تشک بادی روی آب بیسکویت شکلاتی

25324

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
360,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بیسکویت شکلاتی محصولی دلنشین با طراحی خاص بوده است که به شدت در مدت زمان کوتاهی طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده می باشد . طراحی این محصول به شکل بیسکویت بوده که قسمتی از آن خوردده شده است که رنگ های قهوه ای سوخته و کرم در این محصول به کار رفته خواهد بود . قابل ذکر می باشد که سطح بدنه این محصول به صورت مواجی شکل بوده که به همین دلیل ضد تعرق است و در هنگام استفاده از آن باد از میان این لایه ها عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت . این محصول از وینیل ساخته شده که دارای مقاومت بالایی بوده و طول آن 182 سانتی متر ، عرض آن 55.5 سانتی متر و ارتفاعی بالغ بر 8 سانتی متر می باشد . لازم به ذکر است که حتما پس از استفاده از این کالا آن را جمع نمایید تا آسیبی به آن وارد نشود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع تفریحی 
 طول 182 سانتی متر
 ارتفاع 8 سانتی متر
 عرض 55.5 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره -
 پمپ خیر
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب بیسکویت شکلاتی

تشک بادی روی آب بیسکویت شکلاتی یکی از تشک های طرح دار و جذابی است که محصول جدید شرکت اینتکس می باشد که ان را با ظرافت خاصی در سال جدید میلادی روانه بازار کرده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این کالا دقیقا ظاهری برگرفته از بیسکوییت شکلاتی دارد که همین عامل باعث شده تا بسیار منحصر به فرد و خاص شود. ما نیز در این مطلب قصد داریم تا علاوه بر ظاهر به بررسی تمامی جوانب این محصول بپردازیم پس تا اخر این مقاله ما را دنبال کنید و سپس اقدام به خرید این محصول داشته باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

اگر بخواهیم در ابتدای این مقاله به یک مورد خاص بپردازیم باید در ابتدا به نوع ظاهر و ساختار این محصول اشاره کنیم. در همین رابطه هم باید عنوان کرد که اصل ساختار این محصول دقیقا بر گرفته از ظاهر بیسکوییت شکلاتی می باشد که کناره ان هم به صورت تو خالی طراحی شده که انگار فردی این بیسکوییت را خورده است. این ظرافت در طراحی سبب شده تا این محصول از سادگی خارج شود و جلوه بیشتری را به خود بگیرد. نکته دیگر این محصول به سه لایه بودن این تشک روی اب تعلق می گیرد که بخش رویه و زیرین این محصول قهوه ای رنگ بوده و لایه میانی این کالا را هم رنگ کرم تشکیل داده است. دیگر ویژگی این محصول نیز دارا بودن لبه های گرد می باشد و هم چنین لایه اصلی این کالا هم به صورت شیار دار و فرو رفته طراحی گردیده است که قطعا از مهم ترین نکات این کالا به شمار خواهد رفت. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که نرمی و راحتی این محصول هم از دیگر مزایای مهم طراحی این کالا به شمار می رود.

جنس بدنه

این محصول ساخته شده از جنس وینیل می باشد. همان طور که می دانید اکثر محصولات بادی از همین جنس طراحی و تولید شده اند که مقاومت بالا ، ضخامت عالی و همین طور عدم تغییر رنگ و افت کیفیت از مهم ترین ویژگی های این محصول به شمار می رود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که در کنار بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات هم جای داده شده است که در صورت سوراخ شدن و اسیب دیدن این کالا شما می توانید به راحتی این محصول را در مدت زمان کوتاهی ترمیم کنید.

ابعاد و وزن

دیگر خصوصیت این محصول که در این مقاله جا داشت در مورد ان هم صحبت کنیم بحث ابعاد این تشک بادی روی اب است. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که طول این تشک 182 سانتی متر ، عرض ان 55.5 سانتی متر و ارتفاع این محصول هم تنها 8 سانتی متر خواهد بود. هم چنین این کالا قادر به تحمل وزن 136 کیلو گرم می باشد که از مزایای مهم این محصول به شمار می رود. دارا بودن وزن 1.5 کیلو گرمی این محصول هم نشان از سبک وزن بودن و پرتابل بودن این کالا دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول دارای پمپ نمی باشد و همین عامل و نکته باعث شده تا شما برای راه اندازی این محصول نیاز به تهیه و خرید جداگانه یک عدد پمپ باد در هر نوع باشید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که پس از تهیه و خرید یک پمپ باد حال می توانید به سادگی این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. هم چنین پس از انجام این کار می توانید با باز کردن محفظه های باد این محصول و قرار دادن پمپ باد در داخل ان به سادگی باد را در داخل این تشک روی اب وارد کرده و پس از ان نیز به سادگی محفظه های باد را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. پس از انجام ان نیز می توانید از این محصول با بهترین ارگونومی در داخل استخر و یا اب های ارام استفاده کرده و لذت ببرید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب بیسکویت شکلاتی یک محصول خلاقانه و زیباست که قابلیت حفظ تعادل شما را بر روی اب دارا بوده و باعث می شود تا بتوانید به راحتی بر روی اب دراز کشیده و یک تفریح لذت بخش داشته باشید. هم چنین این کالا با دارا بودن قیمت ارزان از سایت نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران عرضه شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...