شناور بادی روی آب طرح قو

intex 57557NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,440,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی طرح قو محصولی جدید از شرکت اینتکس می باشد که دارای طراحی زیبا و عامه پسندی می باشد که مناسب برای استفاده تمامی سنین می باشد . بدنه ی ضدحساسیت و پی وی سی این محصول از ویژگی های این شناور بادی محسوب می شود . دستگیره ی حمل این محصول نیز از ویژگی های این شناور به شمار می آید که می توانید به کمک این دستگیره محصول را جابجا کنید و به محل دلخواه منتقل کنید . بدنه ی این شناور بادی از پی وی سی طرح چرم و بخش کف این محصول به دلیل تحمل وزن بالا از پی وی سی دولایه می باشد . تحمل وزن 70 کیلوگرمی این محصول را نیز می توان با کم کردن مقداری از باد آن افزایش داده و به راحتی از آن استفاده نمود. 

نوع تفریحی
 طول 103 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 99 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.9 کیلوگرم
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپدستی
 سایر ویژگی هامناسب کودکان بالای سه سال
رنگ سفید
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی روی آب طرح قو

شناور بادی روی آب طرح قو یکی از خلاقانه ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که با کیفیت بالا تولید و روانه بازار شده است. طرح این محصول یکی از موارد مهمی است که ان را بسیار محبوب کرده است. علاوه بر این ها این شناور دارای وزن بسیار کمی می باشد که ان را به یکی از سبک ترین شناور های موجود در بازار تبدیل کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این محصول پرداخته و ان را به صورت کامل بررسی کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول یکی از شکیل ترین و در عین حال خلاقانه ترین تولیدات موجود در بازار می باشد که در بدو ورود به بازار چشم ها را به خود خیره کرد. این محصول دارای کف گردی بوده که در مرکز ان سه لایه گرد دیگر با قطر های کوچک تر در داخل هم طراحی شده اند. این طراحی به گونه ای است که در هنگام نشستن بر روی ان لیز نخورید و سطحی نرم و لطیف را برای شما به ارمغان اورده است. در دو طرف این محصول بال های قو قرار گرفته است که بخ صورت باز شده بوده و این محصول را بسیار طبیعی جلوه داده است. در کنار این موارد یک دستگیره مشکی رنگ نیز بر روی این شناور قرار گرفته است که در هنگام نشستن بر روی ان می توانید با در دست گرفتن ان امنیت خود را بالا ببرید. در ارتباط با رنگ های این محصول هم باید گفت که بدنه اصلی ، بال ها و همچنین گردن این پرنده به صورت یکدست سفید رنگ طراحی شده است. هم چنین بخش سر این پرنده هم به صورت مشکی رنگ طراحی شده و نوک ان نیز به صورت نارنجی رنگ تولید گردیده است. تمام این موارد به صورت کاملا زیبا و طبیعی طراحی و تولید شده است.

جنس بدنه

در هنگام خرید یکی از مهم ترین دغدغه های مشتریان جنس بدنه یک کالا می باشد که همیشه سوال اصلی از فروشنده ان محصول است. این شناور یکی از مقاوم ترین محصولات موجود در بازار می باشد که خیال مصرف کننده را از بابت یک محصول با کیفیت راحت ساخته است. این محصول بدنه از از جنس PVC طرح چرم دارد که در عین زیبایی ، بسیار مقاوم است.

ابعاد و وزن

طول این شناور 103 سانتی متر و عرض ان نیز 102 سانتی متر است. علاوه بر این ها ارتفاع این شناور هم 99 سانتی متر است. این ابعاد به صورت کاملا استاندارد و مطابق با قد و وزن مناسب کودکان طراحی و تولید شده است. هم چنین در کنار این موارد باید به وزن این محصول هم اشاره کرد که تنها 1.9 کیلو گرم وزن دارد و به سادگی می توان ان را حمل و جا به جا کرد. هم چنین این کالا مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 70 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی دیگر از مواردی که باید به ان اشاره کنیم نوع راه اندازی و نصب این محصول و همچنین شیوه های مراقبت و نگهداری از این شناور است. در ابتدا برای راه اندازی این محصول باید گفت که کافی است این شناور را از بسته بندی خود خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف و هموار قرار دهید. سپس با استفاده از  پمپ باد دستی موجود در کنار بسته بندی این محصول و از طریق دریچه های باد موجود بر روی این کالا اقدام به باد کردن ان کنید. این کار در مدت زمان چند دقیقه انجام می گیرد که در وقت شما بسیار صرفه جویی کرده است. در کنار این موارد باید به این نکته اشاره کرد که این محصول را نباید بیش از اندازه باد کنید چون از تحمل وزن ان می کاهد و احتمال اسیب دیدن ان را افزایش می دهد. برای مراقبت از این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که بهتر است پس از هر بار مصرف باد این کالا را به طور کامل خالی کرده و ان را جمع اوری کنید. هم چنین از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول باید خودداری کنید چون این کار باعث اسیب دیدن این شناور می شود و در بلند مدت افت کیفیت را به همراه دارد. از دیگر مواردی که باید برای مراقبت از این محصول به ان توجه کنید این است که اشیا نوک تیز و وسایل مشتعل زا را از کنار این محصول دور کنید چون این کار هم باعث سوراخ شدن و پاره شدن و همچنین اتش گرفتن این محصول خواهد شد. گفتنی است که در کنار بسته بندی این شناور برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید از ان استفاده کرده و ان را به راحتی ترمیم کنید.

جمع بندی

شناور بادی روی آب طرح قو محصولی فوق العاده زیبا و جذاب بوده که ساخت شرکت اینتکس می باشد. این کالا به رنگ اصلی سفید طراحی شده و مناسب برای استفاده کودکان بالای سه سال است. از موارد مهم برای اطمینان به این محصول باید به بدنه مقاوم ان اشاره کرد. اگر قصد خرید یک شناور روی اب را برای فرزند دلبند خود دارید می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران ان را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...