تشک بادی گرد روی آب بزرگسال

bestway 43135E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی گرد روی آب بزرگسال از بزرگترین شناور های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای آب های آرام و کم موج استفاده می شود. این محصول دارای طراحی بسیار خوب برای تفریحات آبی بوده که قادر است به راحتی تا 7 الی 8 نفر را در خود جای دهد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و از ضخامت بالایی برای ایجاد مقاومت در برابر فشار و دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب بهره مند می باشد. این تشک روی آب از طناب و دستگیره های مخصوص حمل به شکل سرخود برخوردار بوده و از چند جای مخصوص قرار دادن بطری بهره می برد. داستشن تیکه گاه های بادی سرخود و همچنین طراحی جای پا در قسمت میانه تشک از دیگر ویژگی های بسیار خوب برای استفاده راحت و لذت بخش از این محصول خواهد بود. نوع طراحی و آرگونومی ساخت محصول باعث شده است تا بتوانید در بهترین و راحت ترین حالت بر روی تشک نشسته و در کنار دوستان و خانواده به تفریحات آبی بی نظیر و عالی بپردازید . در بخش نقد و بررسی می توانید بیشتر با تشک بادی گرد روی آب بزرگسال آشنا شوید .

 نوع گرد چند نفره
 قطر 328 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 وزن 24.2 کیلوگرم
 تحمل وزن 540 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ ندارد
نوع پمپ ندارد
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه مواج
 مناسب سنین بزرگسال
 دارای طناب نجات
 دارای جای مخصوص قرار دادن پا
 دارای تکیه گاه سرخود
 دارای جای مخصوص بطری
 دارای دستگیره حمل سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی گرد روی آب بزرگسال نمونه ای بسیار پر فروش و محبوب در میان دوست داران تفریحات آبی و محصولات بادی می باشد که به واسطه ابعاد بزرگ خود می تواند به صورت چند نفره مورد استفاده قرار بگیرد ، همانطور که از نام محصول مشخص است ، تشک بادی گرد روی آب بزرگسال اینتکس محصولی است که قابلیت شناوری بسیار خوب بر روی آب دارد چرا که از باد پر شده و می تواند بر روی آب باقی بماند . همچنین با طراحی بی نظیر خود می تواند نشیمنگاه بسیار عالی برای تفریحات دوست داشتنی بر روی آب باشد . اگرچه قصد خرید تشک بادی گرد روی آب بزرگسال را دارید و اطلاعات زیادی در رابطه با آن ندارید ، در ادامه همراه ما باشید تا بیش از پیش شما را با تشک بادی گرد روی آب بزرگسال آشنا کنیم .

طراحی تشک بادی گرد روی آب بزرگسال

نوع طراحی و ساخت تشک بادی گرد روی آب بزرگسال همانطور که از نام محصول مشخص است به صورت گرد طراحی شده است که قطر آن به 328 سانتی متر می رسد ، این قطر بالا نشان از مساحت بزرگ تشک دارد که به واسطه مخازن بادشونده بزرگ خود قادر به تحمل وزن 540 کیلوگرمی می باشد . با یک حساب سر انگشتی اگر میانگین وزن هر فرد بالغ را 70 در نظر بگیریم می توان گفت در تعداد 7 الی 8 فرد بزرگسال و بالغ می توانند از تشک بادی گرد روی آب بزرگسال استفاده کنند و بر روی آن سوار شوند . با این وجود شما می توانید لحظات بسیار خوش و لذت بخشی را در کنار خانواده و دوستان بر روی آب داشته باشید .

ویژگی های تشک بادی گرد روی آب بزرگسال

این تشک بادی یعنی تشک بادی گرد روی آب بزرگسال دارای بخش مرکزی گود می باشد که به صورت حفره طراحی شده تا پاها را در آن قسمت قرار دهید و به راحتی بر روی تشک بنشینید . سه تکیه گاه در تشک طراحی شده است که می تواند پشتی بسیار عالی برای شما باشد . بخش نشیمنگاهی تشک و همچنین پشتی محصول به صورت مواج ساخته شده است که انعطاف پذیری تشک را افزایش داده و راحتی را برای شما به همراه خواهد داشت . بخش هایی از تشک که فاقد تکیه گاه و پشتی می باشد محل ورود و خروج به تشک است که با قرار گیری دو دستگیره در هر سه طرف تشک شما می توانید راحت تر و ساده تر به داخل تشک بروید و یا در صورتی که داخل آب هستید با گرفتن دستگیره ها پس از شنا استراحت کنید . 

جنس بدنه تشک بادی گرد روی آب بزرگسال

بست وی برای تولید تشک بادی گرد روی آب بزرگسال فوق از لایه های ضخیم و بسیار مقاوم و انعطاف پذیر pvc استفاده کرده است که دارای طراحی چرمی می باشد ، طراحی چرمی می تواند سطح لطیف تر و زیبا تری را برای تشک ایجاد کند . پی وی سی در برابر رطوبت و آب مقاوم بوده و اشعه های مضر خورشیدی نیز به آن آسیبی وارد نمی کند . پی وی سی انعطاف پذیری بالایی دارد و در صورت باد شدن متورم می شود ، اما نباید بسیار زیاد به تشک باد بزنید .

راهنمای راه اندازی تشک بادی گرد روی آب بزرگسال

در بدنه تشک بادی روی آب چندین دریچه هوا وجود دارد که می توانید از آن طریق بخش های مختلف تشک را راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که شما می توانید از پمپ های باد دستی و برقی برای راه اندازی تشک بادی گرد روی آب بزرگسال استفاده کنید ، اما استفاده از پمپ های با دستی به دلیل نیاز نداشتن به برق بسیار بهتر بوده و در هر شرایطی می توانید از آن استفاده نمایید . 

راهنمای نگهداری تشک بادی گرد روی آب بزرگسال

پس از هر بار استفاده و نیاز به جمع آوری بهتر است تشک را در هوای آزاد قرار دهید تا به صورت کامل خشک شود . خیس ماندن تشک می تواند کاتن را خراب کرده و همچنین طول عمر محصول را کاهش دهد . از برخورد اجسام تیز و برنده به هر بخش از بدنه خودداری کنید زیرا باعث سوراخ شدن و خارج شدن باد از داخل آن خواهد شد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...