تشک بادی روی آب 5 نفره طرح جزیره بست وی

bestway 43522

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب 5 نفره طرح جزیره بست وی از بزرگترین تشک های بادی روی آب طراحی شده و موجود در فروشگاه اینترنتی intex می باشد که به صورت گرد و با طراحی شبیه به جزیره ساخته شده است و دارای تکیه گاهی در یک قسمت از خود می باشد که می توانید از آن برای استراحت کردن و نشستن راحت استفاده کنید . این تشک بادی روی اب بزرگ دارای طول 275 سانتی متری و عرض 225 سانتی متری است که فضا و سایز بسیار بزرگی را در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد داد . با توجه به این سایز بزرگ و تحمل وزن 450 کیلوگرمی ، به راحتی 5 نفر بزرگسال می توانند از تشک بادی روی آب طرح جزیره بست وی استفاده کنند . این محصول در هنگام بسته بندی ابعاد کوچک تری را خواهد داشت و همچنین وزن آن نیز 13 کیلوگرم خواهد بود . برای ساخت این محصول بادی بزرگ از لایه های ضخیم تری نیز استفاده شده است که در واقع این جنس پی وی سی طرح چرم می باشد . با توجه به بزرگی که این تشک بادی روی آب دارد ، تعادل بسیار عالی را بر روی آب خواهد داشت . بخش کناری این تشک بادی روی اب دارای طناب مهار یا طناب نگهدارنده است که می توانید از آن طریق تشک بادی روی آب را به جایی وصل کنید ، همچنین در لبه بادی تکیه گاه تشک ، چند عدد جا لیوانی قرار دارد که می توانید نوشیدنی ها و بطری های خود را در آن بخش قرار دهید . سطح تشک بادی روی آب نیز به صورت مواج طراحی شده است که انعطاف خوبی را به سطح تشک بخشیده و می تواند از لغزندگی سطح تشک نیز بکاهد .

  • تشک بادی روی آب 5 نفره طرح جزیره بست وی
  • طول : 275  سانتی متر
  • عرض : 255 سانتی متر
  • ارتفاع : 65  سانتی متر
  • وزن : 13 کیلو گرم
  • قابلیت تحمل وزن : 450 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • ظرفیت : 5 نفر
  • دارای تکیه گاه بادی
  • دارای جای بطری
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43522

تشک بادی روی آب 5 نفره طرح جزیره بست وی بدون شک یکی از بهترین و پر طرفدار ترین تشک های بادی روی اب ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز آن را موجود کرده است تا دوست داران تشک های بادی به خصوص تشک های بادی روی اب بزرگ با ظرفیت چند نفره بتوانند این محصول را خریداری کرده و از ان استفاده کنند . همانطور که از نام این محصول ذکر شده است ، تشک بادی روی آب 5 نفره طرح جزیره بست وی می تواند برای استفاده 5 نفره مناسب باشد و شرایط را برای استفاده هر پنج نفر فراهم کند تا آن ها بتوانند به بهترین شکل از تشک بادی استفاده کرده و لحظه های شادی را برای خود رقم بزنند .

تشک بادی روی آب 5 نفره طرح جزیره بست وی به دلیل اینکه می تواند یک خشکی بزرگی را بر روی آب ایجاد کند با این نام شناخته می شود . شاید بتوان گفت که تشک بادی روی آب 5 نفره طرح جزیره بست وی یکی از معدود تشک های بادی روی اب است که اینچنین بزرگ طراحی شده است و می تواند چندین نفر را بر روی خود جای دهد . طول تشک بادی روی اب 275 سانتی متر است و عرض آن نیز به 255 سانتی متر می رسد ، به همین دلیل نیز گفته می شود که تشک بادی روی آب طرح جزیره یکی از بزرگترین تشک های بادی طراحی شده در بازار و در فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد .

تشک بادی روی آب 5 نفره طرح جزیره بست وی در سال 2022 تولید شده و همانطور که ذکر شده است ، شرکت تولید کننده این محصول برند بزرگ بست وی می باشد . بست وی یکی از شناخته شده ترین برند های فعال در دنیا می باشد که تشک بادی روی آب تنها یکی از دسته بندی های این شرکت به شمار می رود . بست وی برای اینکه کیفیت تشک بادی روی آب 5 نفره طرح جزیره را افزایش دهد از پی وی سی ضخیم برای ساخت بخش های مختلف استفاده کرده است ، به همین دلیل است که این تشک می تواند وزن های بسیار بالا را تحمل کند و در برابر شرایط های مختلف همچون رطوبت و نور آفتاب کیفیت خود را حفظ نماید .

تمامی بخش های تشک بادی روی آب 5 نفره طرح جزیره بست وی به صورت بادی طراحی شده است و حتی بخش تکیه گاه آن نیز به صورت بادی می باشد . شرکت بست وی برای اینکه شما در هنگام استفاده از تشک بادی روی اب طرح جزیره راحت باشید ، تکیه گاهی را برای محصول در نظر گرفته است که به صورت نیم دایره بوده و در یک بخش از تشک بادی روی آب قرار گرفته است . این تکیه گاه ارتفاع بالایی را دارد و می تواند به خوبی یک تکیه گاه ایده آل برای شما باشد . همچنین شرکت بست وی برای راحتی هر چه بیشتر شما بخش کف تشک بادی روی آب را نیز به صورت مواج در نظر گرفته است .

این طراحی مواج گونه برای زیبایی نیست ، بلکه شرکت بست وی آن را برای راحتی و انعطاف پذیری هر چه بیشتر تشک بادی روی اب طراحی کرده است تا به بهترین شکل بتوانید از تشک بادی روی آب استفاده کرده و احساس راحتی کنید . این تشک بادی روی آب همچنین حفره هایی را در قسمت تکیه گاه دارد که تعداد آن ها به 5 عدد می رسد ، این حفره ها در واقع جایی برای قرار دادن بطری ها و لیوان هایی است که در آن می توانید نوشیدنی های خود را ریخته و اینچنین در نزدیکی خود داشته باشید .

تشک بادی روی آب 5 نفره طرح جزیره بست وی به خوبی می تواند تا 450 کیلوگرم وزن را تحمل کند . با در نظر داشتن ظرفیت تشک بادی روی اب که 5 نفره است ، می توان گفت که به طور میانگین اگر وزن هر نفر 90 کیلوکرم باشد ، باز هم به خوبی و به آسانی می توانند از تشک بادی روی آب 5 نفره طرح جزیره بست وی استفاده کنند . وزن کلی تشک بادی روی اب 13 کیلوگرم می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...