جلیقه نجات کودک بست وی

bestway 91031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه نجات کودک بست وی از سری محصولات بادی برای استفاده در آب می باشد که توسط برند محبوب و جهانی بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . رده سنی استفاده از این جلیقه نجات 3 تا 6 سال می باشد که به خوبی می تواند وزن این افراد را تحمل کند . در بخش جلویی این جلیقه دو عدد قفل پلاستیکی وجود دارد که به خوبی جلیقه را سایز بدن می کند و از تکان خوردن جلیقه در بدن به هنگام شنا جلوگیری به عمل می آورد . طرح استفاده شده بر روی بدنه این جلیقه از شخصیت کارتونی میکی موس الهام گرفته شده است و به خوبی می تواند در جهت جلب توجه کودک تاثیر گذار باشد . وزن این محصول 300 گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو در هنگام شنا هیچ گونه مزاحمتی را برای کودک ایجاد نمی کند . جلیقه نجات کودک بست وی طرح میکی موس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

  • جلیقه نجات بادی کودک بست وی
  • مناسب برای رده سنی 3 الی 6 سال
  • طول: 51 سانتی متر
  • عرض: 46 سانتی متر
  • دارای دو قفل پلاستیکی
  • کد محصول: bestway 91031

جلیقه نجات کودک بست وی با طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی برای کودکان می باشد که به واسطه نوع طراحی که دارد ، می تواند یک جلیقه نجات بسیار ایمن برای سنین کودکان باشد تا بتوانند با استفاده از این محصولات به راحتی در داخل آب شنا کرده و لحظه های شاد و خوشی را برای خود رقم بزنند . جلیقه های شنا و جلیقه های نجات بادی از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار بوده و به همین دلیل بسیار محبوب هستند ، به خصوص برای کودکان که می توانند با استفاده از این محصول به بخش های عمیق تر استخر و سایر آب ها رفته و در کنار بزرگتر ها و والدین به بازی و تفریح بپردازند . 

جلیقه نجات کودک بست وی به خوبی به صورت چند لایه و با چندین محفظه طراحی شده است که موجب شده تا ایمنی آن افزایش یابد ، زیر وجود چندین محفظه باد شونده در درون یک جلیقه شنا بادی می تواند از بروز خطرات ناشی از آسیب دیدن و سوراخ شدن بدنه جلوگیری کند ، چرا که در این حالت باد از بدنه جلیقه شنا بادی خارج می شود و در صورت نبود چند محفظه باد جلیقه به طور کلی خالی خواهد شد ، به همین دلیل نیز شما می توانید با خیال راحت جلیقه نجات کودک بست وی را خریداری کنید . این طراحی بی نظیر توسط بست وی صورت گرفته است که یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین برند های تولید کننده محصولات بادی است . 

با توجه به اینکه جلیقه نجات کودک بست وی برای کودکان طراحی شده است ، شرکت بست وی برای زیبا تر شدن و جذاب تر شدن بیشتر محصول ، بدنه آن را به صورت طرح دار ایجاد کرده تا کودکان علاقه بیشتری به استفاده از این محصولات بادی بی نظیر داشته باشند . اگر به این جلیقه شنا بادی توجه داشته باشید متوجه خواهید شد که طرح نقش بسته بر روی بدنه آن طرح میکی موس می باشد که یک انیمیشن بسیار دوست داشتنی و عالی بوده که می تواند نظر هر کودکی را به خود جلب کند . 

رده سنی که بهتر است از جلیقه نجات کودک بست وی استفاده کنند ، کودکان سنین 3 تا 6 سال می باشند ، این رده سنی به خوبی می توانند از جلیقه شنا بادی استفاده کرده و لحظه های شادی را برای خود رقم بزنند و با استفاده از این محصول با اطمینان خاطر به بخش های عمیق تر آب بروند . بدنه جلیقه نجات کودک بست وی ضد آب بوده و از لایه های پی وی سی ساخته شده است ، به همین دلیل نیز به مشکل بر نخواهد خورد، این جنس بسیار با کیفیت و با طول عمر زیاد است و تنها در صورت برخورد اجسام تیز و برنده ممکن است آسیب ببیند . 

طراحی جلیقه ای و داشتن آستین های بزرگ می تواند به راحتی برای این رده سنی مناسب باشد و به آن ها اجازه دهد تا آزادانه در آب ، دستان خود را به حرکت در آورند . برای اینکه کودکان استایل بهتری را در هنگام استفاده از جلیقه نجات کودک بست وی بر روی آب داشته باشند ، در بخش بالایی جلیقه نجات بادی ، یک بالشتک بادی به صورت یقه طراحی کرده است که می تواند به خوبی سر را بیرون از آب نگه دارد تا اینچنین کودکان با فرم بهتر و راحت تری به بازی کردن بپردازند . 

وجود قفل مقاوم در این محصول می تواند از باز شدن بی موقع و بدون دخالت ، جلوگیری کند تا در صورت شیرجه زدن و یا پریدن بر روی آب و یا استفاده از آن در آب های مواج ، با مشکل مواجه نشود . این قفل ها به صورت پلاستیکی بوده و به خوبی به یکدیگر چفت می شوند ، برای جلیقه نجات کودک بست وی دو عدد قفل در نظر گرفته شده است . کمربند جلیقه نجات نیز قابلیت بزرگ و کوچک شدن را دارا بوده و شما کودک می تواند آن را بزرگ تر و یا کوچک تر کند ، به همین دلیل است که کودکان از سنین 3 تا 6 سال میتوانند از جلیقه نجات کودک بست وی استفاده کنند . این محصول به واسطه بادی بودنش به راحتی حمل و جابجا می شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...