تشک بادی روی اب گل دار سه طرح

intex 59720

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
245,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی اب گل دار سه طرح از محصولاتی است که شرکت اینتکس در سال جدید میلادی ان را تولید و روانه بازار کرده است. این محصول همان طور که از اسمش پیداست برگرفته از طرح گل بوده که در شکل های مختلف بر روی بدنه این محصول نقش بسته اند. این گل ها در سایز های مختلف و همین طور رنگ های مختلف می باشند که زیبایی این محصول را دو چندان کرده اند. در همین ارتباط باید این مسئله را خاطر نشان کرد که رنگ های اصلی بدنه این سه محصول آبی ، نارنجی و سفید می باشد که در ان رنگ های دیگری همچون سبز ، بنفش ، صورتی ، زرد و .... نیز وجود دارد. در ارتباط با جنس این محصول هم باید این مسئله را خاطر نشان کرد که ساخته شده از نوع وینیل بوده و مقاومت فوق العاده ای دارد و به سادگی اسیب نمی بیند.  هم چنین از مزیت های این محصول باید این نکته را بازگو کرد که بر روی هر یک از این تشک های بادی یک عدد بالش بادی سر خود نیز قرار گرفته است که بسیار نرم و لطیف است. هم چنین بر روی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را ترمیم کنید. این محصول مناسب استفاده تمام سنین می باشد. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 0.6 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای 3 طرح متفاوت
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی اب گل دار سه طرح

تشک بادی روی اب گل دار سه طرح از خلاقانه ترین تولیدات شرکت اینتکس می باشد که رویه ای فوق العاده جذاب داشته و به صورت کاملا شکیل و با طراحی بی نظیر ساخته شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا در خرید این محصول به شما کمک کرده و جزئیات این محصول را به طور کامل برای شما بازگو کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

به جرات می توان نقطه قوت این محصول نسبت به محصول های مشابه را نوع طراحی و ارگونومی ساخت ان دانست. در ابتدا باید عنوان کرد که این محصول ارگونومی ساخت مستطیلی شکلی دارد که از این بابت شبیه به اکثر تشک های بادی روی اب است. در ارتباط با طراحی این محصول نیز باید گفت که این کالا در سه طرح مختلف طراحی و تولید شده است. بر روی هر سه مدل طرح و نقش گل هایی با سایز ها و ابعاد کوچک و بزرگ به چشم می خورد. رنگ اصلی هر سه مدل ابی ، نارنجی و سفید می باشد که در هر یک رنگ های دیگری هم چون زرد ، صورتی ، سبز ، بنفش و ... نیز به چشم می خورد که باعث شده تا این محصول بسیار چشم نواز باشد. گوشه های این محصول نیز به صورت ساده طراحی شده و رویه اصلی این محصول هم دارای شیار هایی است که در هنگام استفاده از ان از لیز خوردن و همین طور تعریق بیش از اندازه شما جلوگیری می کند. علاوه بر این ها در ناحیه بالایی این محصول هم بالش بادی سر خود نیز به چشم می خورد که به راحتی می توانید سر و گردن خود را بر روی ان قرار داده و به استراحت بپردازید.

جنس بدنه

رویه این تشک ساخته شده از نوع PVC می باشد که بسیار مقاوم است. هم چنین بخش های کناری این کالا هم ساخته شده از نوع PVC است که استحکام قابل قبولی دارد. در کنار این موارد باید به کف این محصول هم اشاره نمود که ساخته شده از نوع PVC دو لایه بادی بوده که در عین داشتن مقاومت بالا ، نرمی و لطافت بالایی هم دارد.

ابعاد و وزن

این محصول بسیار سبک بوده و تنها 600 گرم وزن دارد که این عامل باعث شده تا به سادگی بتوانید این محصول را با خود جا به جا کنید. در کنار این موارد باید به طول این تشک بادی روی اب هم اشاره نمود که 183 سانتی متر بوده و هم چنین عرض ان هم 69 سانتی متر است که نشان می دهد یک نفر بزرگسال به سادگی می تواند از ان استفاده کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

بر روی این محصول چندین محفظه باد قرار گرفته است که به سادگی می توانید با پیدا کردن ان ها این محصول را راه اندازی کنید. در ابتدا باید یک عدد پمپ باد برای باد کردن این محصول خریداری کرده و سپس با باز کردن هر یک از محفظه ها و قرار دادن این پمپ باد بر روی ان به سادگی و در عرض چند دقیقه اقدام به باد کردن این محصول کنید. در انتها هم باید هر یک از دریچه ها را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. نکته مهم دیگر در ارتباط با این محصول این است که نباید بیش از اندازه این کالا را باد کنید چون از تحمل وزن ان کاسته شده و امکان اسیب رسیدن به این محصول نیز افزایش می یابد. در کنار این موارد باید به مراقبت از این کالا هم اشاره نمود که در وهله اول باید در مواقعی که قصد استفاده از این محصول را ندارید ان را به طورکامل جمع اوری کرده و کنار بگذارید. هم چنین اشیا نوک تیز که امکان پاره کردن و هم چنین سوراخ کردن این محصول را دارند را هم از کنار ان دور کنید. در کنار این موارد باید به عدم جامپینگ بر روی این محصول هم اشاره نمود که از نکات مهم در مراقبت از این محصول به شمار میرود.

جمع بندی

تشک بادی روی اب گل دار سه طرح یک محصول فوق العاده زیباست که مناسب تمام سنین بوده و در کنار خود برچسب تعمیرات و همین طور دفترچه راهنما را هم مشاهده می کند که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. هم اکنون می توانید این شناور فوق العاده را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...