تشک بادی یک نفره روی آب

bestway 43109

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره روی آب یکی از محصولات جدید تولید شده توسط بست وی می باشد که از طراحی معقول و ساده ای بهره می برد که در سنین مختلفی اعم از نوجوانی تا میان سالی قابل استفاده است که البته داشتن تحمل وزن بالا این اجازه را به شما خواهد داد تا تمامی سنین بتوانند از تشک بادی روی آب استفاده کنند . همچنین استفاده از این تشک بادی روی آب به صورت تک نفره می باشد . بخش رویه آن سفید با طرح موازی طولی می باشد که برای راحتی شخص استفاده کننده دارد ، زیرا این طراحی مواج انعطاف پذیری تشک را افزایش داده است .

بخش بالایی آن برآمده بوده که نقش بالش سرخود را دارد ، بنابراین می توانید در بهترین حالت بر روی تشک بادی دراز کشیده و استراحت کنید . از سایر مشخصه های این تشک روی آب می توان به ابعاد مناسب در کنار وزن کم و حجم بسته بندی کوچک آن اشاره کرد که در مجموع باعث به وجود آمدن محصولی با طراحی بی نظیر شده است . زیبا و شکیل شده است که محصولی کامل با قیمت مناسب را به همراه دارد که می توانید با هزینه کم ، وسیله ای دوست داشتنی و مفرح را برای بازی های شاد و دوست داشتنی آبی داشته باشید .

تشک های بادی روی آب به مانند تشک بادی یک نفره روی آب برای استفاده در آب های آرام طراحی شده اند و شاید نتوانید از آن در رودخانه ها نیز استفاده کنید ، به همین دلیل نیز بهتر است به این نکته توجه داشته و از آن در آب های خروشان استفاده نکنید . تشک های بادی بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند و این نرمی و لطافت آن ها به شما اجازه خواهد داد تا برای استفاده طولانی نیز می توانید از تشک بادی روی آب استفاده کنید . توچه داشته باشید که این تشک نیز برای دراز کشیدن و ریلکس کردن طراحی شده و لازمه آن نیز طراحی نرم و راحت است که در بخش نقد و بررسی در رابطه با نوع طراحی و رویه کامفورت محصول توضیحاتی ارائه شده است . 

فروشگاه تهران اینتکس تشک های بادی متنوعی را در فروشگاه موجود کرده است که شما می توانید براساس نوع ساختاری آن ها و ویژگی های منحصر به فردشان ، مدل مد نظر خود را انتخاب و از آن استفاده کنید . توجه داشته باشید که مدل فوق برای استفاده یک نفره طراحی شده است و نمی توانید به صورت دو نفره از آن استفاده کنید ، چرا که هم از نظر ابعادی کوچک بوده و همچنین نمی تواند وزن های بالا را تحمل کند . همانطور که شرکت تولید کننده محصول ، یعنی شرکت بست وی در نظر گرفته است ، این تشک می تواند وزن های بالا را تا 90 کیلوگرم تحمل کند که در واقع می توان گفت بیشتر بزرگسالان می توانند به صورت تک نفره از آن استفاده نمایند . 

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب و خرید تشک بادی روی آب با کیفیت این است که محصول خود را از برند های بزرگ و معروف خریداری کنید . ساخت تشک بادی یک نفره روی آب توسط شرکت بست وی انجام گرفته است که یکی از بهترین و معروف ترین شرکت های سازنده در ساخت محصولات بادی می باشد . این برند یک برند آمریکایی بوده و یکی از تولید کنندگان موفق و رقیب اصلی شرکت اینتکس آمریکا می باشد که با جستجو و تحقیق ساده می توانید با این برند پر فروش آشنا شوید .

در خرید تشک بادی روی آب یک نفره روی آب نیاز است تا به موارد مهمی توجه داشته باشید که به برخی از آن ها اشاره شد . به عنوان مثال در خرید تشک بادی روی آب بایستی علاوه بر نوع طراحی و ساختار محصول ، به آستانه تحمل وزن ، قیمت ، برند سازنده ، جنس و کیفیت محصول توجه داشته باشید که در بخش نقد و بررسی به صورت کامل به بررسی موارد مهم تشک بادی یک نفره روی آب پرداخته شده است .

