تشک روی اب بادی یکنفره

58841 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب یک نفره بادی اینتکس از دیگر تشک های سبک و طرح دار که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که با ابعاد خود از ظرفیت یک نفره بهره می برد. این تشک در قسمت فوق خود یک بالش بادی به صورت سرخود داشته که در احساس راحتی کاربران تاثیر گذار خواهد بود.

 نوع مستطیلی
 طول 185 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 9 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 600 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 دارای سه طرح مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک روی اب بادی  یکنفره  یکی از ابزار ها و وسایل تفریحی بر روی آب است که هواداران زیادی را دارد . از ایت تشک های بادی می توان برای ریلکس کردن ، آفتاب گرفتن استفاده شود . تشک هایی که بر روی آب استفاده می شوند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا در هنگام استفاده فرد را با مشکل مواجه نکنند . این تشک ها در ابعاد و رنگ های متنوعی تولید شده اند که با توجه به رده ی سنی از هم تفکیک می شوند . در ادامه ی این مطلب با نقد و برررسی این محصول قصد داریم تا شما عزیزان و ذوست داران تشک های بادی روی آب راهنمایی کنیم تا با دقت و اطلاع بیشتر از آن اقدام به خرید تشک بادی روی آب خود کنید . در ادامه همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این تشک بادی همانند سایر تشک های بادی روی آب ، بسته به بدن افراد به شکل مستطیل است . طرح های روی این تشک در سه رنگ متفاوت و زیبا ایجاد شده اند که بسیار چشم نواز بوده و در روحیه ی افراد اثر بخش می باشد و موجب شادابی فرد در هنگام استفاده از آن می شود. طول این محصولات به مراتب بیشتر از عرض آن است چرا که برای قرار گرفتن یک فرد تعبیه شده است به گونه ای که وقتی بر روی آب قرار گیرد تعادل به خوبی حفظ شود . قسمت بالایی تشک بادی ، در جایی که سر افراد در آن قرار میگیرد عریض تر از پایین تشک یعنی جایی که پاها قرار می گیرند می باشد. علت آن این است که بالا تنه ی یک فرد همواره بزرگ تر از پاها خواهد بود در نتیجه فضای اشغالی بیشتری را خواهد داشت . پس در هنگام دراز کشیدن دست ها کامل در داخل تشک بادی می ماند . در قسمت بالای تشک بالش بادی سرخودی طراحی شده است که هنگام باد کردن تشک این قسمت نیز راه اندازی می شود . وجود بالش سرخود در این تشک بادی ، افراد را از استفاده ی بالش های دیگر و جداگانه بی نیاز کرده است و فرد هنگام دراز کشیدن و استفاده کردن از تشک بادی احساس راحتی بیشتری می کند. رویه ی این تشک های بادی به پنج قسمت مساوی تقسیم شده اند که سطحی نرم تر را برای افراد به ارمغان آورده و زیبایی آنرا دو چندان کرده است. در قسمتی از تشک بادی دریچه ای قرار دارد که برای ورود و خروج هوا برای راه اندازی استفاده می شود.

جنس بدنه

یکی از نکاتی که همواره باید به آن توجه داشت و حائز اهمیت است جنس و کیفیت بالای این تشک های بادی است ، چرا که وقتی محصولی به خصوص تشک روی آب بادی از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد ، اگر آسیب ببینند ممکن است افراد را با مشکل مواجه کند . پس بنابراین بهتر است در هنگام خرید به این موضوع دقت داشته باشید. جنس بدنه ی این تشک بادی از pvc  فشرده ساخته شده است که یکی از بهترین مواد در تولید تشک های بادی روی آب می باشد . و اکثر تولید کنندگان تشک های بادی از این ماده در تولیدات خود بهره می برند چراکه کیفیت بالایی دارند و بسیار محکم و مقاوم هستند. جنس بخش رویه و بخش کناری این تشک بادی از پی وی سی طرح چرم ساخته شده و همچنین قسمت کف تشک نیز از دولایه ی ضخیم پی وی سی ایجاد شده است که به مراتب استحکام بیشتری را به تشک داده است.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تشک روی آب بادی (طول : 185 سانتی متر ، عرض : 69 سانتی متر و ارتفاع : 9 سانتی متر) می باشد که از ابعاد استاندارد در تولید تشک های بادی روی اب ، برای تمامی سنین تبعیت می کند . وزن کلی این محصول 600 گرم است که محصولی کاملا پرتابل است و می توان به راحتی در هر جایی ، حتی در مسافرت های طولانی نیز آنرا به همراه داشت. وزنی که این تشک بادی می تواند تحمل کند بدون اینکه ذره ای تعادل آن به هم بریزد به 90 کیلوگرم می رسد . با این تفاسیر به راحتی می توان توسط تمامی سنین مورد استفاده قرار گیرد و از یک آفتاب گرفتن خوب بر روی آب لذت ببرند.

سخن پایانی

همانطور در مطالب بالا خواندید می توان به محبوبیت تشک های روی آب بادی پی برد . چرا که وسیله ی بسیار کاربردی و تفریحی است و بستر مناسب برای ریلکس کردن و آفتاب گرفتن بر روی آب های آرام را فراهم کرده است . از این رو فروشگاه اینترنتی اینتکس این محصولات متنوعی از تشک روی آب بادی یکنفره را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا با خرید مطمعن در اسرع وقت محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...