی از جمله پرطرفدارترین تشک های بادی روی آب تولیدی توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 روانه ی بازار شده و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است . این تشک بادی از جنس پی وی سی دو لایه می باشد که با ضخامت 0.24 میلی متر از کیفیت قابل قبولی برخوردار است . ظرفیت این محصول یک نفر و حداکثر وزن قابل تحمل برای آن 90 کیلوگرم می باشد که از لحاظ تحمل وزن در دسته ی تشک های بادی روی آب در حد قابل قبولی است . در کنار این تشک یک نگهدارنده وجود دارد که می توانید از آن  برای نگهداری نوشیدنی و یا بطری خود استفاده کنید . این محصول به دلیل بسته بندی کوچک ، وزن کم و قابلیت حمل راحت می توانید گزینه ی بسیار مناسبی برای مسافرت های شما عزیزان باشد . رنگ این محصول صورتی کم رنگ می باشد که تصویر یک عدد توت فرنگی هم بر روی آن قرار گرفته که می تواند بر زیبایی آن بیافزاید . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجو دارد که به هنگام بروز مشکل می توانید از آن استفاده کرده و مشکل بوجود آمده را رفع کنید . 

نوع مستطیلی
 ظرفیت 1 نفر
 عرض -
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه پی وی سی
 نوع رویه پی وی سی
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 3 کیلو گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای یک بالشت رنگی
 مناسب تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب یک نفره بست وی از سری تشک های بادی طرح جدید فروشگاه تهران اینتکس می باشد که توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و تولید شده است که از نظر کیفی نیز از بهترین و مناسب ترین تشک های بادی روی آب است . این تشک بادی با توجه به طراحی بادشونده خود به خوبی می تواند شناوری بالایی را بر روی آب داشته و حتی وزن های بالا را نیز بر روی خود تحمل کند ، لذا با طراحی بزرگ خود می تواند بزرگسالان را بر روی خود به صورت شناور نگه دارد ، این ویژگی خوب به شما اجازه خواهد داد تا در تفریحات آبی خود بر روی آب ریلکس کرده و استراحت کنید  و حمام آفتاب بگیرید . 

طراحی و ساخت تشک بادی روی آب یک نفره بست وی

بست وی همواره سعی کرده است تا تشک های بادی روی آب خود را به صورت پهن طراحی کند تا اینچنین تشک بر روی آب تعادل بسیار بهتری را داشته باشد . تشک بادی روی آب یک نفره بست وی با توجه به طول و عرضی که دارد مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال است که می توانید آزادانه بر روی تشک دراز بکشید . این تشک بادی از نظر ظاهری شبیه به ظرف آبمیوه می باشد که با طراحی شکل دار و استفاده از طراحی چاپی بر روی بدنه ، شکل و شمایل زیبا تر و دوست داشتنی را به خود گرفته است .

بست وی برای اینکه در هنکام استفاده فشاری بر روی اندام ها ایجاد نشود ، از طراحی رویه مواج استفاده کرده است ، رویه مواج به سبب ساختار برجسته خود به خوبی می تواند انعطاف پذیری بالا داشته باشد و از وارد شدن فشار به اندام ها بکاهد ، به همین دلیل می توانید ساعت های بیشتری را بر روی تشک بادی روی آب دراز بکشید . همچنین این طراحی مانع از لغزنده شدن و سر خوردن شما از روی تشک بادی خواهد شد .

قسمت بالای تشک بادی نیز با برجستگی بسیار خوب خود می تواند به عنوان یک بالش بادی عملکرده تا بتوانید سر خود را بر روی آن قرار دهید تا فشاری بر روی سر نبوده و همچنین مانع از ورود سر به داخل آب شود . استفاده از تشک بادی روی آب یک نفره بست وی بیشتر مناسب برای آب های کم عمق و ساکن مانند استخر ها طراحی شده است که بهتر است از آن در آب های خروشان و جاری مانند رودخانه ها و دریا ها استفاده نکنید . 

جنس تشک بادی روی آب یک نفره بست وی

همواره در موضوع خرید ، بیشتر به مواردی چون جنس محصول دقت فراوانی می شود چرا که در صورت مرغوب بودن جنس محصول می توان کیفیت بالایی را برای آن متصور بود ، به همین دلیل توصیه ما این است که در خرید تشک بادی روی آب نیز به جنس و ضخامت آن توجه داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل از محصول خود استفاده نمایید . شرکت بست وی با توجه به تجربه کاری بسیار بالای خود و همچنین تست این محصولات ، سعی کرده است تا بیشتر تشک های بادی روی آب خود را از جنس pvc طراحی کند .

پی وی سی یا وینیل نوعی پلاستیک طبیعی منعطف هستند که به واسطه مرغوبیت بسیار بالا و عدم حساسیت های پوستی به مانند پلاستیک های دیگر ، بهترین و مناسب ترین گزینه برای ساخت محصولات بادی به ویژه محصولات بادی هستند که با بدن بیشتر در تماس می باشد . این جنس ویژگی بسیار خوب دیگری دارد که آن هم ضد آب بودن پی وی سی می باشد . پی وی سی ها در نازک ترین لایه های خود نیز انعطاف پذیری عالی داشته و عوامل محیطی آسیبی به آن وارد نخواهد کرد .

راه اندازی تشک بادی روی آب

برای راه اندازی این تشک بادی روی آب ، شما می توانید برای سریع تر شدن روند راه اندازی از پمپ های باد استفاده کنید . البته توصیه می شود که برای اینکار از پمپ های باد دستی مخصوص محصولات بادی استفاده کنید ، لذا مدل های برقی و استفاده از کمپرسور ها به دلیل قدرت بالایی که دارند می تواند به تشک بادی روی آب آسیب بزند ، این در حالی است که شما می توانید از پمپ های باد دستی که حتی نیاز به برق نداشته و در سفر ها نیز به راحتی قابل حمل می باشد استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...