تشک بادی روی آب 5 نفره با سایبان عصایی

bestway 43407

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب 5 نفره با سایبان عصایی از جدید ترین تشک های بادی تولید شده در ابعاد بزرگ برای استفاده گروهی و خانوادگی می باشد که شرکت بست وی آن را تولید کرده و از سری مدل های جدید و معروف هیدرو فورس این برند است . تشک بادی روی آب فوق طولی 291 سانتی متری دارد که عرض آن نیز به 265 سانتی متر می رسد . طراحی چند محفظه ای و بزرگ محصول موجب شده است تا تشک بادی بتواند به خوبی وزن های بسیار بالا را تحمل کند ، به طوریکه تشک بادی روی آب 5 نفره با سایبان عصایی هیدرو فورس بست وی به 450 لیتر می رسد . از دیگر ویژگی های بسیار عالی و خاص تشک بادی روی آب 5 نفره با سایبان عصایی ، می توان به سایبان بزرگ آن اشاره کنیم که از جنس پارچه پلی استر ساخته شده است و کاملا ضد آب می باشد . این سایبان پارچه ای به وسیله پایه های عصایی نصب می شود و شما می توانید با استفاده از این پایه ها در صورت نیاز سایبان را راه اندازی کنید تا راحت تر بتوانید از تشک در روز های آفتابی استفاده کنید . رویه تشک مواج بوده و مناسب برای نشستن یا دراز کشیدن خواهد بود . چرا که بسیار نرم و راحت است . این محصول همچنین دارای سه تکیه گاه بادی می باشد که می توانید در هنگام تفریح ، به تکیه گاه تکیه دهید و راحت باشید . وزن کلی تشک 22.5 کیلوگرم است . برای کسب اطلاع از موجودی و قیمت تشک بادی روی آب 5 نفره با سایبان عصایی می توانید با فروشگاه intex تماس بگیرید . 

  • تشک بادی روی آب 5 نفره با سایبان عصایی
  • طول : 291  سانتی متر
  • عرض : 265 سانتی متر
  • ارتفاع : 83  سانتی متر
  • وزن : 22.5 کیلو گرم
  • تحمل وزن : 450 کیلو گرم
  • جنس بدنه : pvc طرح چرم
  • دارای سایبان بزرگ قابلیت جدا شدن
  • سایبان با پایه عصایی
  • دارای جالیوانی
  • دارای سه تکیه گاه بادی بزرگ
  • دارای حفره در مرکز تشک بادی
  • دارای طناب مهار
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43407

تشک بادی روی آب 5 نفره با سایبان عصایی بدون شک بی نظیر ترین تشک بادی روی اب است که برای استفاده چند نفره ساخته شده است و یکی از بزرگترین مدل ها می باشد که به تازگی شرکت بست وی آن را تولید کرده است تا دوست داران تشک های بادی روی آب و تفریح کنندگان در آب بتوانند آن را تهیه کرده و به عنوان یک شناور بسیار بزرگ و خانوادگی مورد استفاده قرار بدهند . این تشک بادی روی آب در سال 2022 تولید شده است و نظیر آن وجود ندارد . فروشگاه اینتکس نیز به تازگی آن را موجود کرده است تا افرادی که به دنبال تشک های بادی روی اب سایز بزرگ و برای مصرف دسته جمعی هستند بتوانند این تشک را انتخاب کرده و از آن استفاده کنند . بزرگ بودن این تشک بادی روی آب باعث شده است تا از آن بتوانید در اغلب آب ها استفاده کنید . 

تشک بادی روی آب 5 نفره با سایبان عصایی به صورت مستطیلی ساخته شده است و از سایز بسیار بزرگی برخوردار می باشد ، به همین دلیل همانطور که در نام محصول نیز ذکر شده است به خوبی می تواند تا 5 نفر را بر روی خود جای دهد . این پنج نفر حتی می توانند در تشک بادی روی آب دراز کشیده و ریلکس کنند . بنابراین فضا برای تمامی افراد به بهترین شکل وجود دارد . ویژگی ها و خصوصیات این محصول بسیار زیاد بوده که در ادامه به طور کامل به بررسی آن خواهیم پرداخت تا بیش از پیش با محصول آشنا شده و بتوانید بهترین انتخاب را داشته و خرید تشک بادی روی آب موفقی را رقم بزنید . طول تشک بادی روی آب 5 نفره با سایبان عصایی 291 سانتی متر و عرض آن نیز 265 سانتی متر می باشد . 

قطور بودن کف تشک نیز باعث شده است تا مقدار حجم بسیار زیادی از هوا وارد تشک بادی روی آب شود و شما بتوانید حتی با وزن های بسیار بالا از تشک بادی روی آب استفاده کنید . این تشک به خوبی می تواند تا 450 کیلوگرم وزن را تحمل کند که در صورت تقسیم کردن این تحمل وزن به 5 نفر ، سهم هر فرد 90 کیلوگرم خواهد بود که به خوبی می توان گفت که هر 5 نفر نیز می توانند افراد بالغ باشند که حتی وسیله های خود را نیز به همراه خود به داخل تشک بادی روی اب می برند . از دیگر ویژگی هایی که تشک بادی روی آب 5 نفره با سایبان عصایی دارد ، می توان به سایبان آن اشاره کرد . این سایه بان قابلیت جدا شدن را داشته و شما می توانید به انتخاب خود آن را راه اندازی کنید و یا از اینکار صرف نظر کنید . 

سایبان این چادر دارای پایه های عصایی بوده که تقریبا به سازه چادر های مسافرتی شبیه است ، بنابراین شما می توانید به راحتی پایه ها را راه اندازی کرده و سایبان پارچه ای را توسط پایه ها نصب کرده و سایبان را نصب کنید تا در روز های گرم تابستانی بتوانید در فضای باز هم از تشک بادی روی آب 5 نفره بست وی استفاده کنید . بدنه تشک بادی روی آب 5 نفره به همراه سایبان آن ضد آب بوده و رطوبت به آن صدمه ای را وارد نخواهد کرد ، به همین دلیل نیز شما می توانید با اطمینان خاطر از تشک  بادی روی آب استفاده کنید و نگران آسیب دیدن آن از سوی رطوبت و حتی خورشید نباشید . وزن تشک بادی روی آب 5 نفره با سایبان عصایی به دلیل اینکه سایز بزرگی دارد به 22.5 کیلوگرم می رسد که توصیه می شود آن را برای مسیر های طولانی حتما با ماشین حمل کنید . 

برای ساخت و تولید تشک بادی روی آب 5 نفره با سایبان عصایی از تکیه گاه های بادی نیز استفاده شده است تا در هنگام استفاده از تشک بادی روی آب بتوانید یک تکیه گاه داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل استراحت و بر روی آب ریلکس کنید . بست وی برای این تشک بادی روی آب 3 تکیه گاه بادی در نظر گرفته است . همچنین برای راحتی هر چه بیشتر شما سطح تشک را به صورت مواج در نظر گرفته است که به خوبی می توانید احساس راحتی را در هنگام دراز کشیدن داشته باشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...