تشک بادی روی اب مواج ساده

intex 59718

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
840,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی اب مواج ساده محصولی است که در سه رنگ شاد و جذاب طراحی و تولید شده است. این محصول رویه مواجی دارد که در هنگام نشستن بر روی ان احساس راحتی فوق العاده ای را برای شما ایجاد می کند. در بالاترین قسمت هر یک از این محصولات بالش بادی سرخود ان قرار گرفته است که به سادگی می توانید از ان استفاده کنید. علاوه بر این ها ارگونومی ساخت این محصول به صورت مستطیلی بوده و مناسب برای استفاده یک نفر می باشد. رنگ های این محصول فوق العاده شاد بوده و در هنگام خرید ان می توانید بهترین رنگ مورد علاقه خود را برگزینید. این محصول دو عدد محفظه باد نیز بر روی خود می بیند که به سادگی می توانید با استفاده از ان ها اقدام به باد کردن این تشک بادی کنید. هم چنین این محصول به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی بوده و می توانید به سادگی ان را راه اندازی کرده و در مکان مورد نظر از ان استفاده نمایید. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 0.6 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای 3 رنگ متفاوت
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی اب مواج ساده

تشک بادی روی اب مواج ساده از شکیل ترین و در عین حال با گیفیت ترین محصولات جدید شرکت اینتکس می باشد که در سه رنگ شاد و مفرح تولید شده است. این محصول از نظر ظاهر شبیه به اکثر تشک های روی اب موجود در بازار می باشد اما به صورت مات طراحی گردیده است. در ادامه این مطلب قصد داریم به صورت کامل به جزئیات این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشد........

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مواردی که این محصول را با نمونه های مشابه متفاوت کرده است این است که این کالا در سه رنگ شاد و جذاب طراحی گردیده و به صورت مات تولید شده است. این بدین معناست که به صورت براق بوده و از نظر ظاهر بسیار زیباست. طراحی کلی این محصول اما به صورت مستطیلی شکل است که از این بابت مانند نمونه های مشابه است. هم چنین لبه های بالایی این محصول مقداری بلند تر از سطح ان است. هم چنین این محصول دارای بالش بادی می باشد که نرمی و لطافت و هم چنین راحتی را برای سر و گردن شما فراهم کرده است. بر روی بدنه این محصول هم چنین خطوط و شیارهایی کشیده شده است که باعث شده تا این محصول فوق العاده با کیفیت باشد و در هنگام استفاده از ان لیز نخورید. سه رنگ این محصول صورتی ، سبز و نارنجی می باشد که بسیار چشم نواز است و قدرت انتخاب شما را افزایش داده است.

جنس بدنه

در ابتدا باید عنوان نمود که این محصول رویه ای از جنس PVC دارد. هم چنین بخش های کناری این محصول هم همگی از نوع PVC ساخته شده اند. در کنار این موارد باید به کف این کالا هم اشاره نمود که ساخته شده از نوع PVC دو لایه بادی است. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای این کالا دارد که طبق استاندارد های بین المللی ساخته شده است.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد این محصول هم باید اشاره نمود که این کالا در طول 183 سانتی متر و هم چنین عرض 69 سانتی متر تولید گردیده است. هم چنین این محصول می تواند تا 90 کیلو گرم وزن را تحمل کند که مناسب برای تمام سنین مخصوصا بزرگسالان می باشد. علاوه بر این ها این محصول تنها 600 گرم وزن دارد که بسیار سبک بوده و به سادگی می توانید این محصول را با خود جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که می دانید محصولات بادی به سادگی و در عرض چند دقیقه باد می شوند. تنها کافی است شما این محصول را بر روی یک سطح صاف قرار داده و دریچه های باد ان را پیدا کنید. نکته مهم این است که قبل از ان باید یک پمپ باد شخصی تهیه کنید که به سادگی بتوانید با استفاده از ان این محصول را باد کنید. هم چنین پس از باد کردن دریچه های باد را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. هم چنین برای مراقبت از این محصول باید از ضربه زدن به ان خودداری نموده و از جامپینگ و پریدن و همچنین لگد کردن این محصول جدا خودداری نمایید. هم چنین باید اشیا نوک تیز که به این محصول اسیب می رسانند را از کنار ان دور کنید. این نکات اصولی را اگر رعایت کنید بدون استرس می توانید از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید.

جمع بندی

تشک بادی روی اب مواج ساده یک محصول فوق العاده با کیفیت می باشد که مناسب تمام سنین بوده و در سه رنگ متفاوت طراحی و تولید گردیده است. این محصول در کنار خود دفترچه راهنما و همین طور برچسب تعمیرات را هم می بیند که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...