تشک روی آب بادی اینتکس

132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
760,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب بادی تک رنگ با ارگونومی ساخت مستطیلی و مواج محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم مات بوده که از کیفیت بالایی نسبت به مدل های طرح دار بهره مند است. این محصول دارای یک بالش بادی سرخود بزرگ بوده که در استراحت های روی آب کمک بیشتری برای لذت بردن می کند. همچنین داشتن دستگیره پلاستیکی در این کالا نیز در حمل ساده آن موثر خواهد بود.

تشک بادی روی آب INTEX, طول: 188 سانتيمتر عرض: 89 سانتيمتر رنگ آبی، ابعاد بسته بندی: 26x24x10 سانتيمتر توضيحات محصول تشک روی آب برای استفاده در حالت شناور و در کنار آب دارای دو مخزن مجزای هوا بالش بزرگ برای راحتی بیشتر، رچسب مخصوص تعميرات.  رویه این تشک مواج بوده و راحتی بسیاری دارد، از این محصول تمامی افراد در بازه های سنی مختلف می توانند استفاده کنند.

راهنمای خرید تشک روی آب بادی اینتکس

تشک های بادی روی آب توسط برند های مختلفی تولید می شود که هر برندی ایده های خاصی را توسط طراحان ارائه داده است به همین دلیل نیز تنوع بسیار زیادی را می توان در تشک های بادی روی آب مشاهده کنیم ، به خصوص در برند تولیدی اینتکس که یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین تشک های بادی روی آب می باشند که می توانید با اطمینان از محصولات بادی این برند استفاده کنید . در خرید های محصولات بادی متوجه شدیم که برند تولیدی ، بسیار مهم است که باستی به آن اهمیت داده شود .

همچنین در خرید تشک بادی روی آب نیاز است تا به رده سنی که توسط شرکت تولیدی در نظر گرفته شده است نیز توجه داشته باشید ، به همین منظور نیز با توجه به خرید های تلفنی یا اینترنتی ، فروشگاه تهران اینتکس نیز رده سنی محصولات بادی را مشخص کرده است که انتخاب را برای شما ساده تر کرده است . با توجه به مشخصات محصول می بینیم که تشک روی آب بادی اینتکس می تواند به خوبی وزن های بالا را تا 80 کیلوگرم تحمل کند ، این وزن در واقع وزن افراد بالغ بوده و به همین دلیل نیز می توان گفت که تشک روی آب بادی اینتکس مناسب برای بزرگسالان خواهد بود .

توجه داشته باشید که شاید کودکان و نوجوانانی که سنین پایینی دارند نتوانند به خوبی از تشک بادی روی آب استفاده کنند ، بنابراین بهتر است مدل هایی که برای سنین آن ها طراحی شده است انتخاب کنید . تشک های بادی روی آب کودک نیز بسیار زیاد است . از دیگر موارد مهم در خرید تشک بادی روی آب و سایر محصولات بادی ، جنسی است که محصول بادی از آن ساخته و تولید شده است که در این رابطه در بخش نقد و بررسی توضیحات جامع تری ارائه گردیده است .

مراقبت و نگهداری تشک روی آب بادی اینتکس

محصولات بادی دارای بدنه نازک و لاستیکی هستند که به دلیل استفاده از اجناس مرغوب توسط شرکت اینتکس استحکام و طول عمر بالایی را خواهند داشت ، اما بایستی به این نکته توجه داشته باشید که بدنه این محصولات ، نازک بوده و آسیب پذیر هستند به خصوص اگر اجسام و اشیاء نوک تیز و برنده به آن ها برخورد داشته باشد ، همچنین ساییدگی و البته در مجاورت با گرمای شدید همچون آتش یا ظروف داغ نیز می تواند آسیب ببیند . توجه داشته باشید که میزان باد تشک بادی را نیز در هنگام راه اندازی اندازه گیری کنید ، چرا که باد زیاد می تواند بدنه را تحت فشار قرار دهد . البته باد کم نیز شناوری تشک بادی روی آب را مختل خواهد کرد . 

نحوه تعمیرات تشک روی آب بادی اینتکس

در آخرین بخش از قسمت توضیحات قصد داریم به نحوه پنچرگیری محصولات بادی به خصوص نحوه تعمیرات تعمیرات تشک روی آب بادی اینتکس را به شما عزیزان آموزش دهیم . گاهی ممکن است تشک های بادی روی آب شما دچار آسیب دیدگی شود ، بنابراین نیاز است تا با تعمیرات درست ، آن ها را تعمیر کرده و مجددا استفاده کنید ، برای اینکار نیاز است که از برچسب های تعمیراتی استفاده کنید . این برچسب ها توسط شرکت اینتکس ارائه شده است که می تواند به خوبی بخش سوراخ شده را ترمیم کرده و مانع از خروج باد شود .

