جلیقه نجات بادی کودک طرح دریا

bestway 93527

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه نجات بادی کودک طرح دریا محصولی زیبا و در عین حال کاربردی می باشد که به منظور تفریح های آبی و نیز آموزش شنا مورد استفاده قرار می گیرد. البته این محصول سری B می باشد به این معنی که ابتدا کودک می بایست از حلقه های بادی شورتی استفاده نموده و سپس به منظور ارتقاء آموزشی از جلیقه های نجات سری B استفاده نماید. این محصول دارای 3 محفظه هوا مجزا بوده که در صورت آسیب دیدگی یکی از محفظه ها، این جلیقه فادر است وزن کودک را تحمل نماید. همچنین دارای حلقه دور گردن بوده که ایمنی کودک را بیش از پیش افزایش می دهد. بدنه این جلیقه نجات از جنس وینیل شفاف تهیه شده که دارای ضخامت 0.25 می باشد و در برابر نور خورشید از خود مقاومت بالایی به نمایش گذاشته است. البته دارای وزن اندکی در حدود 300 گرم بوده که به راحتی توسط کودک قابل حمل می باشد. به منظور تهیه این محصول زیبا و کاربردی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل براق
 تعداد محفظه باد 3 (به علاوه یقه)
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 300 گرم
 سایز بندی -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

جلیقه نجات بادی کودک طرح دریا از سری محصولات آموزشی و تفریح در آب بوده است که توسط شرکت بست وی برای کودکان 3 تا 6 سال طراحی و ساخته شده می باشد که هم اکنون در سایت تهران اینتکس قابل سفارش و خریداری خواهد بود . ما در این مقاله می خواهیم تا به کمک متخصصانمان به بررسی کامل این محصول پرداخته تا شما از هزینه ای که برای خرید محصول مورد نظر خود می خواهید بپردازید ، ارزشمند ترین ان ها را انتخاب و خریداری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید ذکر کرد که این محصول از سری B این کمپانی بوده است به این منظور که در فرزند شما در یادگیری شنا باید در قدم اول از حلقه های بادی شورتی استفاده نموده و سپس از این کالا استفاده بکند . طراحی این محصول به صورت بیضی شکلی بوده که بر روی آن تصاویر ماهی های رنگارنگ ساخته شده و به همین دلیل این محصول را بسیار جذاب و چشم نواز می کند . این جلیقه دارای کمربند های ایمنی برای سفت شدن کامل آن به بدن کودک شما بوده و دارای سه محفظه بادی جداگانه می باشد که به همین دلیل در صورت آسیب دیدن یکی از قسمت های این محفظه فرزند شما با خیالی آسوده می توند همچنان از این جلیقه استفاده بکند . همچنین لازم به ذکر بوده که وزن این کالا 300 گرم می باشد و ضخامت بدنه ای نظیر 0.25 سانتی متری است .

جنس بدنه

کودکان به طور معمول همیشه در هنگام بازی کردن به محافظت از محصول مورد نظر خود دقت نمی کنند و به همین منظور محصولاتی که برای دسته بندی کودکان طراحی می شود باید دارای کیفت ساخت بسیار بالایی باشد . بدنه این جلیقه ساخته  شده از وینل براق بوده و دارای کیفت ساخت بسیار بالایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این جلیقه تنها کافیست تا پمپ را در درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه این محصول را راه اندازی بکنید . در خصوص نگهداری این کالا لازم به ذکر می باشد که حتما سعی کنید تا پس از استفاده آن در نزد فرزندتان این جلیقه را جمع کرده تا دچار آسیب نشود و وسایل تیز را به آن نزدیک نکنید تاکودک شما کالایی با طول عمر بسیار بالا را داشته باشد . اگر تحت هر شرایطی برا یاین محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید برچسب تعمیرات را به قسمت آسیب دیده زده تا محل صدمه دیده را ترمیم نمایید ، همچنین می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

جلیقه نجات بادی کودک طرح دریا از سری محصولات آموزشی و جذاب کمپانی نامدار و محبوب بست وی بوده است که جنس بدنه ان از وینیل می باشد و دارای کیفیت ساخت بسیار بالای خواهد بود و شما می توانید به آسودگی این کالا را خریداری نموده تا فرزندتان از آن استفاده بکند . بدنه ای این محصول ساخته شده از وینیل براق بوده که دارای مقاومت بسیار بالایی است . لازم به ذکر خواهد بود که این کالا دارای سه محفظه مختلف بوده و به همین دلیل در صورت آسیب دیدن یکی از این محفظه ها فرزند شما می تواند با خیالی آسوده به استفاده از این محصول ادامه داده بدون اینکه مشکلی برای محصول پیش بیاید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...