تشک بادی روی اب سه رنگ اینتکس

intex 59712

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
390,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی اب سه رنگ اینتکس یکی از محصولات جذاب و شاد این شرکت می باشد که طراحی فوق العاده ای دارد. این محصول در سه رنگ مختلف سبز ، نارنجی و ابی طراحی و تولید شده که قدرت انتخاب مشتری را بیشتر کرده است. طراحی این محصول به گونه ای است که متشکل از طرح های مستطیل بوده و به گونه ای در کنار هم قرار گرفته اند که زیبایی این محصول را دو چندان کرده است. علاوه بر این ها می توان طرح این محصول را به صورت موزاییکی نام برد. این محصول دارای دو عدد دریچه باد می باشد که به سادگی می توانید از طریق ان اقدام به باد کردن این محصول نمایید. هم چنین جنس این محصول از نوع وینیل بوده که فوق العاده مقاوم و مستحکم می باشد. از دیگر مواردیکه می توان در ارتباطبا این محصول به ان اشاره نمود وزن کم ان است که باعث شده تا به سادگی بتوانید این محصول را باد کرده و استفاده نمایید. این محصول مناسب برای تمام سنین بوده و دارای بالش بادی سر خود می باشد که در هنگام استفاده از ان بسیار راحت و نرم و لطیف می باشد. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 183 سانتي متر
 عرض 69 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 600 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها دارای نشیمنگاه مواج
 مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 دارای سه رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی اب سه رنگ اینتکس

تشک بادی روی اب سه رنگ اینتکس از محصولات خلاقانه و فوق العاده زیبا این شرکت می باشد که در سال جدید میلادی ان را تولید و روانه بازار کرده است. این محصول در سه رنگ شاد و جذاب طراحی شده است که قدرت خرید شما را افزایش داده است. در این مطلب قصد داریم تا به صورت موشکافانه این محصول را بررسی کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت یکی از دلایلی است که تاثیر مستقیمی در خرید یک محصول دارد چون معمولا مصرف کنندگان با توجه به زیبایی یک محصول و هم چنین کارایی ان اقدام به خرید می کنند. در ارتباط با همین محصول هم باید عنوان کرد که این تشک بادی روی اب ارگونومی ساخت مستطیلی شکلی دارد. لبه های این محصول به صورت ساده طراحی شده که باعث شده تا این محصول به صورت ایستا و یکنواخت طراحی شود. در بالاترین بخش این تشک بادی روی اب برامدگی ای به چشم می خورد که از ان به عنوان بالش بادی یاد می کنند. این بدین معناست که بر روی اب نیز سر و گردن شما به راحتی بر روی ان قرار می گیرد و از اسیب های احتمالی و هم چنین خسته شدن در امان است. هم چنین بر روی بدنه اصلی این محصول نیز شیار هایی قرار دارد که باعث شده تا نرمی و لطافت فوق العاده ای داشته باشد و از تعریق بیش از اندازه شما جلوگیری می کند. هم چنین طرح روی بدنه این محصول نیز ساخته شده از اشکال مربع و مستطیل می باشد که در کنار هم و در داخل یکدیگر قرار گرفته اند. این محصول در سه رنگ ابی ، زرد و نارنجی تولید شده است که بسیار زیبا و چشم نواز می باشد.

جنس بدنه

این محصول فوق العاده مقاوم بوده و بدنه ای قوی دارد. این بدین معناست که در صورت رعایت یک سری نکات بدون افت کیفیت می توانید از این محصول استفاده کنید. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این محصول بدنه ای از جنس وینیل دارد و رویه ان نیز به صورت براق طراحی و تولید شده است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از همان نوع وینیل طراحی و تولید شده است.

ابعاد و وزن

طول این محصول 183 سانتی متر و عرض ان نیز  69 سانتی متر است. این بدین معناست که یک نفر بزرگسال به سادگی و با خیال راحت می تواند از این محصول استفاده کند. دیگر نکته مهم در ارتباط با این محصول تحمل وزن ان است که می تواند تا 90 کیلو گرم را بر روی خود تحمل کند. هم چنین وزن کلی این کالا هم تنها 600 گرم می باشد که بسیار سبک بوده و می تواند به سادگی ان را حمل و نقل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی این محصول در وهله اول باید به این نکته اشاره کرد که شما باید این کالا را از داخل بسته بندی خود خارج کرده و بر روی یک سطح صاف و هموار قرار دهید. پس از ان نیز باید به دنبال محفظه های باد تعبیه شده بر روی این محصول بگردید و ان ها را پیدا کنید. هم چنین در مرحله بعد باید به ارامی و با استفاده از یک پمپ باد اقدام به باد کردن این محصول به صورت کامل کنید. رعایت دو نکته در هنگام باد کردن این محصول بسیار مهم است. باید اینمحصول را بیش از اندازه باد نکنید که از تحمل وزن ان بکاهد و همچنین در انتهای باد کردن نیز هر یک از محفظه ها را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. هم چنین برای مراقبت از این محصول بهتر است در مواقعی که قصد استفاده از این محصول را ندارید ان را به صورت کامل جمع اوری کنید. هم چنین باید از پریدن ، ضربه زدن و هم چنین وارد کردن اشیا نوک تیز به داخل این محصول جدا خودداری کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی اب سه رنگ اینتکس یک محصول با کیفیت می باشدکه دارای نشیمنگاه مواج بوده و هم چنین بر روی خود یک عدد بالش بادی سر خود را هم می بیند. این محصول در سه رنگ فوق العاده طراحی شده و مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد. در کنار این محصول برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما هم قرار دارد که از خصوصیات خوب ان به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...