 نوع مستطیلی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر تا بالش سرخود
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 1.5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک روی آب بادی اینتکس از نمونه تشک های بادی طراحی شده نسبتا ساده اما بسیار کاربردی و محبوب برای بازی ها و تفریحات آبی می باشد که برای استراحت کردن بر روی آب طراحی شده است ، شما می توانید با استفاده از این تشک بادی روی آب ، همانطور که از نامش نیز مشخص است ، بر روی آب استراحت کرده و دراز بکشید که این کار بسیار آرامش بخش بوده و حتی می تواند بستری بسیار عالی برای ریلکسیشن های شما در استخر ها باشد . این تشک بادی نیز دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که در بخش بعدی به آن ها خواهیم پرداخت و شما را با این محصول پر فروش برند اینتکس آشنا خواهیم کرد .

طراحی و تولید تشک روی آب بادی اینتکس

طراحی و تولید تشک روی آب بادی اینتکس به صورت مستطیلی و شبیه به سایر تشک های بادی خانگی و حتی کمپینگ می باشد ، این محصول از طول 188 سانتی متری و عرض 89 سانتی متری برخوردار است که در حالت باد شده ، ارتفاع آن به 15 سانتی متر می رسد ، این ابعاد خوب ، مناسب برای استفاده تمامی سنین بوده و قابلیت تحمل وزن 80 کیلوگرم را داراست ، بنابراین با در نظر داشتن این مورد ، خرید تشک بادی روی آب خود را انجام دهید .

از ویژگی های ساختاری که این تشک بادی روی آب برخوردار می باشد می توان به داشتن رویه مواج و همچنین بالش بادی سرخود آن اشاره کرد . وجود این طراحی عالی می تواند سطحی نرم و طبی را برای شما ایجاد کند ، شما می توانید با استفاده از زیر انداز حتی از تشک روی آب بادی اینتکس بر روی زمین استفاده کنید .

جنس تشک روی آب بادی اینتکس

اینتکس جنسی که برای طراحی و تولید تشک روی آب بادی اینتکس در نظر گرفته شده است ، لایه های ضخیم و بسیار مقاوم pvc می باشد ، این جنس کاملا ضد آب است به همین منظور در مجاورت طولانی مدت با آب نیز به آن آسیبی وارد نمی شود . همچنین در برابر نور خورشید ، دماهای مختلف آب و هوا نیز مقاوم است .

پی وی سی ضد حساسیت بوده و کاملا با سلامت پوست سازگاری دارد . انعطاف پذیری عالی این جنس موجب شده است تا از آن برای ساخت بسیاری از محصولات بادی استفاده شود . پی وی سی با نام های دیگری همچون وینیل نیز شناخته می شود ، بنابراین در صورت مواجه با این دو اسم ، از یکسان بودن آن ها مطلع باشید .

راه اندازی تشک روی آب بادی اینتکس

برای استفاده از تشک های بادی نیاز است که در ابتدا آن ها را راه اندازی کنید . راه اندازی محصولات بادی به مانند تشک روی آب بادی اینتکس بسیار ساده و آسان است ، به همین منظور نیازی به توضیح بیشتری نبوده و تنها نکته این است که شما می توانید با استفاده از تمامی پمپ های باد ، تشک بادی روی آب خود را راه اندازی کنید ، اما پیشنهاد ما برای راه اندازی تشک روی آب بادی اینتکس ، استفاده از پمپ باد دستی می باشد که نیازی به برق نداشته و همچنین قیمت ارزانی نیز دارد . البته شما می توانید با مراجعه به دسته بندی پمپ باد مدل های مختلفی را نیز مشاهده کرده و با کارایی آن ها آشنا شوید و در صورت نیاز مدل مد نظر خود را تهیه کنید . 

جمع بندی

با توجه به ویژگی ها و خصوصیاتی که در رابطه با تشک روی آب بادی اینتکس گفته شد ، بدون شک اگر تشک بادی می تواند وزن شما را تحمل کند ، بهترین بستر برای استراحت کردن بر روی آب را برای شما فراهم خواهد کرد ، چرا که سطحی آرگونومیک و طبی داشته و داشتن بالش بادی و ... می تواند بسیار برای شما مناسب باشد . شما می توانید محصول خود را با قیمت ارزان از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . این امکان برای شما وجود دارد که به صورت تلفنی ، اینترنتی و حضوری خرید خود را انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...