شناور بادی بزرگ جدید اینتکس

intex 57267

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی بزرگ جدید اینتکس یکی از جدیدترین تولیدات برند اینتکس می باشد که در سال 2019 روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول دارای ساختاری فانتزی به شکل فلامینگو می باشد که در رنگبندی ظاهری آن از رنگ صورتی استفاده شده است و زیبایی منحصربفردی به این شناور بادی داده است . رده سنی استفاده از این محصول برای بزرگسالان می باشد و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 200 کیلو گرم را داراست که با توجه به ابعاد و ظرفیت استفاده ای که دارد بسیار ایده آل می باشد . جنس بدنه این محصول از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که از رایج ترین جنس های مورد استفاده در بدنه محصولات بادی است . این محصول دارای چندین محفظه باد می باشد که با استفاده از تمامی پمپ های بادی مخصوص محصولات بادی می توانید آن را راه اندازی نمایید . لازم به ذکر است که وزن این شناور بادی روی آب برابر با 3.5 کیلو گرم می باشد که در حالتی که خالی از باد است ، حجم بسیار کمی را اشغال می کند و از این رو به راحتی قابل جا به جایی است . شناور بادی بزرگ جدید اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع تفریحی
 طول 218 سانتی متر
 عرض 211 سانتی متر
 ارتفاع 136 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 3.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
 نوع پمپ --
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی بزرگ جدید اینتکس یکی از جدیدترین و در عین حال با کیفیت ترین محصولات برند محبوب اینتکس می باشد که در سال 2019 روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول دارای رویه ای نرم و مقاومت از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید شناور بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل شناور بادی بزرگ جدید اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

این شناور بادی دارای ساختاری متفاوت تر از استاندارد و اکثر شناورهای بادی می باشد . در شکل ظاهری این محصول از طرح فانتزی فلامینگو استفاده شده است که زیبایی منحصربفردی را به این محصول داده است . همچنین در بخش پشتی این محصول یک فضای دایره ای مانند به منظور قرار گرفتن افراد وجود داد که فضایی مناسب برای استفاده دو الی سه نفر می باشد . دو عدد دستگیره به همراه طناب نجات در طرفین این شناور بادی وجود دارد و از این امکانات می توانید به منظور حفظ تعادل خود استفاده نمایید . لازم به ذکر است که راه اندازی این شناور بادی به راحتی و توسط تمامی پمپ های باد دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی امکان پذیر است . همچنین این محصول شامل ضمانت 48 ساعته تست و تعویض می باشد و پس از این مهلت نیز برای انجام تمامی خدمات می توانید از کارشناسان مجرب و کارآزموده ما در نمایندگی رسمی برند اینتکس در ایران استفاده نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از اولیوت های مهم در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه شناورهای بادی روی آب می باشد و در هنگام خرید به منظور ماهیت مهمی که دارند باید به آن توجه ویژه ای شود . این محصول دارای رویه ای نرم و مقاوم از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که در بخش هایی از آن به منظور بالا بردن استحکام از پی وی سی دو لایه استفاده شده است . پی وی سی از جنس های رایج و محبوب در میان هواداران محصولات بادی و تولید کنندگان می باشد .

ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :

ابعاد این شناور بادی روی آب اینتکس به مشخصات ( طول : 218 سانتی متر ، عرض : 211 سانتی متر و ارتفاع : 136 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آل و حتی فراتر از استانداردی را برای استفاده دو الی سه نفر فراهم می آورد . از سری خصوصیت های مهمی که در هنگام خرید محصول باید به آن توجه داشته باشید قابلیت تحمل وزن است ، زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . قابلیت تحمل وزن در این شناور بادی برابر با 200 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای این محصول دارد . همچنین وزن این شناور بادی برابر با 3.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به اینکه هنگامی که خالی از باد می باشد ، فضای بسیار کمی را اشغال می کند حمل آن بسیار راحت است و از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها باشد .

جمع بندی :

این شناور بادی طرح فلامینگو دارای ظاهری زیبا و شیک می باشد و از این رو به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات تفریحات آبی باز کند . این محصول دارای رویه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که عباوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد ، از نرمی و انعطاف پذیری ایده آل نیز برخوردار است . همچنین از دیگر ویژگی های کلیدی این محصول می تواند به فضای فراتر از استاندارد آن بر روی آب اشاره کرد که فضای ایده آلی را برای استفاده دو الی سه نفر فراهم می آورد . با استفاده از بدنه مقاوم از جنس پی وی سی طرح چرم این شناور بادی توانسته است قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 200 کیلو گرم را داشته باشد . همچنین وزن این محصول بالغ بر 3.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است . شناور بادی بزرگ جدید اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...