جلیقه نجات کودک صورتی بست وی

bestway 91070

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
230,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه نجات کودک صورتی بست وی از دیگر محصولات شرکت چینی بست وی می باشد که در سال 2018 روانه ی بازار شده است . این جلیقه ی شنا در رده ی جلیقه های B قرار دارد به این معنی که کودک ابتدا باید با جلیقه های شنای سری A که دارای جلیقه ی شرت شنا هم هست استفاده کند و در مرحله بعد می تواند از این جلیقه استفاده کند . رنگ این جلیقه صورتی و رنگ بخش پشت گردن هم زرد می باشد که از نظر کوکان این ترکیب رنگی می تواند جذاب باشد . جنس این جلیقه ی شنا وینیل می باشد که از لحاظ رده ی کیفیت مورد تایید می باشد . در این جلیقه دو بند در جلو وجود دارد که بسته شده و مانع از خارج شدن جلیقه از بدن کودک می شود . این جلیقه از بخش های مجزای بادی تشکیل شده است که اگر باد یکی از آن ها خالی شود قسمت دیگر بدن شما را بر روی آب نگه می دارد . رده ی سنی این محصول 3 تا 6 سال می باشد و جنس بدنه ی آن وینیل با ضخامت 0.25 میلی متر است که کیفیت قابل قبولی را برای جلیقه های کودک دارد .

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل براق
 تعداد محفظه باد 3 (به علاوه یقه)
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 300 گرم
 سایز بندی -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

جلیقه نجات کودک صورتی بست وی از جمله زیبا ترین جلیقه های نجات بادی کودک می باشد که توسط برند جهانی بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی توانسته جای خود را در میان هوادارن شنا و کودکان به خصوص کودکان دختر باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید جلیقه نجات با قیمتی مناسب راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل جلیقه نجات کودک صورتی بست وی همراه ما باشید تا شما را با این محصول کاربردی بیشتر شنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طاحی این جلیقه نجات با توجه به استانداردهای جهانی می باشد که توسط آن کودک شما به راحتی و بدون آموزش شنا می تواند درون آب به همراه شما حضور داشته باشد و روز زیبایی را در کنار خانواده سپری نمایید . رنگ این جلیقه نجات کودک صورتی می باشد که بر روی آن طرح های کارتونی نیز حک شده است که  جلوه ویژه ای را به این محصول داده است و به راحتی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب نماید . همان طور که در بخش اول این مقاله ذکر شد ، سری این جلیقه شنا B می باشد ، بدین منظور که کودکان سن پایین تر از 3 سال با توجه به وزنی که دارند ابتدا باید از جلیقه های نجات سری A که دارای حلقه شنا شورتی نیز می باشد استفاده نمایند و سپس به سراغ این جلیقه ها بیایند . به همراه این جلیقه نجات بادی یک عدد برچسب عمییرات نیز در صورت درخواست شما ارسال می شود که در صورت بروز مشکل و توسط آن به راحتی می توانید اقدام به رفع مشل نمایید و از روز زیبای خود بدون دغدغه لذت ببرید . همچنین رده سنی استفاده از این محصول برای کودکان 3 الی 6 سال می باشد که به راحتی می تواند وزن این کودکان را مهار نماید .

جنس بدنه و وزن :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از وینیل با رویه طرح چرم و براق می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت فوق العاده ای که از خود نشان می دهد از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . وینیل یکی از محبوب ترین جنس های استفاده شده در ساخت محصولات بادی در میان هوادارن محصولات بادی و تولیدکنندگان می باشد و دلیل این محصوبیت طول عمر بالا و کیفیت مناسب در کنار نرمی و انعطاف پذیری می باشد که از ایجاد ساییدگی در بدن کودک به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی که دارد 300 گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی نیز می باشد .

جمع بندی :

جلیقه نجات کودک صورتی بست وی یکی از محبوب ترین جلیقه های نجات کودک می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . رده سنی استفاده از این محصول برای کودکان 3 الی 6 سال می باشد و جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از وینیل دو لایه است که به خوبی می تواند فشار وارده بر روی خود را مهار نماید . جلیقه نجات کودک صورتی بست وی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...