جلیقه شنا بادی زرد رنگ سری B

bestway 93515

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
235,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی زرد رنگ سری B از جمله جلیقه های شنای بادی تولید شده توسط شرکت بست وی با کیفیت بالا می باشد . این جلیقه ی شنا سری B می باشد به این معنی که کودک شما ابتدا باید از جلیقه های شنای سری A که دارای حلقه های شنای شورتی نیز می باشد استفاده کند و بعد به مرحله ی استفاده از این جلیقه برسد . رنگ این محصول زرد می باشد که حروف انگلیسی نیز بر روی آن بصورت طرح دار چاپ شده است . جنس این محصول وینیل می باشد که با ضخامت 0.25 میلی متری کیفیت قابل قبولی را برای جلیقه های شنا ی کودک دارد . وزن تقریبی این جلیقه 300 گرم می باشد که شامل 3 محفظه ی باد هست و می تواند کودک شما را به خوبی بر روی آب نگه دارد و در هنگام آسیب دیدن یکی از بخش های این جلیقه و خالی شدن باد آن سایر قسمت ها بدن کودک شما را بر روی آب نگه می دارد . این جلیقه ی شنا مناسب برای کودکان بین سنین 3 تا 6 سال می باشد . دوبند در جلوی این جلیقه وجود دارد که برای بسته شدن این جلیقه از آن استفاده می شود.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل براق
 تعداد محفظه باد 3 (به علاوه یقه)
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 300 گرم
 سایز بندی -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

جلیقه شنا بادی زرد رنگ سری B یکی از برترین و با کیفیت ترین جلیقه شنا بادی می باشد که توسط برند بست وی تولید و روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این جلقه شنا بادی به رنگ زرد می باشد که بر روی بدنه آن حروف اینگلیسی با فونت زیبا حک شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید جلیقه شنا بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل جلیقه شنا بادی زرد رنگ سری B همراه ما باشید .

جلیقه شنا بادی کودک بست وی

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی ساختار این جلیقه شنا بادی به صورت سه تکه به همراه یقه می باشد که اطمینان خاطر شما را از این محصول به طور کلی بالا می برد زیرا به هنگام خالی شدن باد یک قسمت از آن ، سایر قسمت ها قابلیت مهار کردن وزن را دارند که این امر نشان از طراحی مهندسی شده این محصول دارد . همچنین بر روی این جلیقه نجات بادی 3 عدد محفظه باد نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی هر چه تمام تر می توانید اقدام به راه اندازی و یا خالی کردن باد محصول نمایید . در بخش جلویی این محصول دو عدد قفل پلاستیکی نیز تعبیه شده است که توسط آن ها و به راحتی هر چه تمام تر می توانید بون دغدغه در مورد سایز محصول اقدام به سفت و یا شل کردن جلیقه در بدن کودک نمایید . همچنین در صورت در خواست شما عزیزان برای شما یک عدد برچسب تعمییرا نیز ارسال می شود که در صورت بروز مشکل و توسط برچسب تعمییرات به راحتی می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و به ادامه روز زیبای خود بپردازید . همچنین رده سنی استفده از این محصول برای کودکان 3 تا 6 سال می باشد که در رده های بالاتر نیز با توجه به وزن کودک می تواند مورد استفاده قرار بگیرد .

جنس بدنه و وزن :

جنس رویه تشکیل دهنده این جلیقه شنا بادی از وینیل می باشد که از ضخامت لایه ای 0.25 میلی متری برخوردار است و کیفیت و مقاومت فوق العاده ای را از خود نشان می دهد . این جلیقه شنا بادی دارای بدنه ای نرم و منعطف که یکی از دلایل اصلی محبوبیت این محصول نیز همین امر می باشد . وینیل یکی از محبوب ترین جنس های استفاده شده در ساخت محصولات بادی می باشد که به خوبی توانسته است ای خود را در میان هوادران محصولات بادی و همچنین تولید کنندگان باز کند ؛ که می توان دلیل آن را کیفیت و مقاومت فوق العاده در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل دانست . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی که دارد به 0.3 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

جلیقه شنا بادی زرد رنگ سری B یکی از برترین و با کیفیت ترین جلیقه های شنا بادی برای کودکان 3 الی 6 سال می باشد که توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد . همچنین جنس بدنه این محصول از وینیل می باشد که در بخش هایی از آن از وینیل دو لایه استفاده شده است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . جلیقه شنا بادی زرد رنگ سری B با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منز و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...