تشک بادی لوکس روی آب

58868 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب با طرح مبل بادی یکی از شیک ترین و با کیفیت ترین وسیله بادی مخصوص روی آب که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم مات می باشد. این کالا در واقع دارای پایه های بادی بوده و ارگونومی ساخت آن به صورت شیبدار می باشد تا هنگام استفاده از آن نهایت لذت را تجربه نمایید. از دیگر ویژگی های آن داشتن دستگیره و جای بطری آب می باشد.

تشک بادی روی آب لوکس ، با طراحی جدید در سال 2015، کیفیت فوق العاده زیبا، به همراه دو عدد جا لیوانی در دو طرف و دستگیره برای حفظ تعادل، PVC فوق العاده ضخیم و مقاوم دو لایه، ساخته شده از ترکیب رنگی سرمه ای و سفید، دارای خطوط موازی از قسمت پایینی تا بالای پشتی تشک، قابل استفاده به عنوان مبل بادی، این محصول دو تکه بوده و قسمت پشتی و یا زیرین مسئولیت نگه داری و حفظ تعادل را بر عهده دارد، به علاوه به واسطه آن ظاهر تشک بسیار زیبا تر شده است.

 نوع پایه دار
 طول 180 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 تحمل وزن 140 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 11.2 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای تکیه گاه شیبدار
 دارای پایه های بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

معمولا وقتی صحبت از تشک بادی روی آب می شود در ذهن ما تصویر یک تشک تخت که عرض بسیار کمی نیز دارد و از رنگ بندی های مختلف استوایی در آن استفاده شده است تداعی می شود. اما امروزه تشک هایی در بازار هستند که به صورت کاملا مدرن تولید شده اند که باعث افزایش امکانات و راحتی آن شده است. برای مثال تشک های روی آب جدید با قوس بدم هماهنگ هستند و امکاناتی نظیر جا لیوانی نیز دارند که در استفاده درون استخر می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. تشک بادی روی آب 58868  نیز که توسط شرکت اینتکس تولید شده است یکی از محصولات مدرن بازار می باشد که در بالا ترین کیفیت ممکن تولید و عرضه شده است، به علاوه طراحی دلنشینی نیز دارد. این تشک یکی از برترین های بازار می باشد که گزینه مناسبی برای استراحت در فصل گرما می باشد و تجربه جدیدی را برای شما به همراه خواهد داشت. در ادامه با بررسی این محصول شگفت انگیز با ما همراه باشید. 

طراحی

ظاهر این محصول بسیار شیک و زیبا بوده و از بهترین طراحی های اینتکس در آن استفاده شده است، این کالا از رویه شیب دار با پشتی بلندی برخوردار است که باعث می شود بدن در زمان استفاده از آن بهترین حالت ممکن را داشته باشد و کمترین فشار ممکن به آن وارد شود. از این رو می توان آن را یکی از آرگونومیک ترین تشک های اینتکس دانست که در طولانی مدت نیز شما را خسته نمی کند. بخش های کناری آن از رنگ آبی تیره و رویه آن که فرم موازی نیز دارد از رنگ سفید برخوردار می باشد. برای حفظ تعادل آن در آب نیز یک لایه اضافه در قسمت پشتی آن قرار داده شده است که باعث می شود سطح مقطع تشک با آب افزایش یافته و احتمال واژگونی کاهش یابد. 

ابعاد و وزن

این محصول در کنار برخی از سایر تشک های روی آب طول و عرض مناسبی تری دارد که پس از جمع کردن نیز کوچک تر می شود. به هر حال این تشک محصولی است که برای روی آب ساخته شده و می بایست تمامی مشخصات یک محصول ایده آل برای خارج از منزل را داشته باشد، در کنار بسیاری از مشخصه های کلیدی شاید ابعاد و وزن مهم ترین بخش از این تشک باشد. طول این کالا 180 سانتی متر و عرض آن 135 سانتر متر بوده و ارتفاع ان نیز 28 سانتی متر می باشد که قسمت بالایی کمی از این عدد به خاطر ایجاد یک بالش سرخود افزایش یافته است. وزن بسته بندی این تشک نیز 11.2 کیلو گرم بوده که برای این محصول کمی سنگین می باشد. 

جنس و کیفیت بدنه

جنس بدنه تشکیل دهنده این تشک بادی پلاستیک PVC فشرده می باشد و روکش براق برای قسمت رویه که خود قابلیت ضد تعرق بودن را به ارمغان آورده و همچنین قسمت کناره ها و زیرین نیز از نوع طرح چرم پوشانده شده است که این نوع روکش نیز می تواند در برابر آب مقاوم باشد. به همین دلیل می توان از آن بر روی آب های آرام و کم عمق و یا در سواحل استفاده نمود. قسمت دیواره های داخلی این تشک از نوع PVC فشرده بوده و چند لایه بوده تا بتواند مقاومت بالایی را در برابر فشار وزن های بالا بیاورد. همچنین این بدنه در برابر شرایط جوی مختلف نیز مقاوم خواهد بود، زیرا که می توان از ان در مسافرت های مختلف نیز استفاده کرد.

روش نصب

برای راه اندازی این تشک بادی کافیست پس از پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پمپ باد را به دریچه متصل کرده و سپس اقدام به باد کردن نمود. در هنگام باد کردن نیز باید توسط دست های خود مقدار دلخواه باد شدن تشک را بسنجیم تا از باد کردن بیشتر نیز جلوگیری شود. البته هنگامی که این تشک به خوبی شکل گرفت دیگر پس از آن نیازی به باد کردن نخواهد بود. برای جمع نمودن آن نیز کافیست باد آن را با باز کردن دریچه خالی کرده و سپس به صورت صحیح تا کرد. هنگامی که در حال استفاده از این تشک بودیم بهتر است سه مورد را برای حفظ سلامتی تشک رعایت کنیم که این سه مورد علارتند از: استفاده از کاور و یا روکش پارچه ای ، پرش و جامپینگ نکردن بر روی تشک ، دور نمودن تشک از هر گونه اشیای تیز.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...