 نوع مستطیلی
 طول 183 سانتي متر
 عرض 71 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 1200  گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای سطح موازی
 مناسب تمام سنی
دارای بدنه منعطف
 بدنه دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی یک نفره روی آب از محصولات بادی بسیار دوست داشتنی و محبوب به منظور تفریحات آبی و بازی های شاد و مفرح آبی می باشد که می توانید با استفاده از آن بر روی آب شناور بمانید و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید . تشک های بادی روی آب ، دارای ساختار بادی هستند ، به همین دلیل نیز باد داخل آن ها به شما اجازه خواهد داد تا برای مدت طولانی بر روی آب شناور بمانید ، با توجه به ساختار تشک مانند این محصولات نیز شما می توانید بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنید . در ادامه شما را بیشتر با این محصول زیبا و پر فروش آشنا خواهیم کرد .

50%

طراحی و تولید تشک بادی یک نفره روی آب

تشک بادی یک نفره روی آب در واقع به صورت مستطیلی ساخته شده است که ساختار آن به دلیل آناتومی افراد اینگونه طراحی شده است . طول این تشک 183 سانتی متر و عرض آن 71 سانتی متر می باشد که به خوبی می تواند فضای کافی برای استراحت و دراز کشیدن یک نفر مناسب باشد . این محصول از ساختار لایه لایه ساخته شده است که در میان آن ها درزی وجود نداشته و می توانید داخل مخزن آن را باد و راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود . این تشک دارای سطح سفید رنگ و کناره های آبی رنگ می باشد که در بخش بالایی آن از بالش بادی سرخود استفاده شده است که به صورت برجسته و بزرگ طراحی شده تا بتوانید سر خود را بر روی آن قرار داده و از وارد شدن فشار به سر یا گردن خود جلوگیری کنید .

ویژگی های تشک بادی یک نفره روی آب

از ویژگی های تشک بادی یک نفره روی آب می توان به داشتن سطح مواج آن اشاره کرد . همانطور که در تصویر محصول نیز مشخص است ، سطح تشک به صورت مواج و برجسته طراحی شده است که به صورت خطوط موازی بوده که استفاده از این طراحی باعث شده است تا تشک بادی روی آب بست وی سطحی نرم تر و انعطاف پذیر تر داشته باشد . همچنین از ویژگی های بسیار خوب تشک بادی روی آب می توان به کم حجم بودن آن و وزن سبک اشاره کرد که جابجایی محصول را بسیار ساده تر کرده است .

جنس تشک بادی یک نفره روی آب

شرکت بست وی جنس تشک بادی یک نفره روی آب را وینیل در نظر گرفته است . وینیل با نام های دیگری همچون pvc و پلاستیک طبیعی منعطف شناخته می شود که در واقع این جنس پلاستیکی است که از مواد طبیعی و غیر شیمیایی ساخته و تولید شده است ، به همین دلیل نیز حساسیتی را برای پوست ایجاد نمیکند ، از سوی دیگر وینیل قدرت کشسانی و انعطاف پذیری بالایی دارد که می تواند به خوبی در برابر فشار و وزن افراد مقاوم باشد .

راه اندازی تشک بادی یک نفره روی آب

در بخش بدنه تشک به منظور راه اندازی محصول ، دریچه باد قرار دارد که از آن طریق بایستی اقدام نمایید . شما می توانید برای راه اندازی سریع تر محصول از پمپ باد استفاده کنید . لازم به ذکر است که تمامی پمپ های باد قابل راه اندازی تشک بادی یک نفره روی آب خواهند بود ، اما بهتر است از پمپ های باد دستی استفاده کنید که از وزن سبکی برخوردار بوده و قدرت مخربی ندارند و به سهولت قابل حمل هستند .

توصیه های نگهداری از تشک بادی یک نفره روی آب

توصیه هایی برای نگهداری بهتر از تشک بادی یک نفره روی آب مطرح است که بایستی به آن ها توجه ویژه ای شود تا مبادا تشک شما دچار آسیب دیدگی گردد . از شایع ترین علل آسیب دیدن تشک های بادی روی آب می توان به برخورد اجسام تیز و برنده یا هر جسم نوک تیز دیگری اشاره کرد که سبب سوراخ شدن تشک خواهد شد ، ساییدگی بر روی سطوح زبر و یا حرارت های بالا از سایر دلایل آسیب دیدن تشک بادی یک نفره روی آب خواهند بود .

خدمات پس از فروش و تعمیرات تشک بادی یک نفره روی آب

فروشگاه تهران اینتکس برای تمامی محصولات بادی خود خدمات پس از فروشی را همچون تعمیرات این محصولات ارائه کرده است تا در صورت بروز مشکل و آسیب بتوانید محصول خود را برای تعمیرات تحویل فروشگاه دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...