تشک روی آب بیضی اینتکس

intex 58152

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب بادی بیضی اینتکس محصولی جدید و با کیفیت و تولید شده در سال 2017 می باشد . بدنه ی این محصول از پی وی سی طرح چرم و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه می باشد . تحمل وزن 90 کیلوگرمی این محصول نیز موجب این می شود تا یک نفر به راحتی از آن استفاده کند . همچنین با کم کردن مقداری از باد محصول می توانید تحمل وزن آن را افزایش نیز بدهید . این تشک بادی بیضی در دو طرح مختلف طراحی شده است که مناسب برای تمامی سلایق نیز می باشد . این تشک بادی دارای دو محفظه ی باد جداگانه می باشد که این ویژگی به شما کمک می کند تا در سوراخ سوراخ شدن یکی از محفظه های آن ، بر روی آب بمانید و مشکلی برای شما پیش نیاید . برچسب تعمیرات همراه این محصول نیز به شما کمک می کند تا در مواقع بروز مشکل برای تشک آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

نوع بیضی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 12 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 1.2 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 تولید شده در طرح های مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک روی آب بادی اینتکس ، مدل دیگری از تشک های بادی روی آب شرکت بزرگ اینتکس می باشد که برای استفاده سنین بزرگسال به منظور شناور ماندن بر روی آب و ریلکس کردن بر روی آب طراحی شده است که می توانید آن را با اطمینان خاطر و با ضمانت اصالت و سلامت از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کنید . تشک روی آب بیضی اینتکس تقریبا شبیه به تخته های موج سواران می باشد که طراحی رنگی و استفاده از رنگ های شاد ، شکل جذاب تری را به خود گرفته است . در ادامه با نقد و بررسی تشک روی آب بیضی اینتکس همراه ما باشید .

ساخت تشک روی آب بیضی اینتکس

همانطور که از نام تشک روی آب بیضی اینتکس مشخص است ، شرکت اینتکس طراحی محصول را به صورت بیضی ساخته است که طول و عرض مناسب و استاندارد آن می تواند یک فرد بالغ و بزرگسال را به خوبی بر روی خود جای دهد . تشک های بادی روی آب عمدتا برای دراز کشیدن افراد طراحی شده و به همین دلیل طولی زیاد دارند . طراحی عرض و قطور تشک های بادی که برای ساخت تشک روی آب بیضی اینتکس هم استفاده شده است می تواند شناوری بهتری را برای تشک ایجاد کند تا علاوه بر حفظ تعادل بالا بتواند وزن های زیادی را نیز تحمل نماید.

تشک روی آب بیضی اینتکس قادر است وزن های بالایی را تا 90 کیلوگرم تحمل کند که می توان گفت اغلب بزرگسالان می توانند از محصول استفاده نمایند ، هر چند مدل های دیگری نیز طراحی شده اند که می توانند وزن های بیشتری را نیز تحمل کنند . اینتکس برای ساخت این تشک از طراحی کامفورت یا رویه مواج استفاده کرده است که برجستگی هایی بر روی تشک به صورت موازی ایجاد شده است که می تواند انعطاف پذیری بیشتری را برای بین بگ ایجاد کرده و سطحی نرم و طبی را برای استراحت فراهم کند .

جنس تشک روی آب بیضی اینتکس

شرکت تولیدی اینتکس برای ساخت تشک روی آب بیضی از مواد پلاستیکی pvc طرح چرم استفاده کرده است . این نوع پلاستیک که با عناوینی چون وینیل و پی وی سی شناخته می شود یکی از با کیفیت ترین مواد لاستیکی است که برای ساخت محصولات بادی استفاده می شود ، این جنس حساسیتی برای پوست ندارد زیرا برخلاف دیگر پلاستیک ها از مواد شیمیایی ساخته نشده و کاملا مواد طبیعی دارد . این جنس ضد آب بوده و انعطاف پذیری بسیار خوب لایه های آن ، موجب شده است تا برای ساخت محصولات بادی گزینه خوبی باشد . طراحی چرمی رویه می تواند از سر خوردن جلوگیری کرده و ضخامت پی وی سی را افزایش دهد . رنگ محصول کاملا ثابت بوده و در دراز مدت و در استفاده در فضاهای باز نیز تغییر رنگ نمی دهد .

راه اندازی و نگهداری تشک روی آب بیضی اینتکس

برای راه اندازی سریع و راحت تر تشک روی آب بیضی اینتکس ، در کنار محصول پمپ بادی از نوع دستی قرار گرفته است که دارای سری سوزنی بوده که می توانید با اتصال آن به بدنه تشک بادی روی آب ، با تلمبه زدن سریع تر تشک بادی را راه اندازی و استفاده کنید . توصیه می شود که از تشک روی آب بیضی اینتکس در آب های کم عمق و ساکن مانند استخر ها استفاده کنید . استفاده از این محصول برای رودخانه اصلا توصیه نمی شود . توجه داشته باشید که برخوردی میان محصول با اجسام تیز و سطوح زبر صورت نپذیرد چرا که سبب آسیب دیدن خواهد شد .

آسیب ها و تعمیرات تشک روی آب بیضی اینتکس

عمدتا آسیب هایی که برای تشک های بادی روی آب اتفاق می افتد ، می توان به سوراخ های جزئی و بعضا پارگی های وسیع اشاره کرد که اغلب پارگی ها و سوراخ شدگی های جزئی قابل رفع بوده و ممکن است آسیب های وسیع نیز به صورت تخصصی تعمیر پذیر باشند . برای اینکار برچسب هایی طراحی شده است که برای تعمیرات و پنچرگیری محصولات بادی می باشد . شما می توانید در کنار خرید تشک بادی روی آب خود ، این برچسب ها را نیز خریداری کنید . عمدتا در کنار برخی از محصولات این برچسب ها توسط شرکت قرار داده شده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...