تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس

intex 58889u

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
430,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس از نمونه شناور های بسیار عالی برای استفاده در آب ها به عنوان وسیله ای سرگرم کننده و بسیار دوست داشتنی برای تفریحات آبی می باشد که شرکت اینتکس آن را با طراحی متفاوت حلقه ای تولید کرده است که می توانید آن را در رنگبندی های دلخواه خود از فروشگاه اینترنتی اینتکس با قیمت ارزان خریداری کنید . فروشگاه تهران اینتکس تمامی رنگ های این مدل را در فروشگاه موجود کرده است تا افراد با هر سلیقه ای که دارند از تشک بادی استفاده کنند .

تشک های بادی روی آب به مانند تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس مناسب برای سفر نیز هستند ، زیرا ابعاد آن ها در هنگام بسته بندی بسیار کوچک شده و به سهولت قابل جابجایی هستند که البته وزن 500 گرمی این تشک ، جابجایی آن را ساده تر نیز کرده است . این تشک بادی روی آب می تواند تا وزن های بسیار بالایی را تحمل کند که بر همین اساس شرکت اینتکس نیز استفاده از آن را برای سنین بالای 14 سال مناسب دانسته است و تمامی بزرگسالان نیز به راحتی و بدون نگرانی می توانند از تشک بادی استفاده کنند .

ویژگی های تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس گفت ، حفظ تعادل بسیار خوب تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس بر روی آب است که می تواند به شما حس خوبی را بدهد تا بتوانید در آب های نسبتا مواج نیز به سادگی از تشک بادی استفاده کنید . این محصول بادی با شناوری بسیار عالی خود می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کند که با توجه به تست های انجام شده توسط شرکت سازنده ، بیشترین تحمل وزن تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس به 100 کیلوگرم می رسد که وزنی بسیار ایده آل بوده و می تواند برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان مناسب باشد . البته کودکان زیر 14 سال نیز بهتر است از این مدل استفاده نکرده و به جای آن از تشک های بادی روی آبی که برای کودکان و رده سنی آن ها طراحی شده است استفاده کنند .

جنس تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس

برای ساخت و تولید تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس از موادی بسیار عالی و با دوام به نام pvc استفاده شده است ، پی وی سی ها موادی لاستیکی هستند که شاید شکل و شمایلی لاستیکی داشته باشند ، اما مواد اولیه آن از مواد شیمیایی یا سمی تشکیل نشده است به همین دلیل نیز در برخورد و تماس با پوست انسان ، حساسیتی ایجاد نمیکند . از ویژگی های بسیار عالی که می توان نسبت به جنس تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس اشاره کرد ، ضد آب بودن آن است که شاید یکی از مهم ترین دلایل استفاده از پی وی سی نیز ضد آب بودن آن و طول عمر بالای آن در مجاورت با آب باشد . نور آفتاب نیز آسیبی به این جنس وارد نخواهد کرد . 

برند تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس

برند تولیدی تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس همانطور که در نام محصول ذکر شده است ، برند پر آوازه و شناخته شده اینتکس می باشد که از محبوب ترین و پر فروش ترین برند های تولیدی محصولات بادی در دنیا می باشد که به دلیل تولید محصولات با کیفیت و البته زیبا و دوست داشتنی به این محبوبیت بسیار خوب دست یافته است . شما می توانید حتی با یک تحقیق ساده مشاهده کنید که بیشترین محصولات بادی که در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد نیز محصولات برند اینتکس می باشند . اینتکس شرکتی آمریکایی است که خط تولید آن در چین فعالیت دارد . 

تعمیرات تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس

شما می توانید در صورت آسیب دیدن محصولات بادی خود ، آن را برای تعمیرات تحویل فروشگاه اینتکس داده تا نمایندگی به خوبی تعمیرات شما را انجام دهد ، همچنین شما می توانید خودتان نیز با استفاده از برچسب های تعمیراتی در خانه این کار را انجام داده و محصول بادی خود را به بهترین شکل پنچرگیری کنید .

  • تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس
  • قطر: 137 سانتی متر
  • ارتفاع: 122 سانتی متر
  • جنس بدنه PVC شفاف و رنگی
  • وزن بسته بندی: 1.5 کیلو گرم
  • رده سنی : + 14 سال
  • تحمل وزن 100 کیلوگرم
  • با دو محفظه باد جداگانه
  • دارای برچسب تعمیرات
  • دارای تکیه گاه بادی
  • مناسب استفاده در تمامی آب ها
  • تولید شده در رنگ های مختلف
  • کد محصول: intex 58889u

تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس از محبوب ترین تشک های بادی روی آب طراحی شده به صورت حلقه ای و گرد می باشد که شرکت اینتکس آن را در تنوع رنگی بسیار زیاد طراحی کرده است که می توانید بر اساس سلیقه آن ها را خریداری کنید . اما مدل فوق در قالب دو رنگ ارائه گردیده است که شامل رنگ زرد و صورتی می باشد که برای سفارش رنگ صورتی آن می توانید در دسته بندی مربوطه پس از یافتن آن ، خرید خود را تکمیل کنید و یا به صورت حضوری و یا تلفنی این کار را انجام دهید ، اما قبل از خرید تشک بادی روی آب می توانید با مطالعه ادامه این مطلب با ویژگی ها و خصوصیات این محصول دوست داشتنی آشنا شوید .

طراحی و تولید تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس

تشک بادی روی آب فوق همانطور که از نامش مشخص است ، تشکی طراحی شده به صورت گرد با ساختار بادی است که برای استفاده بر روی آب طراحی شده است ، زیرا محصولات بادی از بهترین شناور ها بر روی آب هستند که می توانید برای تفریحات آبی از آن ها استفاده کرده و لحظات خوشی را بر روی آب برای خود رقم بزنید . این محصول بادی برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است به همین دلیل نیز از ابعاد بزرگی برخوردار است .

از ویژگی های ساختاری که می توان نسبت به ساختار و طراحی تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس اشاره کرد ، پشتی و تکیه گاه بادی آن می باشد که می تواند به شما اجازه بدهد تا تکیه گاهی بسیار عالی را برای استراحت کردن داشته باشید و اینگونه فشاری به کمر یا گردن شما وارد نشود . از سایر ویژگی های تشک بادی روی آب فوق می توان به بخش نشیمنگاه گود آن اشاره کرد که این طراحی بی نظیر می تواند راحتی شما را در هنگام استفاده مهیا کند .

راه اندازی و مراقبت از تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس

قبل از هرچیزی نیاز است تا تشک بادی روی آب را راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود ، چرا که ساختار این محصولات به صورت بادی بوده و نیاز است تا مخازن باد شونده آن را راه اندازی کنید تا قابلیت شناوری گرفته و بتوانید از آن ها استفاده کنید . شما می توانید از طریق دریچه های بادی که بر روی بدنه قرار داده شده است ، نسبت به راه اندازی محصولات بادی خود اقدام کنید . همچنین توصیه های مهمی در نگهداری و از این محصولات مطرح است که بایستی به آن ها توجه داشته باشید .

در بخش جنس بدنه تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات پی وی سی به صورت کامل توضیحاتی ارائه شد که به کیفیت بالای این جنس پی بردیم ، اما نکاتی در نگهداری و مراقبت از این محصولات بادی مطرح است که آن هم آسیب پذیری بالای این محصولات در برابر اجسام تیز و برنده می باشد و در صورت عدم استفاده و نگهداری صحیح می تواند منجر به آسیب پذیری تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس شود .

از توصیه های مهم این محصول می توان به عدم برخورد اجسام تیز و برنده و حتی سطوح زبر اشاره کرد ، همچنین میزان باد زیاد می تواند منجر به وارد شدن فشار زیاد به بدنه گردد . نباید از تشک بادی روی آب یک نفره زرد اینتکس بر روی خشکی استفاده شود زیرا این محصولات برای استفاده بر روی آب طراحی شده اند . همچنین استفاده از این محصول برای یک نفره مناسب می باشد و استفاده دو نفره به هیچ وجه توصیه نمی شود . با این وجود امکان تعمیرات این محصولات بادی وجود دارد که در بخش توضیحات نحوه پنچرگیری تشک بادی روی آب اشاره هایی شده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...