تشک روی آب بادی طرح قو بزرگ

intex 56287

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب بادی طرح قو بزرگ محصول سال 2017 شرکت اینتکس می باشد که از محصولات جدید و پرفروش این شرکت می باشد . بدنه ی این محصول از پی وی سی طرح چرم بوده و از استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه داراست . از ویژگی های این محصول نیز می توان به دستگیره ی مخصوص برای حمل و نقل و جابجایی این محصول اشاره نمود . از بال های بادی این محصول نیز می توان برای حفظ تعادل استفاده نمود . همچنین رنگ سفید این محصول را به یک شناور جذاب و زیبا تبدیل کرده است . وزن کم و تحمل وزن بالا نیز از ویژگی های این محصول محسوب می شود و می توان به راحتی آن را جابجا کرده و در محل دلخواه از آن استفاده نمود . در بخش نقد و بررسی به صورت کامل به بررسی شناور بادی طرح قو بزرگ خواهیم پرداخت ، پس با ما در این بخش همراه باشید .

 نوع تفریحی
 طول 194 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 147 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.1 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپدستی
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
رنگ سفید
بدنه ی مستحکم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک روی آب بادی طرح قو بزرگ می تواند یک وسیله کاربردی و بسیار دوست داشتنی برای تفریحات آبی ما باشد ، زیرا این طراحی به دلیل اینکه می تواند به خوبی بر روی آب شناور بماند ، محل و قسمتی را در پشت خود دارد که می تواند به شما اجازه دهد تا بر روی آن نشسته و حتی دراز بکشید ، البته این محصول با فرم و ساختاری که دارد بیشتر برای نشستن طراحی شده و می تواند یکی از مناسب ترین شناور ها برای استفاده در تمامی سنین باشد .

یکی از نکاتی که قبل از خرید شناور های بادی بایستی توجه داشته باشید ، این است که به تحمل وزن محصول دقت داشته باشید ، زیرا ممکن است برخی از آن ها تحمل وزن پایینی داشته باشند و برای شما مناسب نباشد ، ولی شناور بادی طرح قو بزرگ با توجه به تحمل وزن 100 کیلوگرمی خود به خوبی می تواند در برابر وزن های بالا تحمل داشته باشد و برای تمامی سنین و حتی بزرگسالان قابل استفاده باشد . 

شرکت تولیدی شناور بادی طرح قو بزرگ

شرکت تولیدی تشک روی آب بادی طرح قو بزرگ ، شرکت بزرگ اینتکس می باشد که به لاتین intex نوشته می شود ، اینتکس در واقع یک برند آمریکایی به شمار می آید ، با این وجود که خط تولید آن در کشور چین قرار داده شده است . اینتکس با کیفیت ترین محصولات بادی را تولید می کند و به عنوان یک برند اورجینال و اصلی در محصولات بادی به شمار می آید ، بیشتر محصولات بادی موجود در دنیا نیز توسط این برند ساخته شده اند ، زیرا نوع طراحی و استفاده از مواد اولیه مناسب و دستگاه هایی که در این شرکت وجود دارد ، موجب شده است تا این برند هیچ رقیب جدی را نداشته باشد و به عنوان بهترین برند تولید کننده محصولات بادی شناخته شود . 

نحوه تولید و ساخت تشک روی بادی طرح قو بزرگ

شرکت اینتکس برای تولید محصولات بادی خود به مانند شناور بادی طرح قو بزرگ با توجه به خلاقیت طراحان ، با استفاده از مواد اولیه بسیار عالی به pvc استفاده می کند که البته این جنس مدل های مختلفی داشته و ممکن است برای ساخت تشک های بادی و ... از لایه های ضخیم یا نازک تر استفاده شود و برخی از این مواد ها ممکن است رنگی و یا شفاف باشند ، ولی یکی از بهترین مواد برای ساخت محصولات بادی ، پی وی سی ها هستند که انعطاف پذیری بالایی داشته و می توانند مناسب ترین گزینه برای ساخت محصولات بادی به خصوص لوازم شنا تفریحات آبی باشند .

چرا که لوازم شنا تفریحات آبی در داخل آب مورد استفاده قرار می گیرد و لازمه آن داشتن بدنه ضد آب است . اینتکس با استفاده از لایه های ضخیم پی وی سی سفید و مات ، شناور بادی را به مانند طراحی یک قو تولید کرده است که بخش  مرکزی آن به مانند یک تشک می باشد تا محل قرار گیری افراد باشد . استفاده از یک گردن و سر قو و البته باله های آن در کنار طراحی چاپی چشم و نوک قو ، جلوه بسیار عالی را به آن بخشیده است . 

ویژگی های تشک روی بادی طرح قو بزرگ

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، دو دستگیره نیز در طرفین شناور بادی قرار داده شده است که می توانید از آن طریق و با گرفتن آن ها تعادل خود را به خوبی حفظ کنید . از ویژگی های بسیار خوب دیگر این محصول می توان به داشتن نشیمنگاه مواج و نرم اشاره نمود که شما را در هنگام استفاده از شناور بادی قو ، خسته نخواهد کرد . از ویژگی های بسیار خوب دیگر محصول با وجود ابعاد بزرگ آن ، حجم بسیار کم بسته بندی و البته وزن سبک آن اشاره کنیم که وسیله ای کاملا پرتابل و قابل حمل است ، بنابراین می توانید آن را با خود به سفر بوده و در هر جایی استفاده کنید . 

نحوه راه اندازی تشک بادی طرح قو بزرگ

برای راه اندازی شناور بادی طرح قو بزرگ می توانید از پمپ های باد نیز استفاده کنید تا سریع تر محصول بادی راه اندازی شود . البته با توجه به اینکه اغلب از شناور بادی طرح قو بزرگ در فضای بیرون از خانه استفاده می شود ، بهتر است که از پمپ های باد دستی استفاده کنید که نیازی به برق ندارند . توجه داشته باشید که برای راه اندازی بهتر و سریع تر ، حتما شناور بادی را باز کرده و بر روی زمین پهن کنید و هیچ تا شدگی در آن قرار ندهید . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شناور بادی طرح قو بزرگ می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...