تشک بادی روی آب یک نفره طرح فلامینگو بست وی

bestway 44083

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
320,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره طرح فلامینگو بست وی یک تشک طرح دار و زیبایی است که بدنه تشک از طراحی فلامینگو و برگ درختان برگرفته شده است که باعث زیبایی هر چه بهتر تشک بادی شده و شما می توانید با سلیقه خود این محصول را انتخاب و خریداری کنید . این مدل را می توان یکی از جدید ترین مدل های شرکت بست وی و البته فروشگاه مرکزی اینتکس نام برد که در سال 2022 توسط بست وی تولید شد . این تشک بادی روی آب برای استفاده بزرگسالان است ، زیرا ابعاد آن برابر با طول 183 سانتی متر در 69 سانتی متر می باشد که تحمل وزنی 90 کیلوگرمی داشته و به عنوان یک تشک بادی روی آب بسیار عالی شناخته می شود . برای ساخت تشک بادی روی آب یک نفره طرح فلامینگو بست وی از لایه های پی وی سی طرح چرم ساخته شده است و برای همین سطح تشک شبیه به چرم می باشد . بست وی برای راحتی هر چه بیشتر شما برای این تشک بادی بالش بادی سرخود و همچنین رویه مواج در نظر گرفته است . وزن تشک بادی روی آب یک نفره طرح فلامینگو بست وی 700 گرم است و با این حال می تواند نود کیلوگرم وزن را تحمل کند . 

  • تشک بادی روی آب یک نفره طرح فلامینگو بست وی
  • طول : 183 سانتی متر
  • عرض : 69 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 0.7 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای دو دریچه باد
  • دارای بالش بادی سرخود
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 44083

تشک بادی روی آب یک نفره طرح فلامینگو بست وی از تشک های بسیار جالب با ظاهر زیبا است که فروشگاه اینتکس برای تفریح کردن در آب آن را موجود کرده است تا شما بتوانید با خریدن آن ، برای تفریحات خود از تشک بادی روی آب استفاده کرده روی آن دراز کشیده و لحظه های شادی را داشته باشید . این تشک ها شبیه به تشک های خواب می باشد ولی برای این ساخته شده است که روی آب از آن استفاده کنید . برای اینکه تشک بر روی آب بتواند باقی بماند و شناور باشد ، شرکت بست وی آن را به صورت بادی طراحی کرده است ، زیرا خاصیت هر وسیله بادی این است که بر روی آب بماند . برای همین این ایده بسیار خوب از شرکت بست وی شکل گرفت و بست وی این تشک زیبا را تولید کرد .


تشک بادی روی آب یک نفره طرح فلامینگو بست وی طرح دار است و طراحی آن شبیه به فلامینگو است که بر روی بدنه تشک وجود دارد ، به همین دلیل است که آن را در فروشگاه اینتکس تشک بادی روی آب یک نفره طرح فلامینگو بست وی نام نهادند . این تشک بادی روی آب بزرگ است و می تواند برای استفاده بسیار راحت باشد ، بزرگ بودن تشک بادی روی آب باعث شده است تا هر نفر بتواند از آن به خوبی استفاده کند . این تشک بادی روی آب بیشتر برای استفاده بزرگتر ها ساخته شده است و می تواند با تحمل وزن آن ها ، شرایط را برای استفاده کردن بسیار راحت تر کند . همچنین این تشک بادی روی آب یک نفره بوده و در نام محصول نیز این نکته آورده شده است . زیرا بعضی از تشک های بادی روی آب حتی برای استفاده دو نفره هم ساخته شده اند . 

بست وی برای اینکه شما بتوانید برای استفاده کردن از تشک بادی روی آب یک نفره طرح فلامینگو بست وی ، احساس راحت تری را داشته باشید و در زمانی که از تشک بادی روی آب استفاده می کنید ، سر شما سنگینی نکرده و داخل آب نرود ، برای تشک بادی روی آب یک نفره طرح فلامینگو ، بالش بادی در نظر گرفته است . این بالش بادی ارتفاع بیشتری را از سطح خود تشک دارد و برای همین است که سر شما بالاتر از بدن قرار خواهد گرفت . به همین دلیل فشاری را بر روی گردن خود نخواهید داشت و می توانید به راحتی از تشک بادی خود برای تفریح کردن استفاده کنید بدون اینکه فشار هایی را بر روی گردن خود احساس کنید و یا سر شما سنگینی کرده و به داخل آب برود . 


طول تشک بادی روی آب یک نفره طرح فلامینگو بست وی 183 سانتی متر است و عرض آن 69 سانتی متر می باشد . این تشک ابعاد بزرگی را دارد و برای بزرگسالان قابل استفاده است ، این بزرگ بودن تشک بادی باعث شده است تا 90 کیلوگرم وزن را به خوبی تحمل کند . با وجود اینکه وزن خود تشک بادی روی آب یک نفره طرح فلامینگو بست وی 700 گرم است ، ولی به راحتی هر چه تمام می تواند وزن بسیار بیشتری را تحمل کند . تشک بادی روی آب یک نفره طرح فلامینگو بست وی دارای دو دریچه است که باید هر دو آن ها را حتما باد کنید . بالش بادی آن به صورت سرخود است . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...