تشک روی آب طرح بستنی

intex 58755

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
370,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب طرح بستنی از سری محصولات جدید کمپانی اینتکس می باشد که از طراحی بسیار زیبا مدرنی برخوردار است. ابدنه این محصول از لایه های فوق العاده ضخیم وینیل ساخته شده است که در برابر فشار و ضربه مقاومت خوبی دارد با این وجود لازم است از فشار آوردن به یک نقطه از بدنه محصول خودداری کنید. این محصول توانایی تحمل وزن تا 80 کیلوگرم را داشته پو رنگ بندی بدنه آن قرمز - نارنجی - زرد و آبی می باشد. طول تشک برابر با 178 و عرض تشک نیز برابر با 77 سانتی متر می باشد و طبق اعلام اینتکس برای استفاده افراد با سنین بالای 14 سال مناسب است.

تشک بادی روی آب اینتکس ، با توجه به ساختار پهن و ضخامت خوبی که محفظه آن دارد می تواند شناوری بسیار خوبی را بر روی آب داشته و همچنین تعادل خود را حفظ کند ، تا بتوانید با آرامش خاطر بر روی تشک دراز کشیده و بر روی آب شناور بمانید . حجم بسته بندی کوچک محصول در کنار وزن سبک آن ، باعث شده است تا بتوانید به راحتی تشک بادی روی آب خود را حتی در سفر ها نیز استفاده کنید . توجه داشته باشید که تشک بادی برای آب های خروشانی همچون رودخانه مناسب نمی باشد .

 نوع مستطیلی
 طول 178 سانتي متر
 عرض 77 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 500 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح بستنی از جدید ترین طراحی های شرکت اینتکس برای تولید تشک های بادی روی آب می باشد که به صورت کاملا جذاب به صورت بستنی میوه ای که قسمتی از آن نیز گاز زده شده است تولید شده است . اینتکس همواره سعی کرده تا تشک های بادی روی آب را در تنوع بسیار بالا تولید کند ، به طوریکه می توانید انواع تشک های بادی دیگری را که با طراحی بستنی های مختلف تولید شده اند . در این بخش قصد داریم تا ویژگی ها و مشخصات تشک بادی روی آب طرح بستنی را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان معرفی کنیم .

جنس تشک روی آب طرح بستنی

اینتکس برای تولید تشک بادی روی آب طرح بستنی از وینیل استفاده کرده است ، وینیل در واقع همان پی وی سی است که ممکن است در مطالعه مشخصات با آن برخورد داشته باشید . پی وی سی ها از سری مواد لاستیکی با انطعاف بسیار بالا می باشد که به دلیل استفاده مواد غیر شیمیایی کاملا ضد حساسیت هستند ، از این رو intex برای ساخت این تشک بادی روی آب از آن استفاده کرده است . بنابراین در برخورد بدنه با بدن انسان حساسیت های پوستی ایجاد نخواهد شد . همچنین این جنس در برابر رطوبت و نور خورشید مقاوم است . پس در صورت استفاده مداوم از آن در استخر ها هیچ آسیبی به بدنه وارد نخواهد شد .

ویژگی های تشک روی آب طرح بستنی

یکی از سوالات متداولی که بسیاری از خریداران نسبت به تشک های بادی روی آب دارند این است که آیا می توان به صورت دائم و دراز مدت از تشک های بادی استفاده کرد ؟ همانطور که در پاراگراف قبل اشاره شد بدنه تشک بادی روی اب در برابر رطوبت مقاوم است ، بنابراین در صورت استفاده مداوم از تشک در آب ، هیچگونه آسیب یا پوسیدگی در بدنه ایجاد نخواهد شد . همچنین وینیل در برابر اشعه های مضر و مخرب خورشیدی نیز مقاوم است ، از این رو حرارت و نور آفتاب نیز آسیبی نخواهند رساند . اما توصیه می شود تا در صورت عدم استفاده از تشک بادی آن را جمع کرده یا در سایه قرار دهید .

طراحی مواج تشک روی آب طرح بستنی

اینتکس سطح تشک بادی روی آب طرح بستنی را به صورت مواج ایجاد کرده است ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید سطح تشک به صورت برجسته و به صورت موازی طراحی شده است ، این نوع ساختار می تواند انعطاف تشک را افزایش دهد تا در صورتی که بر روی تشک دراز می کشید حس بهتری را داشته باشید ، همچنین این نوع ساختار می تواند از لغزش بدنه بکاهد تا اینچنین به راحتی بتوانید بر روی تشک بنشینید یا دراز بکشید . ابعاد محصول می تواند مساحت کافی را در اختیار هر فردی قرار دهد . طول و عرض استاندارد تشک می تواند برای بزرگسالان نیز فضای کافی را داشته باشد .

تعمیرات تشک روی آب طرح بستنی

اینتکس به خوبی و به صورت مهندسی شده تشک بادی روی آب طرح بستنی را تولید کرده است به طوریکه تشک می تواند بسیار خوب بر روی آب تعادل را حفظ کند . این محصولات قابلیت تعمیر دارند ، لذا به همین منظور شرکت اینتکس برچسب هایی را با عنوان برچسب تعمیرات مخصوص محصولات بادی و تشک بادی روی آب ارائه کرده است که می توانید با استفاده از آن ها سوراخ های ایجاد شده را تعمیر کنید . در این بسته ها تعدادی لیبل یا برچسب و چسب مخصوص مایع قرار دارد که می توانید از آن استفاده کنید . تعدادی از این برچسب ها در داخل جعبه محصول موجود می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...