تشک بادی مواج روی آب اینتکس

intex 58876NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
440,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مواج روی آب اینتکس محصولی بسیار با کیفیت و دوست داشتنی است که رویه آن از جنس PVC می باشد که می توان آن را از بهترین اجناس به شما آورد ، این رویه دارای سطحی کاملا شفاف بوده و زیبایی خاصی را به همراه دارد، به همین دلیل نیز شرکت اینتکس بخش هایی از تشک را با بدنه شفاف طراحی کرده است ، علاوه بر این موارد به دلیل اینکه این تشک از دو محفظه باد جداگانه تشکیل شده امنیت بالاتری را به همراه خواهد داشت و در صورت سوراخ شدن یکی از محفظه های باد آن محفظه باد دیگر وزن شما را تحمل کرده و مشکلی از این بابت برایتان به وجود نخواهد آورد . در ضمن در بسته بندی این محصول برچسب تعمیرات برای رفع سوراخ شدن سطح بدنه قرار داده شده است تا بتوانید با استفاده از آن تشک بادی خود را تعمیر کرده و از آن به مانند روز اول استفاده کنید . از ویژگی های خوب این تشک همچنین می توان به داشتن حجم بسته بندی کوچک اشاره کرد که جابجایی را برای شما ساده و راحت تر کرده است .

نوع مستطیلی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 81 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ 
 نوع پمپ دستی سوزنی
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها ابعاد بسته بندی: 7*30*23 سانتی متر
 مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

تشک بادی مواج روی آب اینتکس از تشک های بادی روی آب طراحی شده با بدنه تماما شفاف می باشد که در دو رنگ لیمویی و صورتی طراحی و تولید شده است که می توانید به دلخواه خود آن را خریداری کنید . با توجه به ساختار مشابه این دو تشک ، آن را در قالب یک محصول ارائه کرده ایم تا در هنگام خرید تشک بادی روی آب ، رنگ مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید . ویژگی های بسیار عالی این تشک سبب شده است تا از آن به عنوان تشک بادی راحتی و انعطاف پذیر برای تفریحات آبی و استراحت کردن طولانی مدت بر روی آب اشاره کرد . بنابراین اگر علاقه زیادی به ریلکسیشن بر روی آب دارید ، تشک بادی مواج روی آب اینتکس گزینه مناسبی برای شما خواهد بود .

راهنمای خرید تشک بادی مواج روی آب اینتکس

در هنگام خرید هر نوع محصولی به خصوص در خرید های اینترنتی بایستی به نکات مهم و برخی موارد اهمیت داده تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید ، از این رو در این بخش نیز قصد داریم تا راهنمای شما در خرید تشک بادی مواج روی آب اینتکس باشیم . از اولین نکات و مواردی که بایستی به آن ها توجه شود می توان به برند محصول ، جنس ساخت بدنه و کیفیت آن ، نوع طراحی و ساختار محصول ، رده سنی تشک ، ابعاد و تحمل وزن تشک بادی روی آب توجه داشته باشید . لازم به ذکر است که این محصول توسط برند معروف اینتکس طراحی شده است که در واقع می توان آن را شناخته شده ترین برند تولیدی محصولات بادی دانست . همچنین این تشک برای رده سنی بزرگسالان طراحی شده و قادر به تحمل وزن 80 کیلوگرمی است . در رابطه با سایر ویژگی ها و موارد مهم در خرید تشک بادی روی آب ، در ادامه توضیحاتی ارائه شده است که می توانید آن را مطالعه نمایید .

طراحی تشک بادی مواج روی آب اینتکس

همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید ، این تشک بادی روی آب به مانند تشک های خانگی طراحی شده است با این تفاوت که ساختار آن بادی بوده و به همین دلیل نیز قادر به شناوری بسیار عالی بر روی آب است . از ویژگی های ساختاری این تشک می توان به داشتن طراحی مواج آن اشاره کرد که این طراحی می تواند سطحی طبی و نرم تری را در اختیار افراد قرار دهد تا بتوانند ساعت های طولانی تری را به استفاده و تفریح بپردازند . این طراحی به دلیل اینکه فرم پذیری تشک را بهتر نموده و گردش خون راحت تر انجام خواهد شد ، کاملا آرگونومیک می باشد . قسمت بالایی تشک نیز به صورت برجسته طراحی شده است که به عنوان بالش بادی سرخود قابل استفاده است .

راه اندازی تشک بادی مواج روی آب اینتکس

در بخش بدنه تشک بادی مواج روی آب اینتکس دریچه ای به منظور باد کردن محصول وجود دارد که می توانید از آن طریق جهت راه اندازی تشک بادی اقدام کنید . شما می توانید از پمپ های باد که دارای سری سوزنی می باشد جهت راه اندازی این تشک بادی استفاده کنید ، اما توجه داشته باشید که بهتر است از پمپ های باد دستی استفاده کنید .  بهتر است باد تشک بادی روی آب بسیار زیاد نباشد تا به لایه های محصول آسیبی وارد نکند ، داشتن باد کم نیز می تواند بر شناوری محصول تاثیر گذار باشد بنابراین بهتر است که به میزان لازم تشک را باد کنید تا آسبی به لایه ها وارد نشود .

مراقبت و پنچرگیری تشک بادی مواج روی آب اینتکس

تشک بادی مواج روی آب اینتکس به دلیل اینکه از طراحی بادی برخوردار است و تقریبا بدنه نازکی دارد ، در صورت برخورد هر گونه شی تیز و برنده ای می تواند آسیب ببیند و به سبب آن ، باد درون محصول تخلیه خواهد شد و شناوری محصول با مشکل مواجه می شود ، از این رو نیاز است تا از آسیب دیدن تشک جلوگیری شود ، با این حال شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی که شرکت اینتکس ارائه کرده است ، بخش آسیب دیده را تعمیر کنید . در صورت نیاز به برچسب تعمیراتی بیشتر می توانید آن را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید و یا محصول را در جهت تعمیر برای فروشگاه ارسال نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...