تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس

intex 59720n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
320,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس از نمونه تشک های بادی روی آب تولید شده شرکت اینتکس می باشد که طراحی آن مشابه با تشک های بادی روی آب طرح فلامینگو و طرح ماهی می باشد که می توانید در دسته بندی مربوطه نیز آن ها را مشاهده کنید که تنها تفاوت آن ها در طراحی چاپی می باشد . این تشک بادی روی آب ، برای استفاده یک نفره طراحی شده است و همانطور که از نام محصول مشخص است برای استفاده بر روی آب و شناوری بر روی آب طراحی گردیده است که ساختاری شبیه به یک تشک داشته و می تواند با شناور ماندن بر روی آب ، یک نفر را نیز بر روی خود به صورت دراز کش نگهداری کند تا اینچنین افراد بر روی آب ریلکس کرده و حمام آفتاب بگیرند .

طراحی بی نظیر و بسیار عالی محصول که می توان به رویه مواج و البته بالش بادی سرخود اشاره کرد ، بستری نرم و راحت را برای ریلکس کردن و رسیدن به آرامش فراهم کرده است که می توانید آن را به سادگی از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کنید . این محصولات یک بار مصرف نبوده و به صورت بادی طراحی شده اند که پس از هر بار استفاده می توانید آن را در حجم و ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی و نگهداری کنید . با توجه به وزن نیم کیلوگرمی محصول نیز به سادگی می توانید آن را در سفر ها نیز به همراه برده و به سادگی آن را حمل کنید .

نحوه استفاده و مراقبت از تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس

در استفاده از تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس نیاز است به نکاتی توجه داشته باشید که محصول بادی شما دچار آسیب دیدگی نشود . همانطور که می دانید محصولات بادی در برخورد با اجسام تیز و برنده آسیب پذیر بوده و به همین دلیل نیازمند مراقبت و نگهداری بهتر است . به همین دلیل نیز به شما توصیه می کنیم که از تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس بر روی زمین استفاده نکنید و در صورت استفاده نیز از زیرانداز استفاده کرده و محصول را بر روی سنگ ریزه ها و سطوح کثیف استفاده نکنید .

میزان باد تشک بادی بایستی به اندازه باشد . وارد کردن فشار زیاد و یا وزن بالا می تواند سبب آسیب دیدن تشک بادی روی آب شود که البته استفاده از مواد اولیه بسیار عالی سبب افزایش دوام تشک بادی روی آب شده است اما باز هم بهتر است که به خوبی از این محصولات استفاده شود . شاید تنها عیب محصولات بادی نیز همین موضوع باشد اما شما می توانید با استفاده صحیح از محصول بادی خود به خوبی مراقبت کنید . طول عمر این محصولات بادی به واسطه جنس بسیار عالی و اورجینال بودن آن بسیار بالاست .

تعمیرات تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس

در بخش قبلی اشاره شد که محصولات بادی همچون تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس نیازمند مراقبت و نگهداری هستند ، اما با توجه به آن گاهی ممکن است به صورت سهوی محصولات بادی ما دچار آسیب دیدگی شود . برای تعمیرات تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس راه هایی وجود دارد که می توانید با روش های گفته شده در ادامه ، محصولات بادی خود را تعمیر کرده و مجددا از آن ها استفاده کنید . 

در کنار تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس و سایر محصولات بادی برند اینتکس ، تعدادی برچسب تعمیرات توسط شرکت سازنده قرار داده شده است که می توانید با استفاده از آن ها به سادگی و در کمترین زمان به بهترین شکل در خانه پنچرگیری محصولات بادی خود را انجام دهید که کاری ساده است . و اما شما می توانید برای تعمیرات بهتر و تخصصی تر محصولات بادی خود ، تشک بادی آسیب دیده خود را به فروشگاه اینتکس تحویل دهید تا نمایندگی این کار را برای شما انجام دهد .

جمع بندی

شما همراهان گرامی فروشگاه تهران اینتکس می توانید با توجه به مطالب و توضیحاتی که در رابطه با  هر محصول توسط فروشگاه ارائه می شود ، اطلاعات جامعی را نسبت به محصولات بادی کسب کرده  و به راحتی و به صورت اینترنتی یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید . شما حتی می توانید به صورت حضوری به دفتر فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و خرید های خود را انجام دهید .

  • تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس
  • طول: 183 سانتی متر
  • عرض: 69 سانتی متر
  • ارتفاع: 7 سانتی متر
  • تحمل وزن : 70 کیلوگرم
  • جنس بدنه: PVC
  • جنس کف : PVC دولایه
  • برند تولیدی : اینتکس
  • وزن : 500 گرم
  • دارای رویه مواج
  • دارای بالش بادی سرخود
  • دارای برچسب تعمیرات
  • مناسب استفاده در استخر
  • کد محصول : intex 59720n

تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس از محصولات بادی جدید فروشگاه تهران اینتکس می باشد که برای بازی ها و تفریحات آبی بزرگسالان طراحی شده است و می تواند با شناور ماندن بر روی آب ، فضایی ایده آل را برای استراحت کردن و دراز کشیدن بر روی آب داشته باشند . تشک های بادی روی آب به واسطه ساختار بادی خود بهترین شناور ها برای استفاده بر روی آب می باشند که با توجه به جنس عالی و ضد آب آنها در طول زمان نیز دچار آسیب دیدگی نخواهند شد . در ادامه این مطلب نیز قصد داریم تا شما را با ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس آشنا کرده و راهنمای خرید شما همراهان فروشگاه اینتکس باشیم .

طراحی و تولید تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس

ساختار تشک های بادی روی آب نسبت به یکدیگر متفاوت است زیرا شرکت اینتکس قصد داشته تا متنوع ترین محصولات بادی را طراحی کند تا هر فردی با هر سلیقه ای بتواند تشک های بادی روی آب خود را داشته باشد . تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس ساختاری نرم و استفاده بسیار راحتی دارد که به واسطه طراحی و ساختاری که دارد ، این نرمی و راحتی را به وجود آورده است . همانطور که تصاویر محصول را مشاهده می کنید ، تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس دارای بالش بادی سرخود می باشد که البته طراحی متصل به بدنه داشته و به واسطه برجستگی بیشتری که دارد می تواند سر و گردن شما را در بهترین حالت خود قرار دهد .

همچنین این تشک بادی روی آب دارای رویه مواج نیز می باشد که این رویه مواج می تواند سبب نرمی و فرم پذیری بهتر تشک شده و از وارد شدن فشار به بدن و اندام ها جلوگیری شود ، اینچنین شما می توانید زمان بیشتری را بر روی تشک بادی روی آب دراز بکشید . لازم به ذکر است که مواج بودن بدنه تشک بادی می تواند از لغزندگی بالای تشک بادی جلوگیری کرده و سبب ثبات بهتر و بیشتر شما بر روی آن شود .

جنس تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس

جنسی که برای تولید و ساخت بدنه تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس استفاده شده است ، pvc نام دارد . پی وی سی ها یا وینیل لایه های لاستیکی بسیار انعطاف پذیر است که مواد اولیه آن کاملا طبیعی بوده و به همین دلیل هیچ حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نمی کند . همچنین این جنس ضد آب است و به دلیل اینکه تشک های بادی روی آب نیاز است تا ضد آب باشند ، استفاده از پی وی سی بهترین گزینه برای تولید این نوع از محصولات بادی خواهد بود . طول عمر این محصولات نیز بسیار بالا بوده و سال های سال می توانید از تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس استفاده نمایید .

راه اندازی تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس

قبل از استفاده تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس نیاز است تا بدنه آن را باد کنید . برای اینکار دریچه های بادی بر روی بدنه قرار داده شده است که شما می توانید با استفاده از پمپ های باد به خصوص پمپ های باد دستی که می توانید آن ها را با قیمت بسیار ارزان از فروشگاه اینتکس تهیه کنید ، نسبت به راه اندازی تشک بادی روی آب یک نفره طرح برگ اینتکس اقدام کرده و آن را با سرعت راه اندازی نمایید . علت مناسب بودن پمپ های باد دستی عدم نیاز به برق بوده و به همین دلیل می توانید از آن ها در تمامی محیط ها استفاده نمایید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...