جلیقه نجات حرفه ای پشتی دار

jl 2357

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه نجات حرفه ای پشتی دار محصولی جدید و با کیفیت مناسب برای استفاده در آبهای مواج و خروشان می باشد که می توانید با اطمینان کامل از این محصول در دریا و سد ها استفاده کنید . بدنه این محصول از برزنت مقاوم و ضد حساسیت بوده و استحکام بالایی نیز در برابر فشار آب و ضربات موج ها دارد . رنگ سبز استفاده شده در این محصول نیز به شما کمک می کند تا به راحتی در آب دیده شوید و خطری شما را تهدید نکند . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید. این محصول قابلیت تغییر ابعاد و همین طور استحکام بالای بدن را دارا می باشد و قطعا با در اختیار داشتن این جلیقه نجات با آسودگی خاطر می توانید دست به خرید زده و ایمنی خود را بر روی آب به بهترین شکل ممکن حفظ کنید. طراحی استاندارد در کنار سادگی در استفاده و مقاومت بالا همگی از مهم ترین ویژگی های این جلیقه نجات به شمار می رود که هم اکنون قادر به ثبت سفارش این محصول از طریق سایت فروشگاه اینتکس خواهید بود.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه برزنت
 تعداد محفظه باد -
 سنین مورد استفاده بزرگسال
 وزن 600 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده تهران اینتکس
 سایر ویژگی ها دارای چهار قفل پلاستیکی
 قابلیت تغییر سایز
دارای طناب مخصوص استحکام در بدن
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراه-

جلیقه نجات حرفه ای پشتی دار یکی از محصولاتی است که ساختاری منحصر به فرد را داراست و شاید کمتر جلیقه نجاتی در بازار وجود داشته باشد که این ویژگی های جلیقه نجات حرفه ای پشتی دار را در اختیار شما قرار دهد. این مسئله در انتخاب یک جلیقه نجات بسیار مهم است که هم از کیفیت عالی و هم از ساختاری استاندارد طراحی و تولید شده باشد تا فرد بتواند به راحتی دست به خرید این دسته از محصولات بزند. حال با توجه به این مسئله شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که با انتخاب این محصول از تمامی این مزایا بهره مند شده و محصولی با توجه به خصوصیات فوق العاده مد نظر خود را در اختیار داشته باشید. در همین راستا این مطلب به بررسی کامل این جلیقه نجات اختصاص دارد و می توانید به راحتی با مطالعه این مطلب اقدام به شناسایی کامل خصوصیات جلیقه نجات حرفه ای پشتی دار کنید پس با ما همراه باشید....

شیوه طراحی و تولید محصول

اولین و شاید مهم ترین بحث در هنگام انتخاب یک محصول توسط مشتریان بحث شیوه طراحی آن محصول می باشد. در واقع اولین مسئله ای که هر فرد در هنگام خرید یک جلیقه نجات به آن توجه می کند بحث چگونگی طراحی و تولید آن محصول است که باید به گونه ای شکل گرفته باشد که بتواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را برطرف سازد. حال با توجه به این مسئله باید عنوان کنیم که این جلیقه نجات هم در طراحی خود سعی کرده تا رضایت مشتریان را از نظر ظاهری و خصوصا از نظر کارایی برآورده سازد که این نکته بسیار مهم خواهد بود. حال این بخش را به بررسی شیوه طراحی این محصول اختصاص داده ایم.

در طراحی جلیقه نجات حرفه ای پشتی دار شما می توانید مشاهده نمایید که بخش پشتی این محصول دارای یک طراحی صاف بوده و لبه های این جلیقه نجات نیز به گونه ای شکل گرفته که حالتی نوک تیز را دارا می باشد. هم چنین این تکیه گاه و به عبارت دیگر پشتی این محصول به گونه ای است که ناحیه کمر فرد را به صورت کامل پر خواهد کرد و یکی از ویژگی های این محصول به شمار می رود. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که از نظر رنگ بندی هم این جلیقه شنا با دو رنگ سبز و مشکی طراحی شده که بخش اصلی بدنه سبز رنگ بوده و دیگر نواحی نظیر کناره های این محصول که برای تغییر سایز از آن ها استفاده می شود با رنگ مشکی طراحی و تولید شده اند.

ویژگی های جلیقه نجات

خصوصیات و ویژگی های فوق العاده ای که این جلیقه نجات در اختیار مشتریان قرار می دهد باعث شده تا بتوانند به بهترین شکل ممکن دست به خرید و انتخاب این محصول بزنند و این امر باعث گشته تا مشتری بتواند با آسودگی خاطر خرید خود را انجام داده و با آگاهی کامل از مزایای این جلیقه نجات نسبت به نمونه های مشابه دست به خرید بزند. حال اگر بخواهیم به صورت کامل خصوصیات این جلیقه نجات را برای شما شرح دهیم باید عنوان کنیم که این محصول دارای چهار عدد قفل پلاستیکی در ناحیه جلویی خود می باشد که وجود این چهار قفل باعث شده تا بتوانید به راحتی از مقاومت این محصول استفاده نمایید. در واقع این مزیت بسیار مهم خواهد بود که سه قفل در بخش پایینی این جلیقه نجات و یک قفل در بخش بالایی این محصول وجود دارد که باعث شده تا به صورت کامل پس از قرار گرفتن در داخل این محصول بدن شما پوشش داده شود.

مسئله مهم دیگر در خصوص جلیقه نجات حرفه ای پشتی دار بحث قابلیت تغییر سایز آن است. اگر به بخش زیرین این محصول دقت کنید متوجه خواهید شد که این جلیقه نجات از یک سری اهرم جهت تغییر سایز استفاده می کند که وجود این اهرم ها سبب شده تا مشتری بتواند به راحتی سایز این جلیقه نجات را بسته به ابعاد خود کوچک یا بزرگ نماید. هم چنین این مسئله بسیار مهم است که در بخش زیرین این محصول یک عدد طناب مخصوص نیز وجود دارد که برای استحکام و مقاومت بیشتر بدن تعبیه شده و این نکته هم یکی دیگر از ویژگی های این جلیقه نجات به شمار می رود. حال با توجه به این موارد و با مشاهده تصاویر این محصول و چگونگی تولید این کالا شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به سادگی از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران سفارش خود را ثبت نموده و خرید خود را نهایی کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...