جلیقه شنا بادی کودک

intex 58671

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
415,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه نجات بادی مخصوص سنین کودکان محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش کاملا طرح چرم که از رنگ بسیار شاد و مفرحی بهره می برد. این جلیقه به گونه ای طراحی شده که به خوبی فرزند شما را بر روی آب قرار می دهد. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به داشتن دو قفل پلاستیکی در مقابل آن اشاره کرد که دو طرف جلیقه را به خوبی به یکدیگر متصل می کند.

جلیقه شنا بادی کودک: جلیقه های غریق نجات بادی از آن دسته محصولات شیک و فانتزی بوده که برای کودکان 3 تا 6 سال بسیار مناسب می باشد. این کالا از جنس PVC با روکش طرح چرم ساخته شده که مقاومت بسیار خوبی را در برابر شرایط جوی مختلف و فشار آب نشان می دهد. همچنین این جلیقه با دو قفل پلاستیکی باز و بسته شده که می توان از آن برای آموزش شنا نیز استفاده کرد.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 800 گرم
 سایز بندی 
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

جلیقه شنا بادی کودک از سری جلیقه های شنا طراحی شده برای کودکان می باشد که به واسطه سایز کوچک خود مناسب برای کودکان سنین 3 تا 6 سال می باشد . استفاده از جلیقه شنا علاوه بر ایمنی کودکان و جلوگیری از خطرات غرق شدگی می تواند وسیله ای کمک آموزشی جهت یادگیری شنا می باشد که کودکان می توانند با استفاده از آن به خوبی بر روی آب شناور مانده و خود را به اطراف هدایت کند . در ادامه این مطلب با نقد و بررسی کامل محصول شما را با ویژگی های ساختاری ، جنس و ... آشنا خواهیم کرد .

طراحی و تولید جلیقه شنا بادی

شرکت تولید کننده جلیقه شنا بادی کودک برند معروف و پر طرفدار اینتکس می باشد که می توان گفت محصول فوق یکی از محصولات بادی اورجینال فروشگاه تهران اینتکس می باشد . همانطور که از نام محصول مشخص است ، این جلیقه شنا به صورت بادی طراحی شده است از این رو می تواند بر روی آب شناور باقی مانده و از فرو رفتن کودکان به داخل آب جلوگیری کند . این جلیقه شنا می بایست توسط کودک پوشیده شود ، اینتکس برای ایمنی بیشتر این جلیقه در هنگام بازی و شنا ، دو قفل در نظر گرفته است که کودک می تواند با بستن آن بدون نگرانی و با اطمینان خاطر به بازی و تفریح بپردازند .

همچنین ساختار این جلیقه شنا به صورت چند محفظه ای بوده که نیاز است تا همگی آن ها را باد کنید ، این طراحی می تواند ایمنی جلیقه شنا را افزایش دهد چرا که در صورت آسیب دیدن بخشی از جلیقه تمامی باد جلیقه خالی نخواهد شد . نوع طراحی کمربند و قفل این جلیقه شنا می تواند به کودک اجازه دهد تا جلیقه را تغییر سایز داده و بر روی بدن خود محکم تر کند . رنگ این جلیقه شنا نیز بسیار روشن بوده که به راحتی در آب دیده می شود .

جنس جلیقه شنا بادی

برای ساخت جلیقه شنا بادی کودک از جنس درجه یک و مرغوب پی وی سی استفاده شده است ، پی وی سی با نام هایی چون وینیل یا پلاستیک طبیعی شناخته می شود که بر خلاف مواد پلاستیکی دیگر از مواد اولیه غیر شیمیایی ساخته شده است به همین منظور نیز سازگار با محیط زیست بوده و هیچگونه حساسیت پوستی را ایجاد نخواهد کرد . پی وی سی انعطاف بسیار بالایی داشته و همچنین در برابر رطوبت و نور آفتاب نیز مقاوم است از این رو طول عمر بالایی داشته و عوامل محیطی آسیبی به جلیقه شنا بادی وارد نمی کند . جنس قفل های این جلیقه شنا نیز از پلاستیک مقاوم می باشد .

راه اندازی و استفاده از جلیقه شنا بادی

جلیقه شنا بادی نیاز به راه اندازی دارد و قبل از استفاده بایستی آن را باد کنید . حجم این جلیقه شنا بسیار بالا نبوده و شاید حتی نیازی به پمپ هوا نداشته باشید . توصیه می شود که جلیقه شنا را زیاد باد نکنید چرا که می تواند به محصول آسیب وارد کند . همچنین کم باد بودن جلیقه نیز ممکن است عملکرد مناسبی را از جلیقه شنا مشاهده نکنیم . توصیه می شود پس از باد کردن حتما دریچه ها را چک کرده و آن را محکم ببندید .

نیاز است تا به کودکان توصیه کنید که از گاز گرفتن و یا چنگ زدن به جلیقه شنا بادی خودداری کنند چرا که این کار می تواند منجر به آسیب دیدگی و پارگی محصول شود . پس از هر بار استفاده به خوبی جلیقه شنا را خشک کنید . بهتر است برای خشک کردن جلیقه شنا را بر روی طنابی آویزان کرده و در معرض نور خورشید و هوای آزاد قرار دهید . 

تعمیرات جلیقه شنا بادی

این محصولات اگر چه ممکن است در صورت عدم استفاده صحیح و یا برخورد با اجسام تیز و برنده آسیب ببینند اما شما می توانید در صورت سوراخ شدن و یا پارگی های جزئی نسبت به تعمیرات آن ها اقدام کنید . اینتکس در کنار فروش جلیقه شنا بادی و سایر محصولات بادی ، برچسب هایی مخصوص را برای این محصولات طراحی کرده است که با استفاده از آن ها می توانید در صورت آسیب دیدگی نسبت به تعمیرات آن اقدام کنید . این برچسب ها در قالب بسته تعمیرات به فروش رسیده و می توانید آن را از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کنید . لازم به ذکر است که در کنار این محصول تعدادی برچسب تعمیرات موجود است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...