تشک بادی گرد طرح هندوانه

bestway 43140

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی گرد طرح هندوانه از جمله محصولات با کیفیت و مدرن و پرطرفدار کمپانی بست وی می باشد که در همان ابتدای تولید هواداران زیادی را جذب خود کرد . طرح روی این تشک بادی همانند هندوانه است که دور این تشک بادی به رنگ سبز و وسط آن قرمز همراه با قطعه هایی از رنگ مشکی که تداعی کننده ی هسته های هندوانه می باشد هست . در اطراف این قایق بادی بند نجات وجود دارد که سرنشینان می توانند توسط آن تعادل خود را حفظ کرده کرده و یا از این بند ها می توان برای نگهداری اشیا همانند پارو استفاده کنند . این محصول با تحمل وزن 180 کیلو گرم و قطر 187 سانتی متر به گونه ای محصول 2 الی 3 نفره محسوب می شود . جنس رویه ی این محصول پی وی سی دولایه می باشد که از جمله محصولات با کیفیت و دارای ضخامت  بالای شرکت بست وی محسوب می شود .ضخامت لایه های این محصول 0.33 میلی مترمی باشد که دارای ضخامت مناسبی می باشد . همراه با این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که به هنگام بروز مشکل می توانید با خیال راحت مشکل را برطرف کرده و از روز خود لذت را ببرید .

 نوع گرد
 قطر 187 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 ظرفیت 2 الی 3 نفر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 ضخامت بدنه 0.33 میلی متر
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپخیر
نوع پمپ -
 وزن -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب تمام سنین
 دارای طناب نجات
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی گرد طرح هندوانه بدون شک یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین تشک های بادی روی آب شرکت بست وی می باشد که می توانید آن را به سادگی از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . تشک های بادی قابلیت آن را دارند تا یک یا چند فرد را بر روی خود و بر روی آب نگه دارند تا اینچنین وسیله ای برای بازی و تفریح ، استراحت کردن و گرفتن حمام آفتاب باشند .

از بزرگترین تولید کنندگان تشک های بادی روی آب می توان به شرکت های بست وی و اینتکس اشاره کرد ، محصولات برند های نام برده کاملا اورجینال و اصل هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند ، از این رو فروشگاه اینتکس نیز اغلب تشک های بادی این برند ها را مانند تشک بادی گرد طرح هندوانه که تولید شده بست وی می باشد را در فروشگاه موجود کرده است .

نوع طراحی تشک بادی طرح هندوانه به صورت گرد ساخته شده است ، رنگبندی و طراحی ظاهری آن محصول را بسیار شبیه به هندوانه کرده است . ابعاد بزرگ این تشک بادی می تواند بستر را برای استراحت کردن و دراز کشیدن دو نفر فراهم کند . این تشک علاوه بر اینکه مساحت کافی را برای استراحت کردن دارد ، می تواند وزن آن ها را نیز تحمل کند .

هر شناور یا تشک بادی روی آبی که ساخته می شوند دارای آستانه تحمل وزن هستند که توسط شرکت سازنده مشخص می شود ، بنابراین در هنگام خرید تشک بادی روی آب به این موضوع توجه داشته باشید . تشک بادی گرد طرح هندوانه می تواند تا 180 کیلوگرم را تحمل کند که در واقع بیش از وزن دو فرد بالغ می باشد .

سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده است ، این نوع طراحی که به رویه کامفورت نیز شناخته می شود می تواند انعطاف و فرم پذیری سطح تشک را بهبود ببخشد ، به طوریکه از این نوع ساختار برای تولید انواع تشک ها و تخت های بادی نیز استفاده می شود . از این رو افراد می توانند استفاده طولانی تری از تشک ها کرده و به استراحت کردن بپردازند . همچنین سطح موج دار تشک می تواند مانع از سر خوردن شما شود تا بدین ترتیب به راحتی و با آرامش بیشتری بر روی تشک استراحت کنید .

در لبه های کناری تشک بادی گرد طرح هندوانه طنابی متصل است که با طناب نجات معروف می باشد ، این طناب به شما کمک می کند تا بتوانید بدون بالا رفتن از تشک بادی ، از لبه تشک گرفته و استراحت کنید و نفسی چاق کنید تا دوباره به شنا کردن بپردازید . همچنین شما می توانید با استفاده از این طناب و طنابی دیگر تشک را به جایی ببندید تا بتوانید آن را مهار کرده و از دور شدن تشک جلوگیری کنید . از دیگر استفاده های طناب دور تشک می توان به کاربردی بودن آن جهت سوار شدن آسان تر بر روی تشک استفاده کنید .

برای تولید تشک بادی گرد طرح هندوانه از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است ، پی وی سی ها که با نام دیگری چون وینیل نیز شناخته می شوند یکی از برترین و مناسب ترین اجناس برای تولید محصولات بادی هستند ، از مهم ترین ویژگی های پی وی سی می توان به عدم حساسیت پوستی به آن ، سازگاری با رطوبت و خورشید و عوامل محیطی اشاره کرد .

بی شک محصولات بادی که از پی وی سی تولید می شوند طول عمر بالایی خواهند داشت . تنها عیب محصولات بادی نیز آسیب پذیری آن ها در برابر اجسام تیز یا زبر و برنده است . بنابراین با استفاده درست نیز می توانید از آسیب دیدن آن ها جلوگیری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...