تشک بادی گرد دونفره طرح ایموجی

bestway 43139

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,280,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی گرد دونفره طرح ایموجی از جمله محصولات پر طرفدار شرکت بست وی می باشد . این محصول در رنگ زرد موجود می باشد که طرح های ایموجی ساده ی روی آن سبک سنگین و جذابی را به این محصول داده است . جنس این محصول پی وی سی دولایه می باشد که کفیت مثال زدنی آن را دوچندان کرده است . این محصول به دلیل وزن کم ( 2.5 کیلو گرم) و قابلیت حمل ساده و راحت از جمله محصولات پر طرفدار برای مسافرت می باشد . همانطور که از نام این محصول مشخص است قابلیت نگهداری دو نفر روی آب را دارد . حداکثر تحمل بار برای این محصول 160 کیلو گرم می باشد . ابعاد این محصول 173*25*173 می باشد که با توجه به ابعاد آن می توانید در حالت خوابیده و یا نشسته بر روی آن قرار گرفته و از آرامش آب لذت برد . همراه با این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل  میتوانیید مورد را با استفاده از برچسب تعمییرات رفع کرده و روز فرح بخش خود را بدون مشکل سپری کنید البته با توجه به کیفیت و مقاومت این محصول بعیید میدونم مشکلی برایتان پیش بیایید .

  • تشک بادی دونفره بست وی
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • وزن محصول : 2.5  کیلوگرم
  • ظرفیت : 2 نفر
  • حداکثر وزن قابل تحمل : 160 کیلو گرم
  • کد محصول : bestway 43139

تشک بادی گرد دونفره طرح ایموجی از سری محصولات برای تفریحات آبی می باشد که توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول دارای رویه ای نرم و با کیفیت از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی روی آب راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی گرد دونفره طرح ایموجی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

این تشک بادی دارای ساختاری گرد می باشد که بر روی آب با توجه به ابعاد استانداردی که دارد فضای ایده آلی را برای شما فراهم می آورد . این محصول می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در استخر های خانگی و یا آب های دریا باشد که یکی از تفریحات مهیج به شما می آید . سطح رویه این محصول به صورت واج گرد می باشد که به گردش هوای میان بدن و سطح تشک عمل کرده و حالت بادی تشک باعث می شود که محصول با بدن تطابق پیدا کرده و مانع از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت بر روی آب شود . این تشک بادی روی آب در پکیج خود دارای یک عدد برچسب تعمییرات می باشد که در صورت بروز مشکل در بدنه محصول می توانید از آن در جهت رفع بخش آسیب دیده استفاده نمایید . لازم به ذکر است که این تشک بادی روی آب دارای ضمانت تست 48 ساعته می باشد که خیال شما را پس از خرید نیز راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین عواملی می باشد که به هنگام خرید تشک های بادی روی آب باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما در محیط های مورد استفاده دارد . این تشک بادی روی آب دارای بدنه ای از جنس پی وی سی دولایه می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش گذاشته است . همچنین پی وی سی ،دارای سطحی نرم می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن جلوگیری از ساییدگی است . شایان ذکر است که درزهای موجود بر روی این تشک بادی به خوبی پرس شده اند تا خیال شما را از بابت باز شدن درزها راحت کنند .

ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :

ابعاد این تشک بادی روی آب به مشخصات ( قطر : 173 سانتی متر ، ارتفاع : 27 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای دو نفر بر روی آب فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن نیز پس از فضای ایجاد شده برای استفاده می تواند یکی از مهمترین فاکتورها به شمار بیاید . این محصول دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 160 کیلو گرم می باشد که نشان از ساختار استاندارد و مهندسی شده محصول دارد . همچنین وزن این محصول برابر با 2.5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن تشک بادی دارای و از این رو به راحتی قابل جا به جایی در مسافرت ها و یا محیط های خانگی می باشد .

جمع بندی :

این تشک بادی روی آب یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی روی آب می باشد که توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول دارای رویه ای نرم و با کیفیت از جنس پی وی سی دو لایه می باشد که درزهای آن به خوبی پرس شده اند تا خیال شما را از بابت باز شدن درزها راحت نمایند . این تشک بادی دارای وزنی برابر با 2.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . همچنین ظرفیت این محصول دو نفر و قابلیت تحمل وزن آن بالغ بر 160 کیلو گرم می باشد که نشان از استاندارد بودن ساختار محصول دارد . تشک بادی گرد دونفره طرح ایموجی بست وی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...