تشک روی آب لبه دار دو نفره

bestway 43045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب لبه دار دو نفره یکی از محصولات جذاب شرکت بست وی می باشد که ظاهر منحصر به فردی دارد. شکل ظاهری آن به گونه ای طراحی شده است که دارای فرو رفتگی ها و رویه متورم بوده که مصرف کننده راحتی فوق العاده ای را  در ان تجربه می کند. رنگ این محصول دلفینی براق بوده و در داخل آن از طرح لیوان های رنگی بفنش ، زرد و نارنجی الگو براری و استفاده شده است. یکی از خصوصیات این محصول داشتن محفظه نگهدارنده لیوان یا نوشیدنی می باشد. هم چنین دارای محل نگهداری تنقلات بوده که یکی دیگر از امکانات خاص این محصول است. دو دستگیره قوی نیز در جلوی این تشک تعبیه شده که امنیت را افزایش داده است. جنس این کالا از نوع وینیل بوده که مقاومت بی نظیری دارد. همچین این تشک برای استفاده همزمان دو نفر نیز مناسب است. وزن این تشک 3.725 کیلو گرم بوده که به راحتی می توانید آن را حمل و جا به جا کنید. هم اکنون این محصول بی نظیر را می توانید از فروشگاه تهران اینتکس خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 طول 216 سانتی متر
 عرض 178 سانتی متر
 تحمل وزن 160 کیلوگرم
 ظرفیت 2 نفر
 جنس رویه وینیل دو لایه
 شرکت سازنده بست وی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپخیر
نوع پمپ -
 وزن -
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای دو دستگیره قوی
 دارای محفظه تنقلات و جا لیوانی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک روی آب لبه دار دو نفره

تشک روی آب لبه دار دو نفره را می توان یکی از تشک های ر.ی اب جذاب و خاص نامگذاری کرد که قطعا به دلیل طرح و نقش خوبی که دارد سبب شده تا بتوانید با خیال راحت این محصول فوق العاده را خریداری نمایید. دارا بودن خصوصیاتی همچون مقاومت بالا ، زیبایی در طراحی و راه اندازی ساده این محصول از خصوصیات بارزی است که این تشک روی اب داراست. ما نیز سعی داریم تا در ادامه این مقاله برای افرادی که قصد خرید و انتخاب این تشک روی اب را دارند به صورت کامل به شرح این محصول بپردازیم...

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین عاملی که در خرید و انتخاب هر محصولی تاثیر گذار است بحث شکل و شمایل و چگونگی شکل گرفتن و تولید ان محصول است که از نظر نوع طراحی به این مسئله می توان اشاره کرد. در همین رابطه نیز می توانیم عنوان کنیم که نوع طراحی این تشک روی آب سبب شده تا با یکی از خاص ترین تشک های روی اب بازار مواجه شویم. در همین رابطه بحث اول در خصوص کف این تشک روی اب می باشد. ساختار لیوانی شکل و رنگارنگی که این محصول داراست باعث شده تا کف این محصول هم نرم و راحت بوده و هم جلوه بی نظیری را به این محصول بخشیده است. بحث بعدی دور تا دور و در واقع کناره های این تشک روی اب می باشد. این مناطق با بهره گیری از رنگ دلفینی شکل گرفته و به صورت شفاف و ضخیم موجود می باشد که در کنار زیبایی ، مقاومت مناسبی را هم از خود به نمایش گذاشته است. هم چنین طراحی منعطف و دارای شیار و پستی و بلندی این محصول هم باعث خاص تر شدن این بخش گردیده است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که یکی از ویژگی های مهم این تشک روی اب که ان را با نمونه های مشابه دیگر متفاوت کرده است بحث دارا بودن جا لیوانی و یا جای تنقلات است که در کنار این محصول به وضوح قابل رویت بوده و یک آپشن ویژه به شمار می رود.

کیفیت و جنس بدنه

شرکت بست وی همواره سعی کرده تا محصولاتی با کیفیت بالا و با جنس مقاومی را به دست مشتریان خود برساند و در همین راستا نیز همواره قدم برداشته است. در همین رابطه باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول با بهره گیری از جنس رویه وینیل دو لایه به گونه ای شکل گرفته که با خیال راحت می توانید از دارا بودن این محصول لذت ببرید و نگران اسیب های احتمالی ان نباشید. هم چنین بهره گیری از کف باجنس PVC دو لایه هم از دیگر مواردی است که باید تاکید و اشاره ویژه ای به ان داشته باشیم.

نحوه راه اندازی

این سوال در اکثر ذهن ها وجود دارد که به چه صورت می توان این تشک روی اب را راه اندازی و باد کرد؟ در پاسخ به این سوال نیز می توان خاطر نشان کرد با استفاده از یک عدد پمپ باد این کار به سادگی هر چه تمام تر انجام می شود. حال شما با توجه به خصوصیات این محصول میتوانید مشاهده کنید که این تشک روی اب دارای پمپ باد نمی باشد. همین عامل باعث می شود تا شما نیاز به خرید جداگانه یک پمپ باد فکر کنید. حالت کلی راه اندازی این محصول نیز به صورتی است که از طریق دریچه باد موجود بر روی این محصول به سادگی می توانید این پروسه را سپری کرده و با خیال راحت و در مدت زمان کوتاهی از این محصول بهره مند شوید.

شیوه های مراقبت از محصول

تمامی محصولات بادی یک سری اصول را دارا می باشند که با رعایت صحیح و اصولی این موارد شما می توانید به بهترین شکل ممکن از ان مراقبت نموده و سلامت ان را سالیان سال تضمین کنید. در رابطه با این تشک روی اب هم می توان عنوان کرد که گام نخست مطالعه کامل دفترچه راهنمای این محصول است که پیشنهاد می کنیم به صورت کامل ان را مطالعه نمایید. پس از ان نیز سعی کنید تا با خیال راحت از مواردی همچون نزدیک کردن و فرو کردن اشیا و وسایل نوک تیز و داغ ، پرتاب وسایل سنگین ورن به سمت این محصول و هم چنین پریدن و جامپینگ از ارتفاع بر روی این تشک روی اب اجتناب کنید.

نحوه خرید

با توجه به توضیحاتی که در خصوص این محصول به شما ارائه دادیم و در صورتی که رضایت کامل از این محصول دارید می توانید به سادگی و در کمترین زمان ممکن این تشک روی اب را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...