تشک بادی روی آب یک نفره طرح فیل بست وی

bestway 43491

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
630,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره طرح فیل بست وی برای استفاده سنین بزرگسال تا 90 کیلوگرم می باشد که می توانند با راه اندازی و باد کردن این تشک بادی بسیار زیبا و جذاب ، آن را به آب انداخته و از آن به عنوان یک شناور استفاده کنند . تشک های بادی روی آب به دلیل ظاهری که شبیه به تشک دارند و سطحی پهن و بزرگ برای دراز کشیدن و ریلکس کردن بر روی آب را دارا هستند با این نام یعنی تشک بادی روی آب شناخته می شوند . بست وی تولید کننده این تشک بادی است که یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی به ویژه محصولات بادی تفریحی همچون تشک بادی روی آب می باشد که در جدید ترین تولیدات خود در سال 2022 از سری تشک های بادی روی آب طرح داری نظیر تشک بادی روی آب یک نفره طرح فیل بست وی رونمایی کرده است که با توجه به جذابیت ظاهری و داشتن طرح شبیه به فیل ، فروشگاه اینتکس که بزرگترین فروشگاه اینترنتی محصولات بادی در ایران است ، این محصول زیبا و دوست داشتنی را موجود کرده تا شما عزیزانی که به دنبال تشک های بادی روی اب برای سنین بالای ده سال تا بزرگسالی هستید ، در صورت پسندیدن این تشک بتوانید آن را با قیمت بسیار ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . این تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال از نظر ابعاد یکی از بزرگترین مدل ها بوده و طول 183 سانتی متری در کنار عرض 153 سانتی متری دارد . استفاده از این تشک بسیار آسان است ، راه اندازی آن به سادگی به وسیله پمپ باد از طریق دریچه باد صورت گرفته و همچینن داشتن رویه ای مواج و نرم و همچنین بالش بادی برجسته و عالی آن ، استفاده از محصول را بهتر و تعادل شما را عالی تر خواهد کرد .

  • تشک بادی روی آب یک نفره طرح فیل بست وی
  • طول : 183 سانتی متر
  • عرض : 153  سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.8 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • رده سنی بزرگسال
  • کد محصول : bestway 43491

تشک بادی روی آب یک نفره طرح فیل بست وی یک تشک بسیار جالب با طراحی بادی می باشد که برای استفاده بر روی آب طراحی شده است ، یعنی شما می توانید برای استراحت کردن و خوابیدن بر روی آب از تشک بادی روی آب یک نفره طرح فیل بست وی استفاده کنید . این یک وسیله تفریحی بوده و بیشتر برای استخر ها کاربرد دارد و شما می توانید از آن حتی در دریا یا دریاچه ها استفاده کنید . تشک بادی روی آب یک نفره طرح فیل بست وی از جدید ترین تشک های بادی روی آب شرکت بست وی است که به صورت طرح فیل تولید شده است .


تشک بادی روی آب یک نفره طرح فیل بست وی برای استفاده بزرگسال ها بوده و برای همین شرکت بست وی ابعاد بزرگی را برای تشک در نظر گرفته است . این تشک طول 183 سانتی متری و عرض 153 سانتی متری دارد برای همین برای استفاده بزرگسال ها بوده و آن ها می توانند به راحتی بر روی این تشک دراز کشیده و از آن استفاده کنند . استفاده از تشک بادی برای کودکان خردسال مناسب نیست ولی نوجوان ها می توانند از آن استفاده کنند . تشک بادی روی آب یک نفره طرح فیل بست وی به خوبی می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند .

دلیل اینکه تشک بادی روی آب یک نفره طرح فیل بست وی می تواند وزن بسیار خوبی را تحمل کند این است که به صورت بادی طراحی شده است و وزن خود تشک بادی روی آب همچنین بسیار کم است . وزنی که تشک بادی روی آب یک نفره طرح فیل بست وی دارد 1.8 کیلوگرم می باشد و زمانی تشک بادی روی آب بسیار بزرگ خواهد شد که آن را باد کنید . برای باد کردن می توانید از پمپ باد استفاده کنید تا سرعت راه اندازی خود را بیشتر کنید .


تشک بادی روی آب یک نفره طرح فیل بست وی از پی وی سی ساخته شده است ، یعنی بدنه آن از پی وی سی است . یک خاصیت بسیار خوبی که بالا و سطح تشک بادی روی آب دارد این است که بست وی تشک را برجسته طراحی کرده است تا در هنگام استراحت کردن راحت باشید . همچنین این برجستگی ها در قسمت گوشه های تشک بادی روی آب بیشتر بوده و ارتفاع بالاتری دارد . ظاهر تشک بادی روی آب همچنین بسیار زیبا بوده و شبیه به فیل است و پر از نقش و نگار می باشد .

تشک بادی روی آب یک نفره طرح فیل بست وی دارای برچسب تعمیرات است که برای تعمیر شدن تشک بادی روی آب می توانید از آن استفاده کنید . زیرا ممکن است که تشک بادی سوراخ شود و برای همین می توانید با این برچسب ها سوراخ ها را تعمیر کنید . شما می توانید تشک بادی روی آب یک نفره طرح فیل بست وی را به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری از فروشگاه اینتکس خریداری کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...