تشک بادی گرد روی آب

58292 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,860,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب بادی اینتکس در نوع گرد با ظرفیت 2 الی 3 نفره یکی از جدیدترین و بهترین تشک های مخصوص تفریح و آفتاب گیری روی آب بوده که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش طرح چرم می باشد. محصولی با داشتن تکیه گاه و همچنین سایه بان مجزا که باعث می شود نهایت لذت را رئی آب ببرید. از دیگر ویژگی های این محصول داشتن کف مواج بوده که هنگام نشستن بر روی آن احساس خوبی را منتقل می کند. تشک بادی روی آب جدید اینتکس، محصولی جدید و فوق العاده با کیفیت دارای رویه نرم و راحت جهت استفاده دائمی و تفریحی روی آب. با ابعاد بزرگ، قابل استفاده در استخر و آبهای آرام به همراه یک سایه بان فوق العاده با گیره های بسیار مستحکم برای ثابت نگه داشتن سایه بان. دارای یک پشتی بادی همراه و دو عدد جا لیوانی کاربردی.

 نوع گرد
 قطر 199 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 تحمل وزن 300 کیلوگرم
 ظرفیت 2 الی 3 نفر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 10 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای سایه بان مجزا
 دارای تکیه گاه و طناب نجات
 دارای دو جای مخصوص بطری
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی گرد روی آب از سری تشک های بادی طرحدار می باشد که ظاهری بسیار جذاب و زیبایی دارد . همانطور که در تصویر مشخص است طراحی این تشک بادی روی آب بسیار شبیه به صدف است که در واقع لبه بالایی آن به عنوان سایبان عمل کرده تا افرادی که از تشک بادی روی آب استفاده می کنند بتوانند از خود در برابر نور آفتاب مراقبت کنند . تشک های بادی روی آب ، تشک هایی هستند که بر خلاف دیگر تشک های بادی خانگی و کمپینگ ، از آن ها بر روی آب استفاده می شود .

با استفاده از این محصولات می توانید بر روی آب ریلکس کنید و یا حمام آفتاب بگیرید . طراحی سایز بزرگ تشک بادی گرد روی آب سبب شده است تا 2 تا 4 فرد بزرگسال بتوانند از تشک بادی بر روی آب استفاده نمایند. در ادامه مطلب شما را بیشتر با تشک بادی گرد روی آب آشنا خواهیم کرد و به ویژگی ها و خصوصیات محصول خواهیم پرداخت . پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و ساخت تشک بادی گرد روی آب

این تشک بادی به گونه ای طراحی شده است که تا وزن های بالا را تا 300 کیلوگرم بر روی آب نگه دارد ، ابعاد آن نیز بزرگ بوده و دارای قطری 2 متری است که به خوبی می تواند تعداد نفرات بیشتری را بر روی خود جای داده و فضای ایده آل را برای استراحت کردن آن ها فراهم کند . بنابراین محدودیتی از نظر رده سنی برای استفاده از تشک بادی گرد روی آب نخواهد بود . البته کودکانی که به خوبی نمی توانند تعادل خود را بر روی تشک بادی روی آب حفظ کنند بهتر است از آن استفاده نکنند و یا نظارت بزرگتر ها همواره باید ب روی آن ها باشد .

طراحی رویه مواج و پرتابل بودن تشک بادی روی آب

حجم و وزن بسته بندی این محصول برخلاف ظاهر بزرگ آن بسیارکوچک و سبک است ، این ویژگی به شما اجازه می دهد تا به راحتی تشک بادی روی آب را در سفر ها نیز به همراه خود ببرید . شما می توانید با قرار دادن آن در کوله پشتی یا خودرو ، محصول را در سفر نیز استفاده کنید . این تشک بادی روی آب دارای طراحی رویه مواج می باشد ، این طراحی باعث شده تا سطح تشک بادی بسیار نرم و انعطاف پذیر باشد ، این انعطاف خوب می تواند از وارد شدن فشار بر روی اندام های شما جلوگیری کند .

همچنین داشتن رویه مواج می تواند از سر خوردن شما جلوگیری کرده و ثبات و تعادل خوبی را برای شما داشته باشد . شما می توانید از این تشک بادی روی آب حتی در خشکی و در کنار استخر یا سواحل نیز استفاده کنید . از ویژگی های خوب این مدل می توان به داشتن تکیه گاه و پشتی بادی سرخود اشاره کرد که می توانید در حالت نشسته به طویکه تعادل خوبی دارید ، از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرید . در بخش های کناری تشک بادی گرد روی آب دو جالیوانی قرار دارد که می توانید نوشیدنی های خود را در آن جا قرار داده و بنوشید .

از ویژگی های بسیار خوبی که تشک بادی روی آب اینتکس دارد می توان به سایه بان مجزا آن اشاره کرد که می توانید به دلخواه از آن استفاده کرده و یا به طور کلی آن را جدا کرده و حمام آفتاب بگیرید . این در حالی است که این سایبان می تواند بستری خنک را نیز برای شما به وجود آورد تا ساعت های طولانی را ریلکس کرده و استراحت کنید بدون اینکه نور آفتاب مزاحم شما باشد . دور تا دور تشک بادی روی آب طناب مهاری قرار دارد که می توانید از آن طریق تشک را به جایی ببندید تا زیاد جابجا نشود ، همچنین می توانید به کمک طناب دور تشک از داخل آب به سادگی وارد تشک بادی روی آب شوید .

جنس تشک بادی روی آب و تعمیرات

شما می توانید به صورت دائم از تشک بادی گرد روی آب استفاده کنید زیرا عوامل محیطی مانند رطوبت ، نور خورشید و ... نمی تواند به آن آسیب برساند . علت کیفیت بالای این محصول نیز استفاده از جنس بسیار مقاوم و درجه یک پی وی سی می باشد که اینتکس از دولایه ضخیم پی وی سی برای ساخت آن استفاده کرده است . این جنس نیز کاملا در برابر رطوبت مقاوم بوده و حساسیتی برای پوست ایجاد نخواهد کرد .

شما می توانید برای باد کردن سریع تر محصول از پمپ باد استفاده کنید . در صورتی که تشک بادی روی آب شما آسیب دید می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی آن را تعمیر کنید . برای کسب اطلاع از نحوه تعمیرات می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...