شناور بادی کودک طرح مرد عنکبوتی

bestway 98009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک طرح مرد عنکبوتی محصولی جدید ساخت شرکت بست وی می باشد که مناسب برای بازی و تفریح کودکان می باشد. از این محصول میتوانید در داخل استخر و یا بر روی اب های ارام استفاده کرده و ایمنی و امنیت کودک خود را بر روی اب تضمین نمایید. همان طور که در تصاویر این محصول مشخص است این محصول به صورت شورتی طراحی و تولید گردیده است. هم چنین کودک شما می تواند در داخل این محصول به صورت ساده نشسته و به بخش انتهایی این کالا تکیه دهد. داشتن یک عدد فرمان هم در جلوی این شناور باعث شده تا یک محصول با کیفیت و خاص  را مشاهده کنیم. هم چنین طرح این محصول هم برگرفته از انیمیشن محبوب مردعنکبوتی می باشد که باعث شده تا در بین کودکان مخصوص پسرها بیشتر طرفدار داشته باشد. هم چنین دارا بودن وزن کم و جنس بدنه بسیار مقاوم هم از دیگر خصوصیات خوب این شناور می باشد که همه این ها در کنار قیمت مناسب ان باعث شده تا خانواده ها بتوانند به ان اطمینان کنند. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 112 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 وزن 700 گرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپخیر
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی کودک طرح مرد عنکبوتی

شناور بادی کودک طرح مرد عنکبوتی یکی از جذاب ترین شناور های بادی طراحی شده برای استفاده کودکان می باشد که شما می توانید آن را به صورت حضوری و یا اینترنتی برای کودکان خود خریداری کنید . شناور های بادی یک وسیله بسیار عالی برای بازی کودکان بر روی آب هستند و می تواند شادی را با خود به همراه آورده و کودکان را تشویق به آب تنی و آب بازی کند . طراحی شناور های بادی بسیار زیاد بوده و شرکتهای زیادی این محصولات بادی را تولید کرده اند که فروشگاه اینتکس به دلیل کیفیت بالایی که شناور بادی کودک طرح مرد عنکبوتی دارد و همچنین ظاهر جذاب و دوست داشتنی ، آن را موجود کرده است . برای اینکه با ویژگی های بیشتر شناور بادی کودک طرح مرد عنکبوتی آشنا شده و همچنین نحوه استفاده و ... را بدانید توصیه می کنیم که در ادامه همراه ما باشید . 

شناور بادی کودک طرح مرد عنکبوتی برای استفاده رده سنی کودکان ساخته شده است و بیشتر برای سنین 3 سال تا 6 الی 7 سال بوده و شما می توانید آن را برای بازی این رده سنی انتخاب و خریداری کنید . کودکانی که سنین پایین دارند می تواند این وسیله برای آن ها خطرناک باشد برای اینکه آن ها سن بسیار کمی را داشته و ممکن است برای کودکان مشکلی ایجاد شود . در صورت داشتن سن بالاتر ممکن است شناور بادی کودک طرح مرد عنکبوتی نتواند وزن آن ها را تحمل کند . برای همین است که توصیه می شود تا در خرید شناور بادی کودک طرح مرد عنکبوتی و سایر شناور های بادی به رده سنی و تحمل وزن محصول توجه ویژه ای داشته باشید . این محصول از بدنه بادی ساخته شده و لایه های استفاده در ساخت آن پی وی سی نام دارد . 

این جنس یکی از بهترین اجناس برای ساخت شناور بوده و باعث افزایش کیفیت محصول خواهد شد . بست وی بزرگترین تولید کننده محصولات بادی است که نه تنها برای ساخت شناور بادی کودک طرح مرد عنکبوتی ، بلکه برای ساخت بسیاری از شناور های بادی و محصولات بادی خود از پی وی سی استفاده کرده است تا شما بتوانید یک محصول بی نظر و با کیفیت را داشته باشید و بتوانید سال های سال این محصولات بادی را برای بازی کودکان راه اندازی کرده و آن ها را به بازی های دوست داشتنی دعوت کنید . این شناور بیشتر شبیه به یک قایق طراحی شده است که ظاهری شبیه به ماشین دارد . برای همین است که یک فرمان پلاستیکی نیز در بخش جلویی شناور بادی کودک طرح مرد عنکبوتی قرار داده شده است تا کودکان احساس راحتی بیشتری را داشته باشند . 

یک تکیه گاه بادی نیز برای شناور بادی کودک طرح مرد عنکبوتی در نظر گرفته شده است که کودک در هنگام بازی می تواند حتی به تکیه گاه محصول تکیه داده و استراحت کند . این تکیه گاه نیز به صورت بادی است و بسیار نرم می باشد . البته تمامی بخش های شناور بادی کودک طرح مرد عنکبوتی به صورت بادی است و اگر به بخش زیرین و کف شناور نیز توجه داشته باشید حتی محل نشستن کودکان نیز به صورت بادی طراحی شده است و طراحی مواج دارد ، برای همین است که کودکان می توانند مدت زمان زیادی را بر روی شناور نشسته و با آن بازی کنند . یک حفره در قسمت جلویی و در کف شناور بادی قرار دارد که کودک می تواند پای خود را از آن قسمت در بیرون از شناور بادی قرار دهد . 

خود بدنه نیز طراحی مرد عنکبوتی را دارد که می تواند برای کودکان ظاهری بسیار جذاب را داشته باشد . این طرح کاملا ثابت بوده و به مرور زمان پاک نخواهد شد . برای راه اندازی شناور بادی کودک طرح مرد عنکبوتی شما می توانید از پمپ های باد به ویژه پمپ های باد دستی استفاده کنید . حتی کودکان نیز می توانند از پمپ باد برای راه اندازی شناور بادی کودک طرح مرد عنکبوتی استفاده کنند . وزن شناور بادی نیز بسیار سبک است و تنها 700 گرم می باشد ، برای همین به سادگی می توانید آن را برداشته و جابجا کنید و حتی در سفر ها نیز این محصول را به همراه داشته باشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...