جلیقه شنا زیپی یاماها

yamaha Z 85695

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا یاماها با قدرت جذب بالا، دارای تاییدیه گارد ساحلی آمریکا، تولید شده در رنگ های آبی و مشکی، این جلیقه به واسطه زیپ میانی و دو گیره پایینی از استحکام فوق العاده بالایی برخوردار است که حس امنیت را به محض پوشیدن آن به شخص استفاده کننده منتقل می کند. بر خلاف سایر جلیقه های شنا که ابعاد بزرگ و دست و پا گیری دارند این محصول با فرم چسبنده ای که دارد می تواند ساعت ها بدون ایجاد خستگی توسط شما مورد استفاده قرار بگیرد. لازم به ذکر است که این جلیقه در ابعاد مختلفی تولید شده است و جنس آن نیز نئوپرن می باشد. که خاصیت ضربه گیری را به همراه دارد. بهره مندی از یک ساختار کاملا استاندارد در کنار طراحی زیبا و همین طور رنگ بندی شیک و جذابی که این جلیقه شنا دارد باعث شده تا مشتری بتواند با خیالی راحت دست به خرید این محصول بزند. هم چنین این ویژگی در اختیار شما قرار خواهد داشت تا با توجه به مستحکم بودن این محصول و مقاوم بسته شدن این جلیقه شنا بتوانید با آسودگی خاطر یک محصول مناسب را برای خرید خود برگزینید. این جلیقه در دو رنگ مختلف و با قیمتی ارزان از سایت فروشگاه محصولات اینتکس هم اکنون قابل خرید و تهیه خواهد بود.

نوع نجات غریق
 جنس بدنه نئوپرن
 رنگ مشکی - آبی
 سنین مورد استفاده سنین بزرگسال
 وزن 800 گرم
 سایز بندی -
 شرکت سازنده یاماها
 سایر ویژگی ها مناسب افراد بزرگسال
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراه-

جلیقه شنا زیپی یاماها از سری جلیقه های شنا شیک و جذابی است که شرکت یاماها سعی کرده تا با در نظر گرفتن نیاز مشتری و همین طور با قرار دادن یک طراحی شیک و جذاب آن را به بهترین شکل ممکن تولید و به دست مشتریان برساند. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول دارای ساختاری بسیار مقاوم می باشد که این طراحی مقاوم باعث گردیده تا خیال مشتری از این نظر هم راحت باشد. حال با توجه به این موارد در این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل و جامع خصوصیات این جلیقه شنا را در اختیار شما قرار دهیم تا به بهترین شکل ممکن با ویژگی های این محصول آشنا شوید.

طراحی و نوع ساخت

قطعا اولین ویژگی یک جلیقه شنا بحث شیوه طراحی و چگونگی ساخت یک محصول است که شما باید با توجه به این مسئله سعی کنید تا بهترین تصمیم را برای خرید خود بگیرید. در واقع باید به این نکته توجه داشته باشید که یک جلیقه نحات دارای چه ویژگی هایی است و این ویژگی ها می تواند باعث شود تا شما مجذوب یک محصول شده و دست به خرید ان بزنید؟ در همین رابطه اولین بخش از این مطلب را به بررسی شیوه طراحی و ساخت این محصول اختصاص داده ایم. همان طور که در تصویر این محصول قابل رویت است شما می توانید مشاهده کنید که این جلیقه شنا همانند اکثر محصولات و جلیقه های شنای دیگر طراحی شیک و در عین حال ساده ای را دارا می باشد.

ساختار بدنه اصلی این محصول به این صورت است که شما در بخش میانی این جلیقه شنا می توانید یک عدد زیپ را مشاهده کنید که این زیپ به ساده ترین شکل ممکن بسته شده و این مزیت را در اختیار شما قرار خواهد داد که بتوانید بدون نگرانی پس از قرار گرفتن در داخل این جلیقه شنا و با بستن این زیپ ایمنی خود را حفظ نمایید. این زیپ از هر دو سمت این محصول شکل گرفته است و با رنگ یکدست مشکی طراحی و تولید شده که مشتری می تواند با آسودگی خاطر دست به خرید این محصول بزند. ساختار اصلی این جلیقه شنا برگرفته از رنگ آبی می باشد که سر تا سر این محصول از همین رنگ شکل گرفته و تنها بخش های داخلی این محصول است که از رنگ مشکی طراحی و تولید شده است.

این کنار هم قرار گرفتن دو رنگ مشکی و آبی باعث شده تا از این حیث هم این محصول فوق العاده شکیل و جذاب شود. البته این محصول در یک رنگ کاملا مشکی هم طراحی شده است و در واقع دارای دو رنگ بندی می باشد که هر دو رنگ نیز عامه پسند و خاص خواهد بود. در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که لوگو شرکت یاماها نیز با رنگ سفید و به بهترین شکل ممکن بر روی این جلیقه شنا حک شده است که خیال مشتری از بابت در اختیار داشتن یک محصول اصل و با دوام راحت خواهد بود. هم چنین در هر دو سمت این جلیقه شنا نیز شما می توانید قفل ها و ساختار قفل پلاستیکی را هم مشاهده نمایید که باعث شده تا این محصول فوق العاده محکم و ایده آل باشد و بتوانید با خیالی راحت از آن استفاده نمایید.

جنس و کیفیت بدنه

در ارتباط با بحث جنس و کیفیت بدنه این محصول قطعا این نکته نیز بسیار مهم خواهد بود که شما محصولی را برای خرید انتخاب کنید که از نظر کیفیتی بتواند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد. حال در خصوص بحث کیفیت و همین طور جنس این محصول نیز باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که این جلیقه نجات از نوع نئوپرن طراحی و تولید شده که این جنس باعث شده تا استحکام این محصول فوق العاده بالا رود. در واقع این جنس به گونه ای شکل گرفته که مشتری با آسودگی خاطر می تواند دست به خرید این جلیقه شنا بزند. هم چنین این مزیت نیز در اختیار شما قرار خواهد داشت که با توجه به زیپ مقاوم جلوی این محصول و همین طور بهره مندی از دو عدد قفل محکم پلاستیکی ، بتوانید به راحتی هر چه تمام تر از این جلیقه نجات استفاده نموده و از داشتن آن لذت ببرید.

جمع بندی

این نکته بسیار مهم است که جلیقه شنا زیپی یاماها با توجه به نکات مندرج در این مقاله قطعا می تواند یک گزینه مناسب برای خرید شما به شمار رود. حال شاید این سوال برای شما پیش امده باشد که این محصول را می توان از کجا تهیه نمود و آیا این کیفیت و نوع طراحی استاندارد های لازم را رعایت کرده است؟ با توجه به طرح این سوالات قطعا می توانیم عنوان کنیم که جلیقه شنا زیپی یاماها یک محصول کاملا استاندارد و با دوام است که با توجه به ویژگی های این محصول شما قادر خواهید بود تا با آسودگی خاطر آن را از سایت فروشگاه محصولات بادی اینتکس با کمترین مقدار هزینه دریافت نمایید. با مقایسه بین این محصول و سایر محصولات نیز قطعا از کیفیت این جلیقه نجات نیز ابراز رضایت خواهید کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...