تشک بادی روی آب 2 نفره بست وی

bestway 43113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب 2 نفره بست وی از تشک های بادی روی آب خاص و با تفاوت چشمگیر و البته کاربردی می باشد که بست وی آن را در سال 2022 به عنوان جدید ترین تشک بادی روی آب دو قلو طراحی کرده است . این تشک بادی روی آب برای استفاده دو نفره طراحی شده است و به همین دلیل نیز دو بخش برای نشستن افراد وجود دارد که دارای نشیمنگاهی نسبتا گود بوده که برای آن نیز تکیه گاه در نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند به راحتی و برای مدت های طولانی تری از تشک بادی روی آب استفاده کنند . این تشک بادی روی آب 240 سانتی متر طول دارد و عرض آن نیز 122 سانتی متر می باشد و ارتفاعی نیم متری دارد . با توجه به ابعاد بزرگ محصول و البته طراحی دو نفره ، این تشک بادی روی آب می تواند 180 کیلوگرم یعنی دو فرد 90 کیلوگرمی را تحمل کند . با توجه به این ویژگی های بسیار خوب می توان گفت که تشک بادی روی آب 2 نفره بست وی کاملا استاندارد طراحی شده است . توصیه می شود که از این تشک بادی روی آب در آب های آرام استفاده شود . از ویژگی ها و خصوصیات بسیار خوب تشک بادی روی آب 2 نفره بست وی می توان به دو دستگیره تعادل ، تکیه گاه بلند و عالی ، یخدان بزرگ برای قرار گیری نوشیدنی ها و خنک نگه داشتن آن ها اشاره کرد . این محصول طراحی دو محفظه ای دارد . شما عزیزان در صورت نیاز به تشک های بادی دو نفره می توانید با در نظر داشتن ویژگی های این محصول ، آن را با قیمت ارزانی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 

  • تشک بادی روی آب 2 نفره بست وی
  • طول : 240  سانتی متر
  • عرض : 122 سانتی متر
  • ارتفاع : 50  سانتی متر
  • وزن : 5.3 کیلو گرم
  • تحمل وزن : 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای دو عدد دستگیره تعادل
  • دارای نگهدارنده بطری
  • دارای تکیه گاه بادی
  • دارای یخدان برای نوشیدنی ها
  • دارای دو محفظه باد
  • کد محصول : bestway 43113

تشک بادی روی آب 2 نفره بست وی از تشک های جدید و بسیار جذاب برای بازی ها و تفریحات آبی می باشد که مخصوص برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است و به همین دلیل ابعاد بسیار بزرگی را دارد و می تواند برای استفاده شما در آب های تقریبا آرام به عنوان یک شناور بادی روی آب بسیار خوب عمل کند تا بتوانید بر روی تشک بادی نشسته و از آن استفاده کنید . این تشک بادی روی آب به عنوان تشک بادی روی اب دو قلو نیز شناخته می شود زیرا برای استفاده دو نفره طراحی شده است و می تواند به خوبی وزن هر دو فرد را تحمل کرده و شرایط را برای تفریحات آن ها فراهم کند . تشک بادی روی آب 2 نفره بست وی ویژگی ها و خصوصیات بسیار زیادی دارد که به طور کامل به بررسی آن خواهیم پرداخت ، پس در ادامه همراه ما باشید . 

تشک بادی روی آب 2 نفره بست وی دارای دو نشیمنگاه است که در تصویر نیز قابل مشاهده است . بخش نشیمنگاهی که برای تشک بادی روی آب در نظر گرفته است ، کمی گود است و به همین دلیل شما می توانید در یک حالت ایده آل و بسیار خوب از تشک بادی روی آب استفاده کنید . از سوی دیگر شرکت بست وی برای اینکه شما بسیار راحت تر باشید و اگر برای زمان طولانی بخواهید از تشک بادی روی آب 2 نفره بست وی استفاده کنید ، خسته نشوید ، دو تکیه گاه برای تشک در نظر گرفته است . این تکیه گاه ها نیز به خوبی در تصویر قابل مشاهده است و شما می توانید پس از نشستن بر روی تشک بادی به پشتی تکیه دهید و ریلکس کنید . این تکیه گاه ها نیز به صورت بادی طراحی شده اند و بسیار نرم و راحت هستند . 

توجه داشته باشید که تشک بادی روی آب 2 نفره بست وی کاملا به صورت بادی طراحی شده است و تمامی قسمت های آن به صورت بادی می باشد ، به همین دلیل نیز وزن بسیار سبکی دارد و از سوی دیگر به خوبی می تواند بر روی آب شناور بماند . از مهم ترین دلایلی که باعث شده است تا تشک بادی روی آب 2 نفره بست وی بر روی آب بتواند شناور بماند ، طراحی بادی است و وجود باد و هوا در بخش داخلی تشک باعث می شود که بتوانید به بهترین شکل از تشک بادی روی آب استفاده کنید . این تشک بادی روی آب به خوبی می تواند تا 180 کیلوگرم را تحمل کند که به طور میانگین می تواند وزن هر فرد 90 کیلوگرم باشد . 

بزرگ بودن تشک بادی روی آب نیز باعث شده است تا تشک به خوبی بتواند بر روی آب شناور بماند . به همین دلیل اگر به دنبال تشک بادی روی آب هستید که وزن های بالا را تحمل کند ، بهتر است به سراغ تشک های بادی روی آبی بروید که ابعاد بزرگی داشته باشد . طول تشک بادی روی آب 2 نفره بست وی برابر با 240 سانتی متر و عرض آن نیز 122 سانتی متر می باشد که ارتفاعی 50 سانتی متری دارد ، به همین دلیل گفته می شود که تشک بادی روی آب 2 نفره بست وی یک تشک با ابعاد بسیار بزرگ است و شرایط را برای تفریحات آبی شما بسیار فراهم خواهد کرد . 

تشک بادی روی آب 2 نفره بست وی تنها وزن 5.3 کیلوگرمی دارد که یک وزن بسیار عالی و خوب است که می توانید به سادگی آن را برداشته و حمل کنید . از مهم ترین ویژگی های هر یک از محصولات بادی همچون تشک های بادی روی آب این است که وزن سبکی دارند و به همین دلیل پرتابل بوده و به سادگی می توانید آن ها را در هر جایی استفاده کنید و با خود به مسافرت ببرید . از ویژگی های دیگر و بسیار خوبی که می توانیم در رابطه با تشک بادی روی آب 2 نفره بست وی اشاره کنیم وجود یخدان است که می توانید در آن محل نوشیدنی های خود را قرار دهید و اینچنین نوشیدنی های خود را در دسترس داشته باشید . در داخل این یخدان شما می توانید یخ بریزید تا نوشیدنی ها خنک بمانند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...