شناور بادی دو نفره کودک طرح نهنگ بست وی

bestway 41482

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,230,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی دو نفره کودک طرح نهنگ بست وی از لوازم شنا تفریحات آبی جدید برند بست وی می باشد که برای استفاده و تفریحات آبی کودکان طراحی شده است . این شناور بادی برخلاف بسیاری از شناور های بادی کودک از ابعاد بزرگتری برخوردار بوده و با توجه به فرمی که دارد برای استفاده 2 کودک به صورت همزمان مناسب است . این شناور بادی دارای طول 193 سانتی متری و عرض 122 سانتی متری می باشد که دارای دو نشیمنگاه در قسمت رویه خود بوده و همچنین 4 دستگیره برای حفظ تعادل در بدنه شناور قرار گرفته است تا هر دو کودک بتوانند با دو دست خود از دستگیره ها گرفته و تعادل خود را به خوبی بر روی آب حفظ کنند . این شناور بادی کودک طراحی شبیه به نهنگ داشته و بست وی به بهترین شکل آن را به صورت واقعی طراحی کرده است تا با با انداختن آن بر روی آب نیز کودکان تصور کنند که واقعا سوار بر یک نهنگ شده و به تفریح بپردازند . این شناور بادی 90 کیلوگرم وزن را می تواند تحمل کند که به صورت میانگین وزن هر کودک 45 کیلوگرم در نظر گرفته شده است . بدنه شناور بادی دو نفره کودک طرح نهنگ بست وی از پی وی سی ساخته شده و طراحی آن آبی خالدار است تا چهره بسیار بهتری را به شناور بادی طرح نهنگ ببخشد . این شناور 1.7 کیلوگرم وزن دارد و یکی پر فروش ترین شناور های بادی فروشگاه INTEX می باشد . 

  • شناور بادی دو نفره کودک طرح نهنگ بست وی
  • طول : 193 سانتی متر
  • عرض : 122  سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.7 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • ظرفیت : 2 کودک
  • دارای دستگیره تعادل
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 41482

شناور بادی دو نفره کودک طرح نهنگ بست وی شناور بسیار جالب و دوست داشتنی است که برای بازی کودکان بر روی آب ساخته شده است . چرا که می تواند دو محل بسیار خوب برای سوار شدن کودکان داشته باشد تا آن ها بتوانند با سوار شدن بر پشت نهنگ زیبا ، بر روی آب شناور بمانند . به همین دلیل است که نام این محصول بادی شناور بادی قرار گرفته است . شناور بادی دو نفره کودک جدید بوده و در سال 2022 تولید شده است . مدل های دو نفره شناور ها یکی از بهترین طرح های تولیدی شرکت بست وی است که چند مدل دیگر نیز از آن تولید کرده است و ظاهر سایر مدل ها نیز به صورت طرح حیوانات آبزی می باشد . شناور بادی مد نظر شما شبیه به نهنگ خالدار یا همان وال است که می تواند برای کودکان دوست داشتنی و جالب باشد . 

شناور بادی دو نفره کودک طرح نهنگ بست وی وزن سبکی دارد و 1.7 کیلوگرم است ، به همین دلیل در راحت ترین حالت ممکن شما می توانید آن را برای استفاده در سفر های خود برده تا کودکان بتوانند هر جایی که دوست دارند از شناور بادی استفاده کنند . شناور بادی بدنه نرمی دارد و طراحی بادی آن می تواند برای کودکان بسیار راحت باشد تا بتوانند به سادگی از آن استفاده کنند . شناور بادی نیازمند باد شدن می باشد و باید شما داخل آن را با باد پر کنید . برای اینکار می توانید از پمپ باد استفاده کنید تا دیگر زمان زیادی را برای راه اندازی نگذاشته و راحت تر شناور بادی دو نفره کودک طرح نهنگ بست وی را باد کنید . 

برای تولید شناور بادی دو نفره کودک طرح نهنگ بست وی از بدنه پی وی سی استفاده شده است . این بدنه یکی از پر استفاده ترین مواد ها برای ساخت شناور بادی است و البته شرکت بست وی که تولید کننده این شناور می باشد برای ساخت و تولید بسیاری از شناور ها از پی وی سی استفاده کرده است . این جنس ضد آب بوده و برای همین است که از آن برای ساخت بدنه شناور بادی استفاده شده است . بزرگ بودن شناور بادی دو نفره کودک طرح نهنگ بست وی می تواند ظرفیت دو نفره را برای استفاده کودکان داشته باشد . طول شناور بادی دو نفره کودک طرح نهنگ بست وی 193 سانتی متر و عرض محصول 122 سانتی متر است . 

شرکت بست وی دو جفت دستگیره تعادل برای شناور بادی در نظر گرفته است تا هر کودک بتواند به صورت جداگانه شناور بادی را با استفاده از دستگیره ها بگیرد تا در هنگام بازی کردن به داخل آب نیوفتند . وجود این دستگیره ها می تواند بسیار مفید باشد ، به ویژه برای کودکان که نمی توانند به خوبی تعادل خود را بر روی شناور داشته باشند . تحمل وزن شناور بادی دو نفره کودک طرح نهنگ بست وی 90 کیلوگرم است ، یعنی دو کودک با وزن 45 کیلوگرمی به راحتی و بدون هیچ مشکلی می توانند از شناور بادی دو نفره کودک طرح نهنگ بست وی استفاده کنند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...