جلیقه شنا بادی بچگانه بست وی

bestway 32069/E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی بچگانه بست وی از سری جلیقه های بادی شنا کودک است که با بهترین سطح کیفی توسط شرکت بست وی تولید شده است ، این جلیقه بادی یکی از ایمن ترین جلیقه های تولید شده و موجود در بازار است که نحوه ساخت آن به صورت دو محفظه ای می باشد ، دارا بودن دو محفظه جداگانه در این جلیقه شنا بادی کودک باعث شده است تا ایمنی آن به مراتب بالا برود ، چرا که در صورت اسیب دیدن یک محفظه و خالی شدن باد آن ، محفظه دیگر از فرو رفتن کودک به داخل آب جلوگیری می کند . این محصول از جنس وینیل رنگی ساخته شده و ضخامت لایه های آن به 0.20 میلی متر می رسد ، از آن جا هم که ساختار این محصول دو لایه است می توان گفت که مقاومت بدنه جلیقه شنا بادی بچگانه بست وی فوق بسیار خوب است . وینیل از مواد غیر سمی و سازگار با محیط زیست ساخته شده و هیچگونه حساسیتی را برای پوست کودک به دنبال نخواهد داشت . طراحی این جلیقه شنا بادی به گونه ای است که کودکان سنین 3 الی 6 سال می توانند از آن استفاده کنند ، هر کودک می تواند به نسبت اندام خود قفل و تسمه جلیقه شنا بادی را ریگلاج کرده و محکم کند . حجم و وزن کم بسته بندی این جلیقه نیز باعث شده است تا محصول محصولی کاملا پرتابل و قابل حمل باشد . فروشگاه intex این محصول را با قیمت ارزان و مناسب به فروش گذاشته و خریداران می توانند برای ثبت سفارش این محصول از سه روش اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری اقدام نمایند .

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 170 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 ضخامت لایه 0.20 میلی متر
 دارای دو قفل پلاستیکی
 دارای دو محفظه باد
 قابلیت تغییر سایز با ریچلاج کردن
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

جلیقه شنا بادی بچگانه بست وی یک محصول بادی شیک و در عین حال با کارایی عالی می باشدکه باعث شده تا مشتری بتواند با در اختیار داشتن این محصول ایمنی فرزند خود را به صورت کامل حفظ کند. در همین راستا قطعا این نکته بسیار مهم خواهد بود که این محصول دارای چه ویژگی هایی است و به چه صورت می توانید این جلیقه شنا را راه اندازی نموده و از آن استفاده کنید. در این مقاله سعی خواهیم کرد که به صورت کامل در خصوص این محصول با شما صحبت کرده و قبل از خرید مشاوره ای کامل از این جلیقه را در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید..

شیوه طراحی و ساخت محصول

یکی از موارد مهمی که در محصولات بادی کودکان اثرگذار بوده بحث شیوه طراحی ان محصول می باشد. در واقع خانواده ها در هنگام خرید باید به این مسئله توجه داشته باشند که محصولی را برای خرید انتخاب کنند که هم از نظر ظاهری و هم از نظر طراحی بتواند به بهترین شکل ممکن مورد توجه فرزند آن ها قرار گیرد. در رابطه با طراحی این جلیقه شنا قطعا می توان به نکات جالبی اشاره کرد که وجود این موارد باعث شده تا خانواده ها با آسودگی خاطر دست به خرید این محصول بزنند.

در نگاه اول شما می توانید مشاهده کنید که شرکت بست وی سعی کرده تا به بهترین شکل ممکن محصولی را به دست مشتری برساند که کودک به صورت کامل بتواند در داخل این جلیقه نجات جای گرفته و از مزایای آن استفاده کند. در واقع این جلیقه نجات دقیقا با بهره گیری از طراحی شیک و شاید تا حدودی ساده باعث شده تا در عین داشتن زیبایی ، کارایی فوق العاده ای را هم از خود به نمایش بگذارد. در همین راستا شما می توانید مشاهده کنید که جلیقه شنا بادی بچگانه بست وی به صورت یکدست زرد رنگ طراحی و تولید شده و این رنگ زرد باعث شده تا شما بتوانید یک طراحی شیک و زیبا را در اختیار داشته باشید.

بر روی بدنه این جلیقه نجات شما می توانید مشاهده کنید که طرح نخل در کنار ستاره و چندین دایره با ابعاد و رنگ بندی جذاب دیده می شود که این عامل باعث شده تا بدنه اصلی این جلیقه نجات از سادگی خارج شود. هم چنین طراحی این محصول به گونه ای است که کودک به راحتی می تواند درون این جلیقه نجات جای گرفته و از ویژگی های این محصول به بهترین شکل ممکن استفاده کند. بهره مندی از دو قفل پلاستیکی در ناحیه جلویی این جلیقه نجات هم از دیگر خصوصیات فوق العاده ای است که در جهت ایمنی هر چه بیشتر کودک تعبیه شده است.

جنس و کیفیت محصول

در رابطه با جنس و کیفیت این محصول هم می توان به نکات جالب توجه ای اشاره کرد. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد که این بدنه فوق العاده مقاوم و مستحکم بوده وقطعا به راحتی آسیب نخواهد دید. در واقع این بدنه به گونه ای شکل گرفته است که اگر یک سری مراقبت ها را به کودک خود بیاموزید به هیچ عنوان دچار آسیب نخواهد شد و سالیان سال قابلیت استفاده به صورت صحیح و سالم را دارا خواهد بود. علاوه بر این ها دو قفل ناحیه جلویی این جلیقه نجات از نوع پلاستیکی طراحی شده است که این دو نیز مقاومت خوبی را دارا هستند. هم چنین در رابطه با ضحامت لایه های این محصول نیز باید عنون کنیم که این جلیقه نجات دارای لایه های 0.20 میلی متری می باشد که قطعا نشان از ضخامت مناسب این محصول دارد.

ابعاد ، وزن و دیگر ویژگی های محصول

در رابطه با ابعاد این محصول باید به این مسئله اشاره کنیم که این جلیقه نجات در ابعاد 41 در 30 سانتی متر طراحی و تولید شده است که این مقدار قطعا ابعادی کوچک بوده و مناسب برای کودکان سنین 3 تا 6 سال می باشد. این جلیقه نجات تنها دارای 170 گرم وزن خواهد بود که این مقدار وزن باعث شده تا بتوانید به راحتی آن را حمل و نقل نموده و در مواقع مورد نیاز از ان استفاده کنید. در کنار این موارد شما قابلیت تغییر سایز و ابعاد این محصول را هم با توجه به سایز و قد و وزن فرزند خود می توانید تغییر دهید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول از دو محفظه باد تشکیل شده است که به ساده ترین شکل ممکن می توانید اقدام به راه اندازی این محصول به وسیله یک پمپ باد کنید.

تمامی این موارد نشان می دهد که جلیقه شنا بادی بچگانه بست وی یک کالای فوق العاده خاص خواهد بود که می تواند گزینه ای مناسب و ایده آل برای کودکان خصوصا افرادی که می خواهند شنا یاد بگیرند باشد. این محصول را هم اکنون می توانید از طریق سایت فروشگاه اینتکس در ایران با قیمتی ارزان تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...