تشک بادی روی اب با طرح ماشین مسابقه

bestway 91098

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
210,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی اب با طرح ماشین مسابقه یکی از جدیدترین تشک های بادی روی اب بوده که کمپانی بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که قابل استفاده برای تمام افراد بالاتر از 3 سال مناسب می باشد. بدنه این محصول قرمز رنگ بوده که بر روی ان تصاویر زیبایی از انیمیشن محبوب ماشین مسابقه به چشم می خورد. بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع وینیل طراحی شده که از دوام و نرمی بالایی برخوردار است. به همین دلیل می توانید با اسودگی خاطر از ان در فضای باز و تمامی اب های ارام استفاده نمایید. رویه این محصول از نوع مواج طراحی شده به همین دلیل از تعریق بدن در زمان استفاده اجتناب می کند. در قسمت بالایی این محصول یک بالش بادی سرخورد برای استراحت اسان افراد نیز وجود دارد. این محصول دارای وزن بدنه ای کم بوده و راه اندازی اسانی دارد. به همین دلیل یک انتخاب ایده ال براس استفاده در سفر به شمار می رود. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 119 سانتي متر
 عرض 61 سانتي متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 نجنس بدنه وینیل
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای طراحی رویه زیبا
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای رویه مواج
 مناسب آب های استخر
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی اب  با طرح ماشین مسابقه

تشک بادی روی اب  با طرح ماشین مسابقه یک محصول منحصر به فرد بوده که در سال جدید میلادی توسط کمپانی بست وی به بازار های جهانی معرفی شده است. این محصول دارای طول عمر بالا و طراحی بدنه جذابی بوده به همین دلیل در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یافته است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول زیبا و خرید تشک بادی متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس کار تشک های بادی روی اب این بوده که فرد را با حففظ ایمنی کامل بر روی سطح اب شناور باقی نگه دارد. از سوی دیگر افارد در زمان خرید به دنبال محصولی با طراحی بدنه نواورانه هستند که علاقه ای به خرید محصولات کلیشه ای ندارد. شرکت بست وی با توجه به این نکات مهم تشک بادی روی اب  با طرح ماشین مسابقه را طراحی کرده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که ساختار استاندارد ان برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال توصیه می شود. این محصول دارای بدنه ای قرمز رنگ بوده که بر روی ان تصاویر زیبایی از انیمیشن محبوب مسابقه ماشین ها به چشم می خورد. بر روی سطح این محصول خطوط افقی تعبیه شده که ساختار بدنه محصول را مواج می سازد. این امر موجب ضدتعریق شدن بدنه محصول شده زیرا گردش هوا ازادانه بین بدن شخص و رویه محصول انجام خواهد شد. در بخش بالایی این محصول یک عدد بالش بادی سرخود طراحی شده تا افراد با استفاده از ان استراحت اسانی را تجربه نمایند.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی با طول عمر بالا هستند. با توجه به ارتباط مستقیم طول عمر یک محصول با کیفیت بدنه ان شرکت بزرگ بست وی بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل با ساختاری نرم و انعطاف پذیرو دوام بسیار بالا تولید کرده است. بخش کف محصول از نوع وینیل دولایه است. زیرا این بخش همواره با سطح اب در تماس بوده و تمامی وزن وارده به سطح محصول را تحمل خواهد کرد. این ساختار را می توانید با اسودگی خاطر در اب های ارام و تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده نمایید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 119 سانتی متر و عرضی معادل 61 سانتی متر می باشد. ارتفاع 18 سانتی متری این محصول از غوطه ور شدن ان در داخل اب زمان وارد شدن حداکثر وزن قابل تحمل اجتناب خواهد کرد. این محصول با توجه به وزن بدنه 800 گرمی خود و امکان حمل اسان یک کالای استاندارد برای استفاده در سفر به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به باد کردن ان نمایید. برای مراقبت از این محصول وزنی بیش از 60 کیلوگرم بر رویه ان وارد نسازید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک بادی روی اب  با طرح ماشین مسابقه محصولی با ساختار پرتابل بوده که برای استفاده در اب های ارام طراحی شده است. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...