تشک بادی روی اب طرح اسباب بازی

bestway 91965

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
460,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی اب طرح اسباب بازی محصولی متفاوت از کمپانی بزرگ بست وی بوده که در سال جدید میلادی روانه بازار های جهانی شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت استاندارد برای استفاده تمامی افراد بالاتر از 3 سال می باشد. بدنه این محصول دارای ارگونومی مستطیل شکل بوده که بر روی ان تصاویر زیبایی از انیمیشن محبوب اسباب بازی های به چشم می خورد. به همین دلیل محصول توانسته در میان کودکان و نوجوانان به محبوبیت بالایی دست یابد. بر روی بدنه این محصول خطوط مواجی تعبیه شده تا از تعریق بدن افراد در زمان استفاده اجتناب کند. در بخش بالایی این محصول یک بالش بادی سرخود طراحی شده تا افراد با استفاده از ان استراحت راحتی را تجربه نمایند. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع وینیل با نریم و دوام بالا استفاده می شود. با توجه به این نکته شما می توانید از این محصول در اب های ارام و تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده نمایید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفتی مناسب خریداری نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 119 سانتي متر
 عرض 61 سانتي متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 نجنس بدنه وینیل
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای طراحی رویه زیبا
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای رویه مواج
 مناسب آب های استخر
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی اب طرح اسباب بازی

تشک بادی روی اب طرح اسباب بازی یک محصول منحصر به فرد با طراحی بدنه متفاوت بوده که در سال جدید میلادی توسط کمپانی بزرگ بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با طول عمر بالای بدنه و ساختاری ظاهری جذاب توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و انجام خریدی مطمئن توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس کار تشک های بادی روی اب حفظ تعادل افارد با ایمنی کامل بر روی سطح اب می باشد. از ان جایی که افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصول متفاوت با طراحی بدنه جدید بوده به همین دلیل دوری از کلیشه و طراحی بدنه ای نواورانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. شرکت بزرگ بست وی با اتکا به این نکات حیاتی توانسته تشک بادی روی اب طرح اسباب بازی را به بازار معرفی کند. این محصول از ساختاری مستطیل شکل برخوردار بوده و بدنه ای سبز رنگ دارد. بر روی این بدنه تصاویر انیمیشن محبوب اسباب بازی ها به چشم خورده که از جمله دلایل محبوبیت محصول در میان افراد به شمار می رود. بر روی بدنه این محصول خطوط افقی موازی تعبیه شده که با امکان گردش ازادانه هوا بین رویه محصول و بدن افراد از تعریق مصرف کنندگان اجتناب می کند. در بخش بالایی این محصول یک بالش بادی سرخود طراحی شده تا افراد با استفاده از ان استراحت راحتی را تجربه نمایند. این محصول با ارگونومی ساخت استاندارد بدنه برای استفاده تمامی افراد بالاتر از 3 سال در اب های ارام توصیه می شود.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به دلیل ارتباط مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر ان شرکت بست وی بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل با نرمی و دوام بالا تولید کرده است. کف این محصول از نوع وینیل دولایه می باشد. زیرا این بخش به صورت پیوسته با سطح اب در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. این ساختار را می توانید با اسودگی خاطر در فضاهای باز نیز همراه داشته باشید. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 800 گرمی خود یک گزینه استاندارد برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. البته این وزن کم تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نداشته و این تشک بادی قادر است وزنی بالغ بر 60 کیلوگرم را تحمل نمایند. این محصول با توجه به ارگونومی ساخت مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 119 سانتی متر و عرضی معادل 61 سانتی متر می باشد. ارتفاع 18 سانتی متری این محصول از غوطه ور شدن ان در داخل اب اجتناب خواهد کرد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

بر روی بدنه این محصول یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی سریع و اسان ان تعبیه شده است. تنها کافی ست بعد از خارج کرده محصول از داخل بسته بندی ان را در فضای مسطحی باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و این دریچه اقدام به باد کردن محصول نمایید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از توان قابل تحمل به رویه ان خودداری کنید. همچننی از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول بپرهیزید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک بادی روی اب طرح اسباب بازی محصولی با ساختار بدنه ای متناسب با علایق کودکان و نوجوانان بوده که از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...