تشک بادی پشتی دار روی آب متوسط

intex 58857

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب با طرح بیضی شکل که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم شفاف بوده و یک محصول زیبا و فانتزی را به ارمغان می آورد. این تشک روی آب دارای یک تکیه گاه بوده که به صورت سرخود روی این محصول قرار گرفته است. علاوه بر این دو جای مخصوص بطری آب نیز در این کالل تعبیه شده است. از این محصول می توان در انواع آب های آرام استفاده نمود . تشک بادی روی آب پشتی دار اینتکس، محصولی فوق العاده با کیفیت و زیبا با بدنه تمام شفاف زیبای سفید رنگ، همراه یک پشتی که به صورت جداگانه باد می شود. بخش بالایی این محصول دارای طرح و خطوط موازی می باشد که از درون به بخش زیرین تشک متصل شده است و پل های قدرتمندی را به وجود آورده است. به علاوه در قسمت راست محصول نیز یک جا لیوانی بسیار کاربردی وجود دارد، فوق العاده نرم و راحت به همراه برچسب تعمیرات تا در صورت نیاز بتوانید محصول آسیب دیده خود را تعمیر کرده و از آن استفاده نمایید .

 نوع بیضی
 طول 155 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر تا تکیه گاه
 تحمل وزن 140 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 1.7 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای تکیه گاه بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی پشتی دار روی آب متوسط از تولیدات موفق شرکت اینتکس می باشد که با بهترین کیفیت و مناسب ترین نوع طراحی ساخته و تولید شده است که می تواند بستر را برای تفریحات آبی شما در اب های نسبتا کم عمق مانند استخر ها و دریاچه ها فراهم کند تا در روز های گرم تابستانی بتوانید لحظات شادی را سپری کرده و لذت استراحت کردن بر روی آب را ببرید . تشک بادی پشتی دار روی آب متوسط با توجه به ابعادی که دارد برای بزرگسالان طراحی شده و می تواند بهتر از هر تشک یک نفره دیگری وزن های بالا را تحمل کند که شرکت اینتکس تحمل وزن این تشک را 140 کیلوگرم در نظر گرفته است .

طراحی و ساخت تشک بادی پشتی دار روی آب متوسط

از ویژگی های بسیار عالی که در طراحی تشک بادی پشتی دار روی آب متوسط استفاده شده است می توان به تکیه گاه و پشتی آن اشاره کرد که افراد می توانند بر روی تشک نشسته و به دو شکل از آن استفاده کنند . این تشک دارای لبه های بادی بزرگ بوده که می تواند شناوری تشک را بهتر کرده و همچنین از وارد شدن آب به داخل تشک جلوگیری کند ، از سوی دیگر طراحی مواج سطح تشک نیز انعطاف پذیری آن را دوچندان کرده است تا بتوانید مدت زمان بیشتری را بر روی تشک استراحت کنید ، بدون اینکه فشاری به اندام ها وارد شود .

جنس تشک بادی پشتی دار روی آب متوسط

تشک بادی پشتی دار روی آب متوسط ساخت شرکت اینتکس بوده و اینتکس نیز برای ساخت این محصو.ل بادی خود به مانند سایر محصولات با کیفیت از لایه های ضخیم و مقاوم پی وی سی استفاده کرده است . البته در بخش هایی از محصول از پی وی سی شفاف و در برخی دیگر از پی وی سی طرح چرم رنگی استفاده شده است . این جنس کیفیت بالایی داشته و در برابر شرایط مختلف محیطی همچون سرما یا گرمای آب و هوایی ، رطوبت و نور خورشید مقاوم است .

راه اندازی تشک بادی پشتی دار روی آب متوسط

از ویژگی های بسیار عالی تشک بادی پشتی دار روی آب متوسط می توان به داشتن پمپ باد دستی همراه اشاره کرد که می توانید به جهت راه اندازی تشک بادی پشتی دار روی آب متوسط خود از آن بهره برده و با سرعت بیشتری محصول را راه اندازی کنید . این پمپ باد مناسب برای محصولات بادی بوده و به همین جهت نیز ساخته شده است ، سری سوزنی و مبدل هایی که این نوع از پمپ ها دارند ، می تواند به شما این اجازه را بدهد که با سرعت بیشتر و به سادگی تشک بادی روی آب را راه اندازی نمایید .

توصیه های نگهداری تشک بادی پشتی دار روی آب متوسط

محصولات بادی همچون تشک بادی پشتی دار روی آب متوسط ، همانطور که اشاره شد از بدنه لایه لایه ساخته شده است که این لایه ها اگرچه مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارند ، اما در برابر ضربه و برخورد اجسام تیز ، برنده و نوک تیز آسیب پذیر خواهند بود ، بنابراین بایستی مراقب باشید که صدمه ای به بدنه وارد نشود . باد زیاد می تواند منجر به آسیب دیدگی شود . نباید از تشک بر روی زمین های سفت و زبر به مانند سواحل شنی یا سنگی و حتی آسفالت استفاده کرد ، برای اینکار می توانید از زیرانداز استفاده نمایید . پریدن بر روی تشک نیز به آن آسیب وارد می کند .

تعمیرات تشک بادی پشتی دار روی آب متوسط

در کنار تشک بادی پشتی دار روی آب متوسط برچسب هایی به عنوان برچسب تعمیرات قرار داده شده است است تا در صورت آسیب دیدن محصول بادی ، بتوانید آن را تعمیر کرده و استفاده نمایید . محصولات بادی یکبار مصرف نبوده و در صورت آسیب دیدن های جزئی به مانند سوراخ ها و همچنین پارگی های کوچک می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی محصول را پنچرگیری کنید تا در هنگام استفاده ، باد از محل سوراخ شدگی خارج نشود . برای تعمیرات برچسبی را به اندازه یک سکه و یا به اندازه وسعت پارگی ، بریده و سپس آغشته به چسب مخصوص کنید ، پس از آن برچسب را بر روی بدنه چسبانده و محل را برای مدت طولانی ( تقریبا 24 ساعت ) تحت فشار قرار دهید تا چسب به خوبی بچسبد . برای اینکار می توانید از وزنه یا سنگ استفاده کنید . میزان چسب نباید بسیار زیاد یا بسیار کم باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...