شناور بادی روی اب طرح دار اینتکس

intex 59318

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی اب طرح دار اینتکس از جمله منحصر به فرد ترین نمونه های تشک بادی روی اب بوده و در سال جدید میلادی روانه بازار شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت استاندارد و مستطیل شکل بوده به همین دلیل برای استفاده تمامی افراد بالاتر از 3 سال توصیه می شود. بر روی بدنه این محصول خطوط افقی وجود داشته تا موجب گردش ازادانه هوا بین بدن شخص و رویه محصول شده و از تعریق افراد اجتناب کند. در بخش بالایی محصول یک بالش بادی سرخود طراحی شده تا افراد با استفاده از ان استراحت اسانی را تجربه نمایند. این محصول از وزن بدنه ای بسیار کم برخوردار بوده ولی قادر است به سادگی وزنی بالغ بر 70 کیلوگرم را تحمل کند. با توجه به امکان حمل و نصب اسان این محصول شما می توانید از ان در زمان سفر نیز استفاده نمایید. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی با دوام و طول عمر بالا استفاده می شود. به همین دلیل قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. بر روی بدنه این محصول تصویری از غروب یک ساحل رویایی به چشم خورده به همین دلیل محصول از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می تواندی این محصول را با قیمت و کیفتی مناسب خریداری نمایید.

 نوع مستطیلی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 500 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

شناور بادی روی اب طرح دار اینتکس

شناور بادی روی اب طرح دار اینتکس محصولی منحصر به فرد و جذاب از این کمپانی بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول با کیفیت بسیار بالای بدنه و طراحی متفاوت خود توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید یک تشک بادی شناور روی اب متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس کار این گروه از محصولات شناور نگه داشتن افراد بر روی سطح اب با حفظ ایمنی کامل است. از سوی دیگر مصرف کنندگان علاقه به خرید محصولات کلیشه ای نداشته و به دنبال کالایی با طراحی بدنه متفاوت هستند. پس توجه به یک طرح نواوارنه از همیت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل شناور بادی روی اب طرح دار اینتکس توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول از ارگونومی ساخت مستطیل شکلی برخوردار بوده که در واقع یک تشک بادی شناور روی اب به شمار می رود. بدنه این محصول یک طرح بسیار زیبا از غروب دریا داشته که در بخش پایین ان یک ساخل زیبا و در بالای این محصول تصاویر برگ درختان استوایی به این تصویر چشم نواز کمک کرده است. در بخش بالایی این محصول یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا افراد با استفاده از ان بتوانند استراحت راحتی را تجربه نمایند. بدنه این محصول از ساختاری با خطوط افقی و مواج طراحی شده که با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد  و رویه محصول از تعریق ان ها جلوگیری خواهد کرد. این محصول با ساختاری استاندارد برای استفاده در اب های ارام و تمامی افراد بالاتر از 3 سال توصیه شده است.

جنس بدنه

با توجه به تاثیر مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر محصول شرکت اینتکس این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی با ساختاری نرم و دوام بالا تولید کرده است. بخش کف محصول تمامی وزن وارده به کالا را تحمل خواهد کرد و همواره با سطح اب در تماس می باشد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. این ساختار را می توانید با خیالی اسوده در اب ها ارام استفاده نمایید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 183 سانتی متر و عرضی معادل 69 سانتی متر می باشد. ارتفاع 7 سانتی متری این محصول از غوطه ور شدن ان در داخل اب اجتناب خواهد کرد. این محصول یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر بوده زیرا شما می توانید به راحتی این کالای 500 گرمی را حمل نمایید. این شناور بادی با توجه به تحمل وزن 70 کیلوگرمی خود برای افراد بالاتر از 3 سال ایده ال می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه ان بپرهیزید. همچنین از وارد کردن وزنی بیش از 70 کیلوگرم به ساختار بدنه خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

شناور بادی روی اب طرح دار اینتکس محصولی با طول عمر بالا و ساختاری پرتابل بوده که از طراحی بدنه ای زیبا برخوردار می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...