شناور بادی بزرگ طرح اردک

intex 57556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی بزرگ طرح اردک یکی از شناور های جدید و دوست داشتنی تولید شده توسط شرکت یانتکس می باشد که دارای طراحی مناسبی بوده و بدون شک می تواند برای استفاده بزرگسالان جذاب و فوق العاده باشد. بدنه اصلی این شناور دارای رنگ زرد بوده و ساختار بسیار مناسبی نیز  ارد. این شناور بادی دارای سطح وسیع و بزرگی بوده از این رو کودکان، نوجوانان و بزرگسالان  به سادگی از آن استفاده کنند. تحمل وزن اعلام شده از سوی اینتکس برای این محصول 40 کیلوگرم بوده که برای چنین محصولی کاملا استاندارد و مناسب است. بخش اصلی بدنه این کالا از لایه های ضخیم وینیل ساخته شده است. این شناور بادی دارای دو محفظه باد جداگانه است که باد کردن آن را ساده تر می کند و در کنار آن سطح ایمنی شناور را نیز افزایش می دهد. بخش اصلی بدنه این شناور بادی ساختار کاملا صاف و بدون هیچ سطح مواجی است. لازم به ذکر است که در دو طرف بدنه برای حفظ تعادل دو عدد دستگیره قرار داده شده است که از جنس پلاستیک نرم ساخته شده است. 

 نوع تفریحی
 طول 147 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 پمپ  
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هاقابل استفاده برای کودکان و نوجوانان
دارای دستگیره حفظ تعادل
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی بزرگ طرح اردک از زیبا ترین شناورهای بادی طراحی شده توسط اینتکس می باشد که برای سنین کودکان طراحی گردیده است . یک شناور بادی می تواند به بهترین شکل بر روی آب شناور مانده و یک کودک یا حتی بزرگسالان را بسته به ابعاد و تحمل وزنی که دارد ، بر روی آب نگهدارد . اینتکس شناور بادی بزرگ طرح اردک را برای سنین کودکان طراحی کرده است ، به طوریکه این محصول می تواند تا وزن 40 کیلوگرم را به خوبی تحمل کند . از این رو از مناسب ترین شناور ها برای بازی و تفریح است . در ادامه مطلب با نقد و بررسی کامل این محصول ، شما را با ویژگی های دیگر و بیشتر محصول آشنا خواهیم نمود و فروشگاه تهران اینتکس همواره قصد دارد تا بهترین راهنما برای شما در خرید محصولات بادی باشد . 

طراحی و ساخت شناور بادی بزرگ طرح اردک

تصویری از محصول را در بالا مشاهده می کنید که ساختار کامل شناور بادی بزرگ طرح اردک را به تصویر کشیده است ، این طراحی یکی از بی نظیر ترین طراحی های شناور ها می باشد که شبیه به اردک طراحی شده است . ابعاد این محصول بزرگ بوده و ایجاد باله ها و تشک پهن آن سبب شده است تا بر روی آب به خوبی بتواند تعادل خود را حفظ کند ، برای اینکار دو دستگیره نیز طراحی شده است که کودک می تواند با گرفتن آن به خوبی تعادل خود را بر روی آب حفظ کند . بخش سطح شناور بادی بزرگ طرح اردک به صورت مواج و برجسته طراحی شده است که کودکان می توانند به بهترین شکل و برای مدت طولانی بر روی شناور بادی بزرگ طرح اردک بنشینند . 

جنس بدنه شناور بادی بزرگ طرح اردک

برای ساخت این محصول بادی زیبا و پر کاربرد ، از پی وی سی استفاده شده است ، زیرا پی وی سی ضد آب است و از بهترین محصولات برای تولید بدنه لوازم شنا تفریحات آبی می باشند که همواره با آب سر و کار داشته و نیاز است تا با استفاده از این جنس طول عمر محصول افزایش یابد . پی وی سی بسیار انعطاف پذیر و مقاوم است به همین دلیل مناسب برای ساخت بدنه شناور های بادی و سایر محصولات بادی می باشد . در صورت مراقبت و نگهداری صحیح از این بدنه ، سال های سال می توانید از محصول استفاده کنید . تنها عوامل انسانی است که می تواند به بدنه شناور بادی بزرگ طرح اردک آسیب وارد کند . بنابراین شرایط مختلف محیطی هیچ صدمه ای را به محصول وارد نخواهد کرد . 

راه اندازی شناور بادی بزرگ طرح اردک

راه اندازی این محصولات یکی از ساده ترین راهکار هایی است که می توانید از آن استفاده کنید ، بنابراین برای راه اندازی تنها کافیست که از سوی دریچه بادی که بر روی بدنه قرار داده شده است ، بتوانید محصول را در کمترین زمان راه اندازی کنید . توصیه مهم بعدی این است که اگر راه اندازی برای شما دشوار است ، می توانید از پمپ های باد استفاده کنید که با استفاده از آن ها می توانید با سرعت بیشتری اینکار را انجام داده و در راه اندازی خود به مراتب موفق تر باشد . توجه داشته باشید که میزان باد شناور بادی بزرگ طرح اردک نباید خیلی زیاد باشد ، زیرا باد زیاد می تواند به بخش های مختلف بدنه که به صورت پرس شده به یکدیگر چسبیده اند فشار وارد کند و حتی منجر به ترکیدن محصول شود . 

مراقبت و نگهداری از شناور بادی بزرگ طرح اردک

محصولات بادی همواره نیازمند مراقبت و نگهداری صحیح از سوی شما و کودکان می باشد تا اینچنین بتوانید به بهترین شکل از محصولات برای مدت طولانی در طی سال ها استفاده کنید . نکته قابل تعمل در این قضیه این است که بایستی بدانید که این محصولات دارای بدنه بادی هستند که به همین دلیل ممکن است در صورت برخورد هرگونه شی نوک تیز سوراخ و پاره شوند ، به همین دلیل با نگهداری صحیح از محصول با جلوگیری از آسیب دیدن محصولات می تواند از تنها عیب آن ها چشم پوشی کرد . بنابراین نباید بدنه شناور بادی بزرگ طرح اردک به جایی ساییده شود ، همچنین توصیه می شود که پس از هر بار استفاده از محصول آن را به بهترین شکل خشک و سپس بسته بندی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...