تشک روی آب منعطف

bestway 43107

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,820,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب منعطف محصول شرکت بست وی می باشد که از طراحی جدید و متفاوتی برخوردار است. این تشک بادی با طراحی مدرن خود از دو پایه بهره مند است که در ابتدا حالت مسطح رویه را به همراه دارد. اما با استفاده شخص از آن بخش میانی کمی ارتفاع خود را از دست داده  و حالت منعطفی به خود میگیرد که استفاده طولانی مدت از آن را ممکن می کند. این محصول را می توان با استفاده از پمپ باد دستی و یا برقی به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی باد کرده و آماده استفاده کنید .

به دلیل تحمل وزن 90 کیلوگرمی این محصول و ابعاد مناسب آن می توان این کالا را هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب دانست . بنابراین اگر وزن بیشتری دارید نیاز است تا مدل های دیگری را انتخاب کنید . همچنین این محصول یعنی تشک روی آب منعطف برای استفاده یک نفره طراحی شده است که می توانید مدل های دو نفره آن را نیز خریداری کرده و از آن ها به صورت دو نفره استفاده نمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از تشک بادی روی آب خود ، توصیه می کنیم که بخش نقد و بررسی را مطالعه کنید .

ویژگی های تشک روی آب منعطف

ویژگی های بسیار خوبی که تشک روی آب منعطف دارد ، موجب شده است تا این محصول کاملا مسافرتی باشد . حجم بسته بندی تشک روی آب منعطف بسیار کوچک است بنابراین حمل و نقل آن ساده بوده و حتی می توانید در سفر نیز آن را به سادگی در ماشین قرار داده و با خود ببرید . همچنین در کنار حجم کوچک ، وزن این محصولات نیز کم است چرا که بیشتر حجم آن را باد تشکیل داده است و بدنه آن نیز از لایه های نازکی برخوردار بوده که وزن چندان زیادی ندارند . همچنین این محصولات بسیار مقاوم در برابر تمامی شرایط مختلف هستند و عواملی همچون رطوبت نیز به آن آسیبی وارد نمی کند . چرا که جنس تشک روی آب منعطف از بهترین مواد است . در همین رابطه نیز در قسمت نقد و بررسی و در بخش جنس بدنه ، توضیحات کاملی ارائه شده است .

نگهداری و طرز استفاده از تشک روی آب منعطف

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد ، نگهداری از تشک ساده بوده و عواملی را بایستی برای جلوگیری از آسیب دیدگی در نظر بگیرید که از مهم ترین آن ها می توان به عدم برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه محصولات بادی اشاره کرد که سبب سوراخ شدن آن خواهد شد . راه اندازی تشک ساده بوده و در کنار از 10 دقیقه می توانید آن را راه اندازی کنید .

توصیه مهم این است که پس از استفاده از تشک آن را بر روی طناب پهن کنید تا به صورت طبیعی خشک شود . اگر از تشک برای مدت کوتاهی استفاده نمی کنید و هنوز باد آن را تخلیه نکرده اید ، بهتر است محصول را در سایه قرار دهید . استفاده از این تشک تنها در آب های کم عمق و ساکن و بدون جریان توصیه می شود که می توان به آب دریاچه ها ، استخر ها و ... استفاده کرد . استفاده از تشک روی آب منعطف در دریا یا روخانه ها توصیه نمی شود . 

تعمیرات و پنچرگیری تشک روی آب منعطف

از خصوصیات و ویژگی های بسیار عالی که تشک روی آب منعطف دارد می توان به قابلیت تعمیر آن ها اشاره کرد که به سادگی می توانید محصول خود را با برچسب های تعمیراتی ، پنچرگیری کنید . در کنار تشک روی آب منعطف برچسب تعمیرات موجود است که برای تعمیرات نیاز است تا مقداری از برچسب را برش داده و بر روی قسمت آسیب دیده بچسبانید و سپس آن را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید ، زیرا تحت فشار قرار دادن محل تعمیر شده می تواند به بهتر چسبیده شدن لیبل کمک کرده و تعمیر بهتری را داشته باشید . 

جمع بندی

در رابطه با تعمیرات تشک روی آب منعطف شما می توانید از فروشگاه تهران اینتکس نیز برای پنچرگیری کمک بگیرید . فروشگاه تهران اینتکس به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی محصولات بادی در ایران ، خدماتی را نیز برای مشتریان خود نظیر تعمیرات محصولات بادی فراهم کرده است که می توانید از آن استفاده نمایید .

شما می توانید به صورت حضوری محصول آسیب دیده خود را تحویل فروشگاه داده و یا آن را پست کنید تا روند تعمیرات شما انجام شود . بهتر است قبل از ارسال محصول خود ، با مشاورین تماس گرفته و نوع آسیب دیدگی و وسعت آن را در میان بگذارید تا در صورت امکان تعمیرات شما انجام شود .

نوع مستطیلی
 طول 177 سانتي متر
 عرض 94 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 2500  گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای سطح موازی
 مناسب تمام سنی
دارای بدنه منعطف
 بدنه دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک روی آب منعطف از محبوب ترین مدل های طراحی شده شرکت بست وی آمریکا می باشد که با طراحی بی نظیر و متفاوت خود توانسته تشک های بسیار نرم و فرم پذیری برای استراحت کردن و تفریحات بر روی آب ها باشد . شناور ماندن بر روی آب می تواند برای هر سنی لذت بخش باشد که شرکت های سازنده محصولات بادی به دلیل شناوری خوب این محصولات ، تشک هایی را طراحی کردند که با شناور ماندن بسیار خوب بر روی آب ، بستر را برای تفریحات آبی فراهم کنند . تنوع در این محصولات بسیار زیاد بوده که هر یک از آن ها با توجه به ساختاری که دارند از ویژگی های متفاوتی نیز برخوردار است . در ادامه شما را بیشتر با این محصول پر فروش آشنا خواهیم کرد .

در خرید تشک بادی روی آب به چه نکاتی توجه کنیم ؟

در خرید تشک بادی روی آب نیاز است تا به یک سری از نکات مهم توجه داشته باشید تا اینچنین بتوانید مناسب ترین تشک را بر اساس نیاز خود خریداری کنید . به عنوان مثال در خرید تشک بادی روی آب ، بایستی به ابعاد محصول و تحمل وزن آن دقت داشته باشید تا با توجه به رده سنی و وزنی که دارید ، شرایط امکان استفاده از را داشته باشید . با توجه به ابعاد بزرگ 177 در 94 سانتی متری این تشک ، فضای کافی برای استراحت کردن وجود دارد ، با این وجود که تحمل وزن تشک نیز 90 کیلوگرم است ، بنابراین اگر وزنی کمتر از 90 کیلوگرم دارید به بهترین شکل می توانید از تشک روی آب منعطف استفاده کرده و لحظات خوشی را با استفاده از محصول رقم بزنید . فاکتور های دیگر در انتخاب زیبایی ، طراحی و ساختار ، کیفیت و جنس بدنه محصول است که در بخش های بعدی به آن می پردازیم .

طراحی و ساختار تشک روی آب منعطف

شرکت بست وی با توجه به داشتن خلاقیت و نوآوری های جدید ، همواره سعی کرده است تا تنوع محصولاتی خود را افزایش دهد ، از این رو تشک روی آب منعطف را ایجاد کرد که در مقایسه با سایر تشک ها از طراحی کاملا منحصر به فرد برخوردار است . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این تشک از یک سطح صاف بادی که به عنوان تشک در نظر گرفته شده است ، تشکیل شده که بخش زیرین آن دارای دو استوانه افقی بادی می باشد که این طراحی موجب شده است تا در هنگام استفاده از تشک بر روی آب ، کناره های تشک ارتفاع بیشتری داشته باشند و تشک حالتی قوس دار به خود بگیرد ، تا اینچنین سطح آرگونومیک تر و بهتری را برای استراحت کردن و ریلکس کردن بر روی آب ایجاد کند . از این رو سر و پاهای شما کمی بالاتر از میان تنه قرار خواهد گرفت . سطح تشک نیز به صورت مواج طراحی شده است که انعطاف پذیری و فرم پذیری عالی را به تشک بخشیده است .

جنس تشک روی آب منعطف

جنس بدنه تشک روی آب منعطف از وینیل  تشکیل شده است . ضخامت لایه های استفاده شده در ساخت این تشک بالا بوده و لازم به ذکر است که تمامی بخش های آن از وینیل ساخته شده است. وینیل که نام های دیگری همچون پی وی سی و پلاستیک طبیعی دارد ، بسیار انعطاف پذیر بوده و قدرت کشسانی بالایی دارد ، از این رو از مناسب ترین اجناس برای ساخت محصولات بادی است .

از سوی دیگر به دلیل عدم حساسیت پوستی آن به دلیل عدم استفاده از مواد شیمایی و سمی باعث شده است تا اغلب تولید کنندگان از این جنس برای ساخت محصولات بادی مرتبط با انسان استفاده کنند . از سوی دیگر وینیل ویژگی های دیگری همچون ضد آب بودن را داراست که کاملا آن را مناسب برای ساخت تشک روی آب منعطف کرده است .

راه اندازی تشک روی آب منعطف

برای استفاده از تشک روی آب منعطف نیاز است تا در ابتدا آن را راه اندازی کنید . بدین منظور تشک را از کارتن خارج کرده و بر روی سطحی تمیز و عاری از سنگ ریزه پهن کنید ، پس از آن می توانید با تهیه پمپ باد و یا به هر طرق دیگری ، تشک را راه اندازی کنید ، برای راه اندازی دریچه های بادی در بدنه محصول تعبیه شده است که از آن طریق اقدام نمایید .

میزان باد تشک نباید بسیار زیاد باشد تا به لایه های بدنه آسیبی وارد نشود ، همچنین باد کم نیز چندان خوب نیست . اگر از پمپ های باد برقی و کمپرسور ها استفاده می کنید ، دقت داشته باشید که فشار باد به محصول آسیب وارد نکند زیرا بدنه محصولات بادی آسیب پذیر است ، البته تشک روی آب منعطف قابل تعمیر بوده و می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نمایید .

بهترین برند های تولیدی تشک بادی روی آب

در بخش های قبلی اشاراتی به برند تولیدی تشک روی آب منعطف شد ، اما در این بخش قصد داریم تا شناخته شده ترین و بهترین برند های تولیدی محصولات بادی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در صورت خرید محصولات بادی بتوانید با در نظر داشتن برند تولیدی ، مناسب ترین و بهترین خرید را انجام دهید . از جمله برند های پر فروش و شناخته شده دنیا در تولید تشک بادی روی آب می توان به برند هایی همچون بست وی ، اینتکس و جیلانگ اشاره کرد که بیش از هر تولیدی و شرکت دیگری پر آوازه بوده و بهترین و مناسب ترین تشک ها را تولید می کنند .

دو برند اینتکس و بست وی ، برند های آمریکایی به شمار می آیند که در واقع از رقبای سرسخت یکدیگر نیز در این امر هستند ، هر دو برند نام برده از سابقه کاری بسیار خوبی برخوردار بوده و بهترین و با کیفیت ترین تشک های بادی روی آب را تولید می کنند که به واسطه محبوبیت و کیفیت بالای آن ها ، فروشگاه تهران اینتکس نیز بیشتر محصولات بادی خود را از این برند های معتبر موجود کرده است تا مشتریان گرامی بتوانند با اطمینان بیشتر محصولات بادی خود را خریداری کنند .

برند های نام برده همچنین در زمینه ساخت تشک های بادی خانگی و کمپینگ را نیز دارند که این نوع از تولیدات آن ها نیز بسیار موفق ظاهر شده است . شرکت جیلونگ نیز یک شرکت چینی در زمینه تولید محصولات بادی و تشک بادی روی آب می باشد که بسیار شناخته شده است و محصولاتی با کیفیت را تولید و روانه بازار می کند .

مناسب ترین پمپ باد برای راه اندازی تشک بادی روی آب

تشک روی آب منعطف همانطور که می دانید به صورت بادی طراحی شده است ، بنابراین برای استفاده از محصول نیاز است تا آن را راه اندازی کنید . برای راه اندازی توصیه می شود که از پمپ های باد استفاده کنید تا روند راه اندازی سریع و راحت تر شود ، بنابراین شاید این سوال برای شما ایجاد شود که مناسب ترین پمپ باد برای راه اندازی تشک بادی روی آب کدام است ؟ تنوع در پمپ های باد بسیار زیاد بوده که می توان از محبوب ترین آن ها به پمپ های باد برقی ، فندکی ، شارژی ، پدالی و دستی اشاره کرد .

با توجه به اینکه تشک های بادی روی آب در اغلب اوقات در سفر ها و ... استفاده می شود ، مدل های غیر برقی مانند پمپ باد دستی و پدالی مناسب تر هستند ، زیرا نیازی به برق نداشته و در هر جایی می توانید از آن ها استفاده کنید . همچنین پمپ های باد ضعیف تر آسیبی را به محصول بادی وارد نمی کنند . پمپ های باد برقی نیز عمدتا برای محصولات بادی بزرگ تر به مانند تخت خواب های بادی قابل استفاده هستند که البته دریچه تخلیه باد موجود در تخت و همچنین نوع پمپ آن می تواند از آسیب دیدن تخت بادی جلوگیری کند .

به همین دلیل بایستی در هنگام راه اندازی محصولات بادی خود با پمپ های باد برقی ، به میزان باد توجه داشته باشید . دو مدل فندکی و شارژی نیز از انرژی برق استفاده می کنند اما قدرت مخربی ندارند . مدل فندکی با اتصال به جا فندکی ماشین و مدل شارژی نیز با باتری شارژی خود عملیات پمپاژ باد را انجام خواهد داد . پمپ باد پدالی نیز همانظور که مشخص است با کمک پا پمپاژ را انجام می دهد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...