تشک بادی روی اب طرح کشتی جنگی

bestway 41115

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی اب طرح کشتی جنگی محصولی مناسب برای کودکان بالای 3 سال می باشد که از ان می توانید به راحتی بر روی اب های ارام استفاده نموده و یک تفریح مهیج را برای کودک خود به ارمغان اورید. اگر بخواهیم در خصوص این محصول و ویژگی های ان صحبت کنیم باید عنوان کرد که ساختار این محصول از دو بخش شکل گرفته است که یکی از ان ها بخش زیرین این محصول است که دارای طراحی ساده و رنگ خاکستری بوده و بخش دیگر مرکزیت این محصول می باشد که با طرح کشتی جنگی طراحی و تولید شده است. این بخش خود دارای یک عدد تکیه گاه بادی می باشد که کودک می تواند با تکیه دادن به ان ساعت ها به بازی و تفریح بپردازد. هم چنین در بخش جلویی این محصول نیز می توانید دو عدد دستگیره را هم مشاهده کنید که از ان قبل از ورود به اب می توان برای حمل و نقل اسان این محصول استفاده کرد و پس از قرار دادن این تشک بادی روی اب بر روی فضای آب می توانید جهت حفظ تعادل و ایمنی کودک از ان ها بهره مند شوید. علاوه بر این ها این محصول دارای سه عدد محفظه باد هم می باشد که هر قسمت از این محصول را می توانید در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی هر چه تمام تر باد کنید. وزن کم این تشک بادی روی اب هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود.

 نوع تفریحی
 طول   118 سانتی متر
 عرض 87.5 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 1.1 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و نوجوانان
پرتابل و قابل حمل
دارای دو دستگیره
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی اب طرح کشتی جنگی

همان طور که قبلا بار ها به ان اشاره کردیم همواره شرکت های تولید کننده محصولات بادی در ابتدای سال جدید میلادی از محصولات جدید خود رونمایی می کنند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که یکی از جدید ترین تولیدات این شرکت در دسته بندی تشک بادی روی اب ، تشک بادی روی اب طرح کشتی جنگی می باشد که برای سنین کودکان عرضه شده است. این محصول هم از نظر ظاهر و هم از نظر کارایی توانسته تا رضایت مشتریان را کسب کند که همین امر هم باعث رضایت بیشتر خود شرکت تولید کننده گردیده است...

نوع طراحی و ساختار محصول

یکی از ویژگی های مهم و اساسی در انتخاب این محصول بحث چگونگی تولید و نقش های موجود بر روی این محصول می باشد که باعث شده تا شما بتوانید با خیال راحت خرید خود را نهایی کنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای دو بخش می باشد که این دو بخش تشکیل دهنده این کالا خواهد بود. بخش اول لایه زیرین این محصول است که به صورت مستطیلی شکل و با لبه های گرد طراحی شده و رنگ ان نیز به صورت یکدست خاکستری می باشد. هم چنین بخش دیگر این محصول را هم طراحی کشتی جنگی شکل داده است که دقیقا در میانه بخش قبلی قرار گرفته است. کودک شما می تواند دقیقا بر روی صندلی این محصول نشسته و به راحتی با تکیه دادن به بخش تکیه گاه این محصول بر روی اب شناور بماند. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که دو عدد دستگیره بر روی این محصول وجود دارد که می توانید با در دست گرفتن هر یک از ان ها به صورت کاملا شناور و ایمن بر روی اب باقی مانده و به راحتی تفریح کنید. بهره مندی از طرح چرم و رنگ های زیبای این محصول هم از دیگر خصوصیات مهم طراحی این کالا می باشد که قطعا نشان دهنده خلاقیت شرکت تولید کننده این محصول خواهد بود.

وزن و ابعاد محصول

ویژگی خوب دیگری که این کالا داراست بحث ابعاد و وزن این محصول می باشد که باعث شده تا شما بتوانید به راحتی ان را حمل و نقل نموده و از ان بهره مند شوید. هم چنین این ابعاد به قدری استاندارد شکل گرفته است که قطعا کودک شما می تواند به راحتی بر روی ان نشسته و به تفریح بپردازد. در همین خصوص نیز باید عوان کنیم که این کالا دارای طول 118 سانتی متر ، عرض 87.5 سانتی متر و ارتفاع 71 سانتی متر خواهد بود. هم چنین بهره مندی از وزن 1.1 کیلو گرم و تحمل وزن 100 کیلو گرمی این محصول هم دیگر خصوصیات خوب این تشک بادی روی اب به شمار خواهد رفت.

کیفیت و جنس محصول

کیفیت هم در خرید و انتخاب یک کالا کاملا اثرگذار است به این صورت که قطعا برای انجام صحیح این کار شما در هنگام خرید چندین بار در خصوص جنس و اطمینان از کیفیت بالای این محصول از فروشنده سوال خواهید کرد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این تشک بادی روی اب هم از نوع وینیل PVC تولید شده که هم از نظر کیفیت و مقاومت و هم از نظر ساختار و ضخامت لایه ها توانسته تست های شرکت بست وی را با موفقیت پشت سر گذاشته و نمره قبولی را کسب کند. شما هم با توجه به این نکته می توانید با اطمینان خاطر کامل این کالا را خریداری نموده و در مورد کیفیت ان پس از دریافت این محصول خیالتان راحت شود.

شیوه راه اندازی

شاید تنها ضعف این محصول عدم دارا بودن پمپ باد باشد که با توجه به این نکته شما بهتر است یک عدد پمپ باد را خریداری نموده و از طریق محفظه های باد موجود بر روی این تشک بادی روی اب اقدام به باد کردن و راه اندازی این محصول کنید. این کار هم فوق العاده ساده و اسان بوده و می توانید در کمتر از سه دقیقه به صورت کامل این محصول را راه اندازی کرده و از ان استفاده کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی اب طرح کشتی جنگی یک محصول خاص مناسب برای سنین کودکان و نونهالان است که می توانید در جهت بازی و تفریح روی اب ، حفظ ایمنی و تعادل کودک بر روی اب از این محصول استفاده نمایید. این کالا هم اکنون قابل خرید از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...