شناور بادی روی آب کوچک مواج اینتکس

intex 59194

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
855,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کوچک مواج اینتکس محصولی ساده و با کیفیت می باشد که دارای رویه ای مواج می باشد و در سال جاری توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . جنس بدنه این محصول از وینیل می باشد که از ضخامت لایه ای 0.45 میلی متری برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . وینیل از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی به خصوص شناور های بادی روی آب می باشد و از محبوبیت بسیار بالایی در میان هواداران شناورهای بادی  و همچنین تشک های روی آب برخوردار است . رویه مواج استفاده شده در این محصول به گونه ای می باشد که از لیز خوردن شما هنگامی که بر روی آب قرار دارید به خوبی جلوگیری می  کند . شناور بادی روی آب کوچک مواج اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوع تفریحی
 طول 114 سانتی متر
 عرض 74 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 جنس بدنه وینیل
 وزن 1 کیلوگرم
 تحمل وزن 800 گرم
 پمپ - 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب تمام سنین
دارای طرح و رنگ زیبا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

شناور بادی روی آب کوچک مواج اینتکس

شناور بادی روی آب کوچک مواج اینتکس از کوچک ترین شناور هایی است که فروشگاه اینترنتی اینتکس آن را موجود کرده است تا رده های سنی کودکان و یا افراد بزرگسالی که به دنبال شناور بادی کوچک هستند بتوانند از آن استفاده کنند . همانطور که از نام این محصولات بادی مشخص است ، استفاده کردن از شناور های بادی ، بر روی آب بوده و به دلیل اینکه بدنه بادی دارند می توانند بر روی آب شناور بمانند . برای همین است برای آن دسته از افرادی که دوست دارند راحت تر شنا کرده و یا در آب ها به خصوص قسمت های عمیق تر آب بازی و تفریح کنند ، محصولات بادی همچون شناور بادی روی آب کوچک مواج اینتکس را پیشنهاد می کنیم . برای اینکه بیشتر با شناور بادی روی آب کوچک مواج اینتکس آشنا شوید توصیه می کنیم که در ادامه همراه ما باشید . 

شناور بادی روی آب کوچک مواج اینتکس اگرچه ابعاد کوچکی را نسبت به سایر شناور ها دارد ولی طول آن به 114 سانتی متر رسیده و عرض آن نیز 74 سانتی متر است ، برای همین به خوبی می تواند تا 80 کیلوگرم وزن را تحمل کند . بنابراین تمامی افرادی که زیر هشتاد کیلوگرم وزن دارند می توانند به راحتی از شناور بادی روی آب کوچک مواج اینتکس استفاده کنند . البته کودکانی که سنین بسیار پایینی دارند نباید از این شناور استفاده کنند . از سوی دیگر اگر وزن شما بیشتر است باید به سراغ شناور های بادی دیگری بروید که تحمل وزن بیشتری دارند و ابعاد آن ها نیز بزرگ تر است . هر چه یک شناور بادی از ابعاد بزرگی برخوردار باشد می تواند وزن های بالاتری را نیز تحمل کند . این در حالی است که شناور بادی روی آب کوچک مواج اینتکس به دلیل کوچک بودنش چندین کیلوگرم وزن کمتری را می تواند تحمل کند . 

بدنه شناور بادی روی آب کوچک مواج اینتکس کاملا ضد آب است و دلیل آن استفاده از وینیل یا پی وی سی می باشد که برای ساخت محصول استفاده شده است . این جنس ضد آب بوده اگر برای مدت زیادی نیز محصول در برخورد با آب باشد ، باز هم صدمه ای به محصول وارد نخواهد شد . شما می توانید حتی از شناور بادی روی آب کوچک مواج اینتکس در فضاهای باز نیز استفاده کنید . بیشتر از این محصول برای دراز کشیدن و ریلکس کردن بر روی آب استفاده می شود برای همین کمتر توصیه میشود که از آن در رودخانه ها استفاده کنید . ولی به دلخواه خود می توانید آن را در سواحل دریاهای آرام نیز استفاده نمایید . 

برای اینکه شما در هنگام استفاده کردن از شناور بادی روی آب کوچک مواج اینتکس راحت تر باشید ، سطح تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است ، برای همین است که مدت های طولانی تری را می توانید بر روی شناور دراز کشیده و استراحت کنید . این محصول به صورت تک رنگ ساخته شده است و رنگی آبی دارد . تولید کننده آن نیز شرکت اینتکس می باشد که از بزرگترین و معروف ترین شرکت های سازنده محصولات بادی بوده و به عنوان یک تشک بادی روی آب و یا یک شناور بادی اورجینال و اصل شناخته می شود که می توانید با اطمینان خاطر آن را خریداری کنید . فروشگاه اینتکس نیز همواره محصولات بادی اصلی را در فروشگاه موجود کرده است . 

از ویژگی های بسیار خوبی که می توانیم در رابطه با شناور بادی روی آب کوچک مواج اینتکس اشاره کنیم ، حجم بسته بندی کوچک آن است که به راحتی به شما اجازه می دهد تا در مسافرت ها و یا در حمل و نقل محصول اذیت نشوید . راه اندازی شناور بادی روی آب کوچک مواج اینتکس نیز بسیار آسان بوده و شما می توانید با استفاده از پمپ های باد با سرعت بسیار زیادی شناور بادی را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . این شناور حتی بر روی زمین نیز قابل استفاده خواهد بود به شرطی که آن را بر روی یک سطح تمیز ره اندازی کنید تا آسیبی نبیند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...