تشک روی آب یک نفره مواج جیلونگ

jilong 122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
545,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب یک نفره جیلونگ محصولی برای تفریحات آبی در آب های ارام و کم عمق بوده که بیشتر برای استراحت های سطحی و دراز کشیدن بر روی آن تولید شده است. کالایی که ساخته شده از جنس PVC با روکش های طرح چرم و شفاف بوده که به خوبی در برابر فشار و دمای آب مقاومت خواهد کرد. این کالا طراحی بسیار جالبی داشته که رویه آن از 18 حفره با طراحی مواج بهره مند است. در درون این حفره ها از پلاستیک فشرده پوشانده شده که مانند لیوان های پلاستیکی می باشند. اما قسمت فوقانی آن یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا هنگام دراز کشیدن بر روی آن احساس راحتی بالایی را داشته باشید. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول تحمل وزن 80 کیلوگرمی برای استفاده تمامی سنین می باشد. این کالا از یک برچسب تعمیرات نیز بهره مند است.

  • تشک روی آب یک نفره مواج جیلونگ
  • طول: 190 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • تحمل وزن: 80 کیلوگرم
  • دارای 18 حفره در نشیمنگاه
  • دارای بالش بادی سرخود
  • کد محصول: jilong 122

تشک روی آب یک نفره مواج جیلونگ از سری تشک های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که به دلیل طراحی زیبا و متفاوت خود توانسته به فروش فوق العاده ای دست یابد . این محصول از پی وی سی با رویه طرح چرم و شفاف تهیه شده که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار بوده و به سادگی دچار اسیب دیدگی نخواهد شد . سطح آن نیز به صورت مواج بوده و بدن شما را در موقعیت مطلوبی قرار خواهد داد . در ادامه این مقاله به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک روی آب همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

اولین نکته ای که در هنگام خرید محصولات نظر ما را به خود جلب می نماید شکل ظاهری و نوع طراحی آن می باشد . این محصول کاملا متفاوت از محصولات دیگر ساخته شده و توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید . این تشک به صورت مستطیل طراحی شده و رویه ای مواج دارد که حفره هایی روی آن تعبیه شده که با پلاستیک هایی نرم و زیبا پوشانده شده است . این امر علاوه بر افزایش زیبایی ، موجب شده تا بدن در بهترین وضعیت قرار گرفته و دچار تعریق و نیز درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت نشوید . در قسمت بالایی آن نیز به منظور ایجاد هرچه بیشتر راحتی شما یک بالش بادی سرخود برای آن در نظر گرفته شده است که در حین راه اندازی محصول به صورت خودکار شکل می گیرد . رنگ آن نیز آبی بوده و رنگ هایی زیبا به صورت پراکنده روی سطح آن قرار گرفته است .

جنس بدنه

علاوه بر طراحی جنس بدنه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . زیرا این موضوع تاثیر چشمگیری بر کارایی و طول عمر محصول خواهد داشت . این تشک از پی وی سی با رویه طرح چرم تهیه شده که در برابر پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . علاوه بر این از انعطاف بالایی برخوردار بوده و در هنگام جمع کردن به کوچک ترین سایز ممکن تبدیل می شود .

ابعاد و وزن و تحمل وزن

این تشک به صورت مستطیل طراحی شده و دارای طول 190 سانتی متر و عرض 70 سانتی متر می باشد که دارای فضای کافی بوده و در عین حال دارای حجم مناسبی نیز می باشد .این محصول بسیار سبک بوده و می توان آن را به راحتی حمل و جا به جا نمود و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم را تحمل نماید که این امر نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد و برای استفاده بزرگسالان بسیار ایده آل می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که ذکر شد این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد اما به جهت افزایش طول عمر آن می بایست از برخورد اشیاء تیز به آن جلو گیری نمایید . در صورت بروز آسیب دیدگی نیز می توانید با استفاده از برچسب تعمیراتی که همراه آن دریافت خواهید نمود ، آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید .

جمع بندی

تشک روی آب یک نفره مواج جیلونگ با بدنه ای از جنس پی وی سی بسیار مقاوم بوده و نیز از انعطاف مطلوبی برخوردار می باشد . وزن آن نیز اندک بوده و در عین حال قادر ایست تا وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را تحمل نماید . سطح آن نیز به صورت مواج طراحی شده و با استفاده از بالش سرخودی که برای آن تعبیه شده است بدن شما را در بهترین موقعیت قرار می دهد . برای خرید این